Vierailija

Olin istumassa pöntöllä ja yhtäkkiä kuului iso plumpsahdus, enkä ollut vielä ehtinyt saada pökälettä ulos. Pöntössä ei ollut myöskään kakkaa, varmistin sen pari kertaa. Lopulta menin toiseen vessaan kakalle ja siellä plumpsahdus kuului vasta kun olin saanut pökäleen ulos ja se tippui veteen. Mistä tuo 1. vessan plumpsahdus johtui? Onko kenellekkään käynyt näin?

• ylös 7
  • alas 0

Sivut

Kommentit (279)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
Sentään sieltä ei kuulunut HÖÖ

Se vasta oliskin ollut karmivaa mutta onko teillä mitään ehdotusta, mistä plumpsahdus kuului. En usko mihinkään haamukakkoihin, haamuhan kai menisi vedestä läpi päästämättä ääniä :) Mutta voiko pöntössä olla esim vikaa kun se plumpsahtelee? Pakko myöntää että säikähdin, oli meinaan aika iso plumpsahdus. :)

Oon nauranu tälle varmaan 15 minuuttia :D Ehkä menitte kummituksen kanssa samaan aikaan pöntölle ja se kerkis kakata ensin? :)

• ylös 10
  • alas 0

Hävettää myöntää mutta alkaa kyllä oikeasti karmimaan tuo ääni :(
Olen vielä yksin kotona viikonlopun yli :D En kyllä usko kummituksiin mutta se ääni oli jotenkin oudon kuuloinen.

Mistä sitä tietää mitä se oli. Jätevedenpuhdistamolta löytyy mystisesti pöntöön joutuneita esineitä. Tyypillisimpiä ovat kännykät, tekohampaat ja lelut.

Oletko ihan varma, että kyseinen heti viemäriin sujahtanut syvyyspommi ei ole anuksestasi? Toinen vaihtoehto o sitten geisha-kuula tms.

Vierailija
Toisesta reiästä tippui jotain. Mitä oot unohtanut sinne?

Ei voinut tippua mitään koska tarkistin pöntön kahdesti. Luulin ensin että puhelin tippui taskusta pönttöön mutta onneksi ei :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.