Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli 50-v ryhmäliikunnassa

Vierailija
18.07.2015 |

Olenko nolo? Joskus näkee arviolta n. nelikymppisiä tai ovat ainakin ikäisiäni nuoremman näköisiä. Muutama vakiokävijä-mies on, jotka saattavat olla minua vanhempiakin. Mutta toisinaan tuntuu, että nuoret katsovat pitkään kun menen coreen tai pumppiin. Teen kyllä kaiken, osan teen tosin kevennetyllä vaihtoehdolla ja osan samalla tavalla kuin muutkin, miten sattuu jaksamaan ja millainen päivä on, mutta en pidä lepotaukoja. Pilateksessa yms. rauhallisilla tunneilla kyllä on vanhempaakin porukkaa. Tunnen itseni jotenkin, etten kuulu joukkoon, mutta käyn silti. Eipä siinä mitään, vaikka vastaatte, että olen nolo, niin käyn silti. Ikää on 51 ja normaalipainoinen olen. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi 50-vuotias vielä jaksaa pohtia mitä mieltä muut ovat hänen jumppaharrastuksestaan...

Vierailija
2/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisit nolo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole nolo todellakaan. Hienoa, että pidät terveydestäsi ja kunnostasi huolta! Haluan olla itsekin 50-vuotiaana vielä hyvässä kunnossa ja kuntoilla. Jatka samaan malliin vaan ja 20v päästä olet oikea supermummo!

Vierailija
4/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy pumpissa eräs eläkeikäinen nainen ja aina itse katson ihaillen kuinka hän jaksaa. Minä tervitsen lepotaukoja ja teen pienillä painoilla. Tunnille saa mennä minkä kuntoisena ja ikäisenä hyvänsä ja taukoja saa pitää. N24.

Vierailija
5/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vakisalillani käy kaikenikäistä porukkaa ryhmäliikuntatunneilla, ikähaarukka on noin 18-60v. Kaikki jumppaavat sulassa sovussa oman kunnon mukaan. En ole ikinä huomannut että kukaan olisi nenä nirpassa katsonut kenestäkään, että mitä tuo muori/teini täällä tekee. Liikkumaanhan sinne salille mennään ja hyviä fiiliksiä hakemaan.

Vierailija
6/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään noloa. Ei ryhmäliikunnat oo mitään vain nuorille juttuja. Minusta on ainakin mukavaa, että tunneilla käy kaiken ikäisiä, kokoisia ja kuntoisia ihmisiä. Hyvä vaan, että lähtee liikkumaan.

Vierailija
7/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI Ole noloa todellakaan! Ihanaa kun ihmiset pitää huolta itsestään! Hienoa! :)

Vierailija
8/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tänään taisi viereen sattua vähän paheksuva aika nuori tyyppi, joten tästä tämä aloitus. Mutta hyvä olo tuli ja ei noista kannata välitä, ehkä joillain on huono päivä joskus. Peilistä vaan sattumalta huomasin nyrpeän ilmeen ja tuijotuksen ja joskus tosiaan osa kattelee kun sinne jo menee, niin että tulee olo ajatuksesta "mitähän tuo kurppa täällä tekee". Mutta en välitä, antaa jokaisen taaplata tyylillään. Käyn juuri näissä jumpissa, missä ollaan omalla alueella alusta loppuun, niin en ainakaan kenenkään varpaita tallo. Ap. 

Vierailija
9/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että omalla salilla ne "vanhat kurpat" on just niitä rautaisia mimmejä ja pumpissakin tekevät ihan mielettömillä painoilla hyvällä tekniikalla. Ite en varmaan jaksais ees nostaa harteille sellaista tankoa saati jumpata sellaisen kanssa. Mulle on ihan sama mitä muut musta ajattelee jumpassa, keskityn omaan tekemiseen.

Vierailija
10/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus saanut pahoja katseita niiltä takarivin tekstiilijumppareilta, jotka vähän heiluttavat kättä ja jalkaa varoen visusti, iiks, hikoamasta. Itse tykkään paahtaa täysillä ja oikein sytyn, kun musiikki pärähtää soimaan ja pääsee viilettämään lattialle ja unohtamaan kaikki arkiset asiat :) Ehkä ap:ta mulkoillut henkilö on just samanlainen "vain pakosta liikkuja" joka käy salilla harrastuksen trendikkyyden vuoksi, vaikka oikeasti inhoaa kaikkea fyysistä rasitusta :D Meitä kun on moneen junaan.

Vierailija
11/11 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mun äiti on 65v ja käy ryhmäjumpissa...