IS: Bliniravintola joutui Venäjä-inhon kohteeksi – ukrainalainen yrittäjä huolestui suomalaisten reaktioista
Pientä rajaa!
Bliniravintola joutui Venäjä-inhon kohteeksi – ukrainalainen yrittäjä huolestui suomalaisten reaktioista https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008653765.html
Kommentit (26)
Valtaosa venäläisistä seisoo Putinin takana
Suomalaiset ovat aivan sekaisin! Rauhoittukaa nyt jumalan tähden.
Ei ole mitään järkeä alkaa täällä syyttömiä yksittäisiä ihmisiä vainoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Venäjän kansalaisen ei mitään muuta kannata sanoa kuin että kannattaa. Kai sinä sen ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet.
Ovan Venäjällä syntyneitä ja Venäjällä asuneita mutta mielestään ukrainalaisia.
Venäläinen ukrainalaisen vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän kansalaisen ei mitään muuta kannata sanoa kuin että kannattaa. Kai sinä sen ymmärrät.
Av-mammat olis ilmeisesti heti valmiina lähettämään oman perheensä vankileirille ja pukemaan myrkylliset alkkarit jalkaansa, koska miten muuten voivat vaatia sitä muilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään järkeä alkaa täällä syyttömiä yksittäisiä ihmisiä vainoamaan.
Ainakaan ennen natojäsenyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet.
Minä en ainakaan ole hyökännyt ketään vastaan enkä riehunut somessa tms. Katso peiliin, jos olet itse tehnyt niin.
Suomalaiset ovat sairaita, ei yhtään sen pahempia kuin Putin.
Putin tappaa aseilla, suomalaiset asenteella. Hyi.
Jotain rajaa, tuo on ihan tarpeetonta. Ei ketään pitäisi rankaista syntyperänsä vuoksi.
Ei se että olisi Venäjältä kotoisin, tee kenestäkään Putinin hengenheimolaista, luulisi että sen sanoo terve järki. Aika monella ei ole osaa eikä arpaa tähän, mitä heidän maassaan on päätetty.
Minua inhottaa lähes yhtä paljon tälläisen tollot kuin joku Putin. Toimivat aivan samoin.
Niin syvällä on viha, ettei siitä saa edes puhua. Tämäkin poistuu ihan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet.
Minä en ainakaan ole hyökännyt ketään vastaan enkä riehunut somessa tms. Katso peiliin, jos olet itse tehnyt niin.
Murhan näitä ketjuja missä haukutaan syyttömiä venäläisiä, yksikin äiti kirjoitti että venäläisiä lapsia kiusataan koulussa.
Alina Voronkova yritti valistaa että lapsia ei tule kiusata sen vuoksi minkä maalaisia he ovat, hänen käskettiin painua Venäjälle. Päässä on vikaa myös suomalaisissa kun lapsien päälle hyökkäävät ja hyväksyvät sen.
Aika sairas tai vaihtoehtoisesti köyhä mieli saa olla, jos vihaa kaikkia venäläisiä Putinin tekosien takia.
Jokaisen venäläistaustaisen on yksiselitteisesti sanouduttava irti Putinin Venäjästä ja sotatoimista. Muuten voi palata äiti Venäjän huomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun tällainen massahysteria pääsee valloilleen, niin on aika toivotonta hommaa yrittää laittaa sille rajoja.
Toivotaan, että menisi äkkiä ohi -_-
T. Venäläisen kanssa naimisissa...
Tavallinen kadun talaaja ei edes erota venäläistä ja ukrainalaista toisistaan.
Kun tällainen massahysteria pääsee valloilleen, niin on aika toivotonta hommaa yrittää laittaa sille rajoja.