Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän johtuu että saan aina työpaikan mihin haen?

Vierailija
02.03.2022 |

Ihan ylä-asteikäisestä asti. Aina olen saanut hakemani työn.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tarpeeksi tyhmältä ja ajattelevat saavansa sinusta maksimaalisen hyödyn minimaalisella korvauksella.

Vierailija
2/3 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät/saat niin vähän palkkaa. Halvin palkataan aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Minä olen myös saanut. Syitä uskoisin olevan, että opiskeluaikana menin ilmaiseksi harjoitteluun. Kun kysyttiin, miksi haluan ko. firmaan töihin vastasin, että toki voisin harjoittelun suorittaa vaikka kaupan kassalla istuen, mutta uskoisin todellakin, että heidän firmassaan saisin sellaisen alkusysäyksen tulevaisuutta ajatellen, joka olisi korvaamatonta. Opiskelukaverit oli sitä mieltä, että kyseinen firma oli ulottumattomissa oleva norsunluutorni, jonne ei vaikuttaisi edes hakea.

Opiskeluissa sinänsä olin keskiverto, mutta sosiaaliset taidot ja ihmisten lukeminen ja erilaisten ihmisten kanssa toimeentuleminen on minulle aina ollut hyvin helppoa.

Vaihdoin viimeksi vuoden vaihteessa vakipaikasta toiseen. Aiemmassa työssäni olin lähes kymmenen vuotta. Syyt? Koin että edellinen työ ei organisaatiomuutoksen jälkeen ollut enää yhtä mielekäs. Sain paikan, jota haki satoja muita. Tunsin rehellisesti, että kysyntä ja tarjota kohtaa jo hakemusta kirjoittaessani. En ole koskaan hakenut töitä siten, että useampaan paikkaan verkkoja viritellyt. Olen aina  tehnyt täsmäiskun, perehtynyt firmaan, räätälöinyt hakemuksen, prepannut itseni haastatteluun ja vienyt homman kotiin.

Koskaan en ole liikoja lupaillut. Olen suora, kohtelias, minun kanssani tulee toimeen. Hoidan hommani ja tiedän rajani. Verkostot ja suhteet olen luonut alusta pitäen itse, koska sekä omani että puolisoni vanhemmat eivät ole koskaan mitään uraa missään tehneet ja muutenkin suvut on työttömiä ja juoppoja täysi. Ei ole ketään jonka siivellä olisi mennyt tai sitten sukurasitetta toisaalta siitäkään, että ajateltaisiin minun olevan vain suvun x-kermaperse.