Mies väärä minulle?
Minä olen ollut ilmeisen kovin hullaantunut miehestä joka on kohdellut minua hieman kyseenalaisesti varmaankin mutten ole ymmärtänyt vetää ehkä oikeita johtopäätöksiä aikoinaan.
.
Vai mitä, mielipiteitä seuraavaan:
.
Miesystäväni lähti kahden viikon lomamatkalle ex-vaimonsa ja lasten kanssa, vaikka ovat eronneet jo vuosia sitten ja me olimme tuolloin tapailleet 10kk.
Miesystäväni mukaan matka oli jo suunniteltu ennen kuin tapasi minut. Sain selville että he asustivat samassa hotellihuoneessa. Normaalia??
.
Toinen juttu että meninkin katsomaan lomakuvat läpi ja hyvin kivalta "perhelomalta" vaikutti. Kuvia oli erityisen paljon ex-vaimostaan poseeraamassa. Minuun iski sekä mustasukkaisuus että aloin miettimään onko tuo hyväksyttävää toimintaa minua kohtaan? Toki jokainen saa lomailla exän kanssa mutta ei enää siinä vaiheessa tunnu oikealta kun uusi parisuhde menossa.
.
Asia jäi vaivaamaan varsinkin kun kysyin kuvista ja lomasta niin miesystäväni oli hyvin kylmä ja välinpitämätön, aivan kuin tuo ei olisi mitään. Se tuntui pahalta.
Olenkohan kynnysmatto, vähäpätöinen miehelleni vai ylireagoinko kun jäin vatvomaan tätä??
Kommentit (11)
No mua häritsis yhteinen loma, mikset sinä päässyt mukaan. Vielä yhteinen huone, kummallista, vanhoja muistellen . Ei hitsi heitä mäkeen tuollainen exässään roikkuja :/
Miehelle et selvästi ole ollut ykkönen tuossa tilanteessa.
Kysy mieheltä onko hän väärä sulle.
Olet kynnysmatto. Kohta tulee eksvaimo ja pyyhkii kengät arvaa mihin?
Mielestäni mietit liikoja, ovat käyneet lomalla yhdessä lasten vuoksi ja that's it. Relaa ja unohda menneet.
Kiitos mielipiteistä, tosiaan tapahtuneesta on pari vuotta mutta kuvat näin vasta nyt.
.
Ehkä tosiaan minun pitää vain unohtaa koska aika oli toinen, nyt parisuhteeni on edennyt. Vai voiko tuo episodi kertoa ettei miehen tunteet/kiinnostus ole aivan aidointa??
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:58"]Kiitos mielipiteistä, tosiaan tapahtuneesta on pari vuotta mutta kuvat näin vasta nyt.
.
Ehkä tosiaan minun pitää vain unohtaa koska aika oli toinen, nyt parisuhteeni on edennyt. Vai voiko tuo episodi kertoa ettei miehen tunteet/kiinnostus ole aivan aidointa??
[/quote]
Ap siis
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:58"]Kiitos mielipiteistä, tosiaan tapahtuneesta on pari vuotta mutta kuvat näin vasta nyt.
.
[/quote]
Ap siis
[/quote]
Turhaan vatvot jos tilanne on nyt toinen.
Minä en vois kyllä henkilökohtaisesti moista touhua sietää, joten ei jatkoon!
No pitääkö ne kovasti yhteyttä muuten kuin lasten asioista? En ymmärrä miksi miehen pitää kuvata ex-vaimoa? Antaako kuvat lapsille vaiko mitä? En kattelis, jos meno jatkuu noin "yhteishengessä". Lasten takia tietenkin sovussa.