Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen synttäreille suolainen (hitti)tarjottava?

Vierailija
27.07.2015 |

Otsikossa se jo tulikin. Mikä olisi 4-6 -vuotiaille maistuva suolainen tarjottava? Synttäreille tulossa pomppulinna, joten nälkä on luultavasti taattu vieras.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolakeksit
Ranskikset + nakit
Ei terveellisiä mutta eihän synttäreille mennäkään syömään lautasmallin mukaan :D

Vierailija
2/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä hittituotteesta, mutta esim. hodarit, karjalanpiirakat, lihapasteijat, pizza, lämpimät voileivät, grillimakkara. Näitä on tullut tarjottua ja muistaakseni hyvin on menneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein meijän poitsun syndeille sellasii minivartaita mihin pistin saarioisten lihapullii ja prinssi nakkeja ne oli tosi herkullisii

Vierailija
4/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkipiilot, lihapullat, lihapasteijat?

Vierailija
5/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:18"]

Pistät miehen ampumaan lastinsa boolimaljaan ja siitä sitten keittona tarjoat. Tottuu lapset jo aikaisin makuun

[/quote]

Miten sairas voi ihminen olla?

Vierailija
6/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kunnon kasari cocktail-tikut, saat vielä lapsen tekemäänkin niitä sun kanssa.. nakkeja, viinirypäleitä, edam juustoa ja lihapullia. Dippivihannekset tekee myös meillä hyvin kauppansa.

Vierailija
7/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakkeja ja valmislihapullia? kas kun ei kalapuikkoja....

Vierailija
8/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot dogit grilliin! Meillä on aina mennyt hyvin kaupaksi synttäreillä.

Vierailija
9/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hodarit tai hampurilaiset? Grillaat nakkeja/jauhelihapihvejä, lapset saavat itse valita mitä mausteita ja muita täytteitä haluavat.

Vierailija
10/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein itse valmiiksi jauhelihapihvejä, jotka oli helppo lämmittää ja koota herkkuhampurilaisiksi itseleivottujen sämpylöiden väliin. Maun mukaan täytettä väliin: suolakurkkua, majoneesia (kermaviilistäkin voi maustaa), salaattia, tomaattia, ketsuppia... Hyvin teki kauppansa, eikä kukaan marissut.

Lisänä pasteijoita ja sipsejä sekä dippivihanneksia ja kakku kekseineen.

Vierailija
11/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit ovat ajaneet suolaisen osaston. Sitten on kasviksia ja dippejä ja hedelmäsalaattia.

Kerran savulohisalaattia + pieniä leipiä. Pieniä tortilloja kanssa täyteltiin yhden kerran. Teinien kanssa tehtiin hampurilaisia viimeksi.

Vierailija
12/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset tykännyt paprikakinkkunyyteistä sekä nakkipiiloista :)

Vierailija
13/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään graavilohileivistä ja joissain juhlissakin oon tarjonnut niitä mutta ei kai noin pienet niistä tykkää... Taitavat olla lähinnä aikuisten juttu.
Syövätkä tuon ikäiset jo jotain pieniä lihapulla-nakki-viinirypäle viritelmiä? Siis että pieneen tikkuun laitat lihapullan, pienen nakin ja viinirypäleen? Niitäkin meillä on juhlissa joskus ollut mutta eipä tullut katottua tykkäsivätkö lapsetkin.

Vierailija
14/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:19"]

Tein meijän poitsun syndeille sellasii minivartaita mihin pistin saarioisten lihapullii ja prinssi nakkeja ne oli tosi herkullisii

[/quote]

Ääni tälle! Toimii myös kylmänä cocktail-tikkuversiona, jolloin voi laittaa esim. lihapullia, kirsikkatomaatteja ja viinirypäleitä. Olen tarjonnut erilaisia versioita jo kymmenen vuotta lasten synttäreillä ja ihan sama, paljonko niitä tekee, aina loppuu kesken...

Vierailija
15/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalisiili! Eli puolikas kaali, jossa coctailtikut pystyssä ja niissä lihapullat, rypäleet, tomaatit yms. Olen myös tehnyt kinkkupiirakkaa, pieninä paloina tarjolle, hyvin on maistunut

Vierailija
16/16 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:49"]Kaalisiili! Eli puolikas kaali, jossa coctailtikut pystyssä ja niissä lihapullat, rypäleet, tomaatit yms. Olen myös tehnyt kinkkupiirakkaa, pieninä paloina tarjolle, hyvin on maistunut
[/quote]
Tai vesimeloni. Kun vielä kaivertaa syötävän osan vaikka osaksi jätskiannosta yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi