Kehtaanko vielä tavata miehen?
Tilanne on siis se, että treffisivustolla kirjoittelin yhden miehen kanssa. Päästiin kirjoittelussa siihen pisteeseen, että mies pyysi minua treffeille, ravintolaan syömään. Sovittiin jo päiväkin, eli treffit piti olla nyt viime lauantaina. Ihmettelin kun miehestä ei kuulunut treffisivustolla enää mitään, itsellä koko sivu meni aivan jumiin enkä voinut kirjoittaa siellä yhtään mitään.
Minulle tuli este, jonka takia en mitenkään päässyt treffeille. Numeroita ei oltu miehen kanssa vaihdettu ja treffisivusto jumitti edelleen. Harmitti niin helkkaristi, annoin itestäni ihan idiootin vaikutelman.
Tajusin (tosin aivan liian myöhään) että ollaanhan me vaihdettu miehen kanssa kuvat sähköpostin kautta joten onhan mulla hänen sähköpostiosoite. Kirjoitin siis hänelle sähköpostia, vaikka eihän se enää siinä tilanteessa mitään auttanut.
Kävin tänään huvikseen treffisivustolla katsomassa toimisiko se ja kuin ihmeen kaupalla tälläkertaa toimi. Olihan mies laittanu mulle siellä viestiä että odotteli minua enkä saapunut paikalle, en tiedä mitä menetin.
Vastasin miehelle että katsoo sähköpostinsa ja nyt hän on sen katsonut. Ei hän sen perusteella kovin vihainen mulle ole ja hän kirjoitti että jos vielä kiinnostaa tutustua ja nähdä niin voin laittaa hänelle Facebookissa viestiä.
Toki heti menin katsomaan hänen fb:tä, siellä on 2 saman nimistä ihmistä ja asuu vielä tässä samassa kaupungissa. On mulla vahva veikkaus kumpi tää mies on mutta olisihan se kiva tietää varmaksi etten vaan laita väärälle miehelle viestiä, jos edes mitään laitan. Se hänen fb kuvansa kun on sellainen mustavalkoinen erilainen, laittoi erilaisen kuvan minulle sähköpostiin. Se toinen samanniminen mies, sillä on vielä epäselvempi kuva ja kansikuvana jotain lapsia, ei minun järjellä ajateltuna mies ainakaan se voi olla...
Kehtaanko/viitsinkö laittaa miehelle facebookissa jotain? Hävettää niin paljon kun ne treffit meni täydellisesti pieleen tai no, eihän niitä edes oikeastaan ollut... Mies ilmeisesti heitti pallon mulle nyt tässä tilanteessa, kun vaan tietäisi mitä tekisi.
Kommentit (6)
Miksi sä et alunperin päässyt sinne treffeille?
Tipahdin hevosenselästä jonka vuoksi oli "hiukan heikko happi".
-ap
Vähän liikaa värikynää tuossa tarinassa
Täh? Taas sen huomaa että ei täältä kannattaisi kysellä yhtään mitään.
-ap
Mikset kehtaisi? Mies ihan avoimesti kertoi että on kiinnostunut tapaamaan sinut kaikista vastoinkäymisistä huolimatta. Pyysi varmaan kirjoittamaan Facebookin kautta, jotta jatkossa ongelmilta vältytään.