transu tässä moi,
Ostin ihanan jakkupuvun , korkkarit ja wolfordin sukkahousut. Nyt nautin olostani.
Kommentit (14)
Voisit perustaa blogin, sinne saa kuviakin.
Siis oikeasti haluaisin perustaa blogin mutta olen niin "kädetön" näiden nettijuttujen kanssa. Voi kun saisi apua jostain...
olis kiva saada apua!!!!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:32"]
Siis oikeasti haluaisin perustaa blogin mutta olen niin "kädetön" näiden nettijuttujen kanssa. Voi kun saisi apua jostain... olis kiva saada apua!!!!
[/quote]
Blogspotissa pitäisi onnistua aika helposti.
Oisko kuitenkin uskottavampaa, jos ei sanoisi transu. Eivät kuulemma oikeat transsukupuoliset ja transseksuaalit pidä tästä nimityksestä.
Ei oo ihanaa kun toinen on paniikissa!!!!
Minulle on aivan sama vaikka sanoisivat minua kolmosen ratikaksi, helsinkiläiset= stadilaiset ym..
minulle on ihan yksi lysti mitä muut miettivät transu sanonnasta!!!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:40"]
Oisko kuitenkin uskottavampaa, jos ei sanoisi transu. Eivät kuulemma oikeat transsukupuoliset ja transseksuaalit pidä tästä nimityksestä.
[/quote]
Eivät niin, mutta gender benderiksi ja trans-henkiseksi itsensä mieltävä ystäväni kutsuu itseään transuksi. Mistä päättelit, että ap olisi transsukupuolinen?
Sainpahan edes tuon "aivan ihanaa" viestin... jos nyt sanon että transvestiitti tässä moi niin kaikilla hyvä olla?
Uskallatko osallistua uusilla vaatteilla monikulttuuris marsissa.
Marsissa tarkoitin tietty marssia, paraatin tai mielenilmaus mikä lie
Tottakai!!! Olisi vaan ihana löytää joku joka meikkaisi ammattitaidolla minut!
Ihanaa, olit aina lempparini Pikku Kakkosessa. Osasit aina turista niin fiksuja, meidän koira ei osannut...