Milloin olet viimeksi juonut ostetun erikoiskahvin?
Minä varmaan neljä vuotta sitten. Robert's Coffeen latten. Ennen join niitä monta kertaa viikossa.
Kommentit (28)
En muista ostaneeni erikoiskahveja. Voi olla, että joskus nuorena on tullut maistettua, kun minulla on hämärä mielikuva siitä, että en tykännyt. Voi olla, että johtui siihen sekoitetusta maidosta tai kermasta. Nimittäin juon kahvini aina joko mustana tai kaurajuoman kanssa. Maito ja kerma pilaavat kahvin maun.
Jaa-a, joskus työ- tai lomamatkalla, veikkaan 4-5v sitten. Nykyisin kun ei tule enää juuri tarvetta matkustella työn vuoksi, videoyhteyksillä hoituu useimmat asiat ja lomamatkoille en ole vaivautunut ulkomaille kun mieluummin lomat viettää omissa nurkissa leväten ilman aikatauluja ja jonkun harrastuksen parissa puuhaten.
Sen lisäksi omilla kahvilaitteilla, joita on tullut 2010 alkaneen kahviharrastuksen kertynyt sen verran ja Cremasta ( https://crema.fi/ ) erinomaisia kahveja osamalla ei ole mitään tarvetta lähteä ulos ja maksaa jostain "erikoiskahveista", jotka minusta minulle on ollut aivan arkipäiväisiä kotona pitkään :)
Saan niin ihanaa erikoiskahvia kotosalla ettei tarvitse käydä vieraissa
Lukiossa meillä oli aivan mahtava kahviautomaatti, josta sai 70 sentillä ostettua erilaisia kahveja. Muuten en edes pidä kahvista, mutta siinä oli yksi laatu, joka oli erinomaisen hyvää. Ikävä sitä automaattia.
Kuinka joku viitsii alapeukutella sitäkin, että joku juo erikoiskahveja...
En koskaan.