Pitäisi ostaa uusi puhelinkin
Kommentit (15)
Joo niin pitäis. On pitäny jo monta kuukautta 😅
Älä osta ainakaan kiinassa valmistettua.
Osamaksulla saa.
Mihin tarvitset uutta puhelinta? Itsellä 6 vuotta vanha ja toimii ihan hyvin.
Olen pitänyt puhelimen akusta hyvää huolta ja hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Millähän rahalla?!
Sitä juuri tässä mietin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Osamaksulla saa.
Eli ei ainakaan iPhonea, joka tulee Xiaomin tuotantolinjalta.
Vierailija kirjoitti:
On tämä useamman vuoden vanha halppis huawei. Akku ei enää kestä yhtään ja muutenkin reistaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osamaksulla saa.
Eli ei ainakaan iPhonea, joka tulee Xiaomin tuotantolinjalta.
Ei mulla ole koskaan mihinkään iPhoneen ollut varaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sain joululahjana uuden - akusta en ole varma, vaikka pitäisi olla 43 päivän valmiusaika. Edellisessä oli minusta parempi akku. Akut ovat kyllä kehittyneet huimasti muuten.
Halvin uusi Nokia maksaa alle 30€.
Vierailija kirjoitti:
Halvin uusi Nokia maksaa alle 30€.
Niin. Mä vaan haluan muutakin kuin soittaa. Ap
Androidin käyttöjärjestelmä on naurettava verrattuna iOS / Apple.
Applen räpylät on paljon turvallisempia, Androidin käyttöjärjestelmään ryssäläinen hakkeri tunkeutuu sisään kipinkapin, mutta Applen laitteeseen ei millään.
Apple käyttää laitteittensa tietoturvakehittelyyn aivan erilaisia summia, kuin muut valmistajat ja sen kyllä huomaa.
iPhonen kameraan eikä mikrofoniin pääse yksikään hakkeri käsiksi, toisin laitteiden kanssa joissa on Androidin käyttöliittymä.
iPhoneen ei hakkeri pysty ujuttamaan minkäänlaista haittaohjelmaa, Androidiin kyllä ja monta.
Osta halvin Nokia ja halvin iPad, tai iPod joka toimii vain wi-fillä, Nokiaan hommaat Globetellin halvimman liittymän, noin 5€ kuussa ja iPadilla/iPodilla hoidat wi-fillä ilmaseks kaikki muut asiat - ja soittelet FaceTimella ilmaset videopuhelut.
Säästät pidemmän päälle pitkän pennin ja ehdit tehdä muutaki ku et koko aika räplää älypuhelinta ja iPadia/iPodia vaa sillon ku on wi-fi saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Osta halvin Nokia ja halvin iPad, tai iPod joka toimii vain wi-fillä, Nokiaan hommaat Globetellin halvimman liittymän, noin 5€ kuussa ja iPadilla/iPodilla hoidat wi-fillä ilmaseks kaikki muut asiat - ja soittelet FaceTimella ilmaset videopuhelut.
Säästät pidemmän päälle pitkän pennin ja ehdit tehdä muutaki ku et koko aika räplää älypuhelinta ja iPadia/iPodia vaa sillon ku on wi-fi saatavilla.
Ehdotin tuota eilen pojalle. Oli hajottanut 3.5 vuotta vanhan i-phonen ja uusihan maksaa maltaita :)
Millähän rahalla?!