Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmea ahdistus heti aamusta. Haluaisin saikuttaa.

Vierailija
02.03.2022 |

Heräsin jo klo 4 painajaiseen. Mahaan sattui. Sattuu edelleen. En haluaisi mitään muuta yhtä paljon kuin saikuttaa. Mutta pakko olisi lähteä kohta labrassa käymään ja sitten töissä kaksi asiakastapaamista tulossa. Miten tästä taas selviä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin vaan vätys! Miten meidän työttömien käy jos sinä vain saikuttelet?!

Vierailija
2/4 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista työtä teet? Itsellä samaa. töihin meno välillä ahdistaa mutta usein pahin helpottaa kun aloittaa työt.

Oletko miettinyt oletko oikealla alalla vai huono työnantaja?

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vain reippaasti töihin. Päivällä tuntuu jo paremmalta. Ei se saikutus mitään auta, tulee vain entistä kurjempi olo.

Ihan varoitukseksi niin eräs minun tuttuni oli kova saikuttamaan ja lopulta hänet sanottiin irti virasta. Ei millään uskonut, että niin voisi käydä mutta kun työpäiviä ei muutamaan vuoteen ollut tullut kuin 3-4 kuukautta vuodessa, oli se pätevä syy sanoa irti. Ne saikut oli juuri tuollaisia "kylläpä väsyttää" ja "ei vaan jaksa". Lisäksi kun hänen töitä käytiin läpi pidemmältä aikaväliltä, selvisi, että hän ei käytännössä tehnyt ollenkaan töitä. Hänelläkin alkoi töiden laiminlyönti juuri noilla päivän tai parin saikuilla.

Vierailija
4/4 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sote-alalla. Ala ei ole millään lailla omalta tuntuva. Hyvänä puolena on se, että pystyn tekemään paljon etänä, eli joka päivä ei tarvitse lähteä minnekään. Labrakäynti takana. Sielläkin ahdisti niin että meinasin antaa ylen. Kohta päivän ensimmäinen asiakastapaaminen. Toistaiseksi olen siis selvinnyt, huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä