Miten kerroit kissallesi Olli Immosen Facebook-tekstistä?
Kommentit (16)
En uskalla kertoa, kissani on monirotuinen, tumma ja tuuheakarvainen uros.
Maouioi miau sanoin. Kissa mulkaisi ja meni paskalle puhua pukahtamatta mitään.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 17:35"]
En uskalla kertoa, kissani on monirotuinen, tumma ja tuuheakarvainen uros.
[/quote]
Mitenkäs tämä rotu tähän liittyy?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:50"]En ole vielä uskaltanut kertoa. Pelkään, etten löydä oikeita sanoja ja toisaalta myös sitä, mikä on kissani reaktio. Hän saattaa hermostuessaan olla kovin arvaamaton. Koitan vahtia koko ajan tietokonettani ja kännykän olen piilottanut kantokoppaan (mitä hän halveksii), ettei vain itse mene nettiin lukemaan uutisia. Telkkarin virtajohdon piilotin jo metsään, mistä hän ei sitä ikinä löydä, on siis ihan sisäkissa. Älyttömän raskasta. Tarvitsen vertaistukea. :(
[/quote]
Luulet olevas hauska?
Vittu mä en jaksa näitä mukahauskoja kissa-aloituksia.. Niin yksinkertaista huumoria. Miten kerroit kissallesi terrori-iskuista? HEHEE HHAHHAHAAHAGAAV
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:50"]En ole vielä uskaltanut kertoa. Pelkään, etten löydä oikeita sanoja ja toisaalta myös sitä, mikä on kissani reaktio. Hän saattaa hermostuessaan olla kovin arvaamaton. Koitan vahtia koko ajan tietokonettani ja kännykän olen piilottanut kantokoppaan (mitä hän halveksii), ettei vain itse mene nettiin lukemaan uutisia. Telkkarin virtajohdon piilotin jo metsään, mistä hän ei sitä ikinä löydä, on siis ihan sisäkissa. Älyttömän raskasta. Tarvitsen vertaistukea. :(
[/quote]
Luulet olevas hauska?
[/quote]
Ei kun hän on hauska toisin kuin eräät tosikot.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:56"]
En ole vielä uskaltanut. Se on norjalainen metsäkissa ja pelkään, että se liftaa Kautokeinoon lynkkausuhan pelossa.
[/quote]
Meidän puoliverinen norjanmetsäkissa oli oikein iloissaan.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:31"]
Vittu mä en jaksa näitä mukahauskoja kissa-aloituksia.. Niin yksinkertaista huumoria. Miten kerroit kissallesi terrori-iskuista? HEHEE HHAHHAHAAHAGAAV
[/quote]
No just tuollai positiivisuuden ja ilon kautta yritin lähestyä ahdistavaa asiaa.
Siamilainen kissani oli lähteny mielenosoitukseen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 18:31"]Vittu mä en jaksa näitä mukahauskoja kissa-aloituksia.. Niin yksinkertaista huumoria. Miten kerroit kissallesi terrori-iskuista? HEHEE HHAHHAHAAHAGAAV
[/quote]
Ovat hauskempia kuin monet muut avaukset täällä. Vaatii sentään mielikuvitusta ja moni vastaaja osaa kirjoittaakin.
En ole vielä uskaltanut kertoa. Pelkään, etten löydä oikeita sanoja ja toisaalta myös sitä, mikä on kissani reaktio. Hän saattaa hermostuessaan olla kovin arvaamaton. Koitan vahtia koko ajan tietokonettani ja kännykän olen piilottanut kantokoppaan (mitä hän halveksii), ettei vain itse mene nettiin lukemaan uutisia. Telkkarin virtajohdon piilotin jo metsään, mistä hän ei sitä ikinä löydä, on siis ihan sisäkissa. Älyttömän raskasta. Tarvitsen vertaistukea. :(
En ole vielä uskaltanut. Se on norjalainen metsäkissa ja pelkään, että se liftaa Kautokeinoon lynkkausuhan pelossa.
Kissa luki ihan itse. Oli ensin jopa tykännyt siitä, mutta kohun noustua kävi äkkiä poistamassa tykkäyksen ettei vaan leimaudu rasistiksi.
Kissa sanoi maumau