Marko Björs – Rakkauden seikkailu/TV5
Nyt ensimmäistä kertaa ikinä Marko avaa sydämensä ja näyttää itsestään täysin uuden puolen, kun hän etsii itselleen kumppania uudessa nimeään kantavassa rakkausrealityssa Marko Björs – Rakkauden seikkailu. Katsoja pääsee tutustumaan Markoon tasolla, jota hän ei ole ennen avannut lähipiirinsä ulkopuolisille.
Tiedotteen mukaan sarjan päähenkilö on pelännyt rakastumista ja ajatellut, ettei romantiikka kuulu hänelle. Nyt on kuitenkin Markon vuoro heittäytyä elämänsä tärkeimpään seikkailuun ja antaa rakkaudelle mahdollisuus.
Marko kohtaa Etelä-Afrikassa 10 upeaa sinkkumiestä ja lähtee selvittämään, voisiko joku heistä olla hänelle sopiva kumppani.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008652997.html
Yllättävä veto Markolta lähteä tällaiseen ohjelmaan mukaan.
Kommentit (932)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän surullista, että edelleenkin, kun puhutaan miesten välisistä rakkaussuhteista, on se monille synonyymia seksin kanssa, vaikka todellisuudessa homosuhteissakin on kyse sitoutumisesta, välittämisestä ja huolenpidosta, aivan kuten heterosuhteissakin. Seksikin toki suhteeseen kuuluu, mutta kyllä se arjen eläminen yhdessä rakkaan kanssa on tärkeintä homoillekin, rakastaa ja tulla rakastetuksi, sitä kai me kaikki pohjimmiltamme haluamme.
Tämä on tietenkin juuri näin.
Nuo homoseksivouhkaajat on melkein aina "hetero"miehiä, joita sattuneesta syystä ajatus miesten välisestä seksistä kutkuttaa kovin. Olen itse heteronainen, enkä todellakaan vietä päiviäni hekumoiden mitä mahtaa tapahtua naisten välisessä seksissä. Asia ei vaan kiinnosta. Ja se ei kiinnosta, koska olen oikeasti hetero.
ei vaan koska olet nainen. Tutkimusten mukaan valtaosa naisista on biseksuaaleja.
hetero tai kuten mainitset " hetero"miehiä kutkuttaa myös naisten välinen seksi. mitä se silloin kertoo heistä? viestissäsi ei ole mitään logiikkaa.
Jos Marko olisi hetero ja minä sinkku, saalistaisin herkeämättä. Niin kuuma. En kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko Sergei ja Tico olleet joissakin muissa ohjelmissa tai muuten julkisuudessa? Näyttivät jotenkin tutuilta mutta en muista mistä yhteydestä.
Sergei on varmaan ollut mainoskuvissa, jos tekee mallin töitä. Ticosta en tiedä.
Ensivaikutelma Sergeistä oli positiivinen yllätys. Rauhallinen, tyylikäs ja fiksun oloinen nuori mies. Ei yhtään sellaisen "kanahomon" lailla käyttäytyvä kuten jotkut julkisuudessa ja somessa esiintyvät, jotka tuntuvat aivan esittävän ja tahallaan korostavan stereotyyppisiä piirteitä draamaillen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Marko olisi hetero ja minä sinkku, saalistaisin herkeämättä. Niin kuuma. En kestä.
jos Marko olisi hetero hän näyttäisi suomen huutokauppakeisarin Markku Saukkon ja Jari Bull Mentulan risteytykseltä. Sitten inistää kun ei kelpaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko Sergei ja Tico olleet joissakin muissa ohjelmissa tai muuten julkisuudessa? Näyttivät jotenkin tutuilta mutta en muista mistä yhteydestä.
Sergei on varmaan ollut mainoskuvissa, jos tekee mallin töitä. Ticosta en tiedä.
Ensivaikutelma Sergeistä oli positiivinen yllätys. Rauhallinen, tyylikäs ja fiksun oloinen nuori mies. Ei yhtään sellaisen "kanahomon" lailla käyttäytyvä kuten jotkut julkisuudessa ja somessa esiintyvät, jotka tuntuvat aivan esittävän ja tahallaan korostavan stereotyyppisiä piirteitä draamaillen.
ehkä Serggu on myyrä. oikeasti hetero?!
Vierailija kirjoitti:
Miks yleensä miehet on porukassa toistensa kavereita, mutta naiset kyräilee. Miksi
koska tuossa kilpailussa jokainen on voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos Marko olisi hetero hän näyttäisi suomen huutokauppakeisarin Markku Saukkon ja Jari Bull Mentulan risteytykseltä. Sitten inistää kun ei kelpaa....
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärettömän hyvä tiivistelmä seksikkäistä ja hoikista suomalaismiehistä, jotka kiihottavat naisia.
:D
ohis
Kyllä nyt heppatyttöjä harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt heppatyttöjä harmittaa.
ei se mitään itse suggestiolla jota he kutsuvat fantasialla he voivat saada haluamansa.
Milloin tulee vastaava versio Miehille jossa fitness nainen etsii itselleen "rakkautta"?
Vierailija kirjoitti:
Näytti niin kovin herkältä meiningiltä, herkän oloisia kavereita, pälyilyä, ujoutta jne. Pelottaa, että ovat kovin haavoittuvaisia ja jotenkin liian luottavaisia ja vereslihalla. Kestääkö ne pettymyksiä ollenkaan. No, toivottavasti olen väärässä.
Konkareita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Aika karmea ilmestys tuo pitkätukkainen kittilän mies, yäk. Onkohan pienessä sievässä kokoajan? Ei kyllä uskoisi yrittäjäksi, joten epäilenkin sitä. Saa kertoa jos on parempaa tietoa.
Tai sitten vaan aito luonnonlapsi Lapista?
Marko Falin ex on BB Jonathan Silver, jonkinlainen hevoskouluttaja hänkin
Eikö tää kilpailu ole jo taputeltu ja Marko valitsi Sergeyn? Nehän on nähty yhdessä useamman kerran kuvausten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin pitkä suhde taisi olla Kristoffer Ignatiuksen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää kilpailu ole jo taputeltu ja Marko valitsi Sergeyn? Nehän on nähty yhdessä useamman kerran kuvausten jälkeen.
Voisko johtua siitä että ne on kumpikin saman naisen kavereita ja hengaa frendeinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks yleensä miehet on porukassa toistensa kavereita, mutta naiset kyräilee. Miksi
koska tuossa kilpailussa jokainen on voittaja.
niinhän ne aina alkuun on eiköhän traama tule jossain vaiheessa
Vierailija kirjoitti:
ainii hehän oli siinä erilaiset perheet ohjelmassa
Ne ehdokkaat eivät kyllä mun silmää miellyttäneet. Ei ollut yhtäkään josta olisin itse voinut olla kiinnostunut. Olisi kamalaa alkaa valitsemaan.
Love is love.