Kun töissä voi laiskotella
Juu, olen lähäri ja niska limassa painan pitkää päivää haastavien asiakkaiden kanssa. Mitoitukset sellaiset, ettei meinaa kerkee kirjaamaan ja joka päivä joku pommi, jonka jäljiltä koko päivä kusee. Mieheni on kiinteistönhoitaja ja tienaa paremmin kuin mä. Hän menee tunnin myöhässä joka aamu, kun kukaan ei valvo ja tulee ruokstauoksi kotiin ja saattaa viivahtaa pari tuntia ja siitä melkein suoraan taukotuvalle kaffepaussille. Omien sanojensa mukaan muut työmiehet on pirusti laiskempia, mut hölmö se on joka raataa ku vähemmälläkin pääsee.. Eihän se multa oo pois mut ei tasan mee, ei..
Kommentit (3)
Ootko miettinyt että oot tyhmempi ? Älykkyydellä ja ansiotulolla on hyvin suuri korrelaatio.
Vierailija kirjoitti:
Ootko miettinyt että oot tyhmempi ? Älykkyydellä ja ansiotulolla on hyvin suuri korrelaatio.
Saattaa olla totta. Mä en ole tehnyt n. 10 vuoteen töitä, mut tienaan enemmän kuin ministerit. Siinäpä pähkinä purtavaksi, miten se on mahdollista, kun kyse ei ole mistään sijoituksistakaan tai muusta passiivisesta tulosta :D Ainiin ja se äo on korkeampi kuin 99,8% väestöstä, kuulema.
Joo ymmärrän. Kyllähän se aina ärsyttää nähdä ja kuulla kuinka toisilla on aikaa töissä laiskoitella. Itsekin joudun kiireen kanssa raatamaan omassa työssä. Mutta toisaalta, itsepä olen työni valinnut joten ei voi oikein syyttää ketään.