Marko Björs – Rakkauden seikkailu/TV5
Nyt ensimmäistä kertaa ikinä Marko avaa sydämensä ja näyttää itsestään täysin uuden puolen, kun hän etsii itselleen kumppania uudessa nimeään kantavassa rakkausrealityssa Marko Björs – Rakkauden seikkailu. Katsoja pääsee tutustumaan Markoon tasolla, jota hän ei ole ennen avannut lähipiirinsä ulkopuolisille.
Tiedotteen mukaan sarjan päähenkilö on pelännyt rakastumista ja ajatellut, ettei romantiikka kuulu hänelle. Nyt on kuitenkin Markon vuoro heittäytyä elämänsä tärkeimpään seikkailuun ja antaa rakkaudelle mahdollisuus.
Marko kohtaa Etelä-Afrikassa 10 upeaa sinkkumiestä ja lähtee selvittämään, voisiko joku heistä olla hänelle sopiva kumppani.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008652997.html
Yllättävä veto Markolta lähteä tällaiseen ohjelmaan mukaan.
Kommentit (932)
Onpas komea mies - mutta harmi kun ei tykkää eistä tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ekan jakson perusteella hyvän mielen ohjelma : )
Olen ollut taipuvainen uskomaan, että homoseksuaalisesti suuntautuneet miehet ovat keskimääräistä helpommin "loukkaantuvia"; draamailua yms. Jos sellaista ruvetaan ohjelmassa näyttämään, voi olla, ettei sitten tunnu niin hyvää mieltä tuottavalta.
Luulen, että se herkästi loukkaantuminen johtuu kokemushistoriasta. Varmaan kaikilla homoilla on pitkän kaavan mukaisia ikäviä kokemuksia ja kiusaamista. Siitä tulee varmaan herkemmäksi?
Nyt, tykkäsin ihan hirveästi näistä miehistä ensivaikutelman perusteella. Viihdyin! Ja kuinka hyviä ajattelijoita ja hyviä sanoittamaan ne. Hauskoja vielä kaiken lisäksi!
Ihan turhaa selittää loukkaantumisesta. Homona varmaan kannattaisi vähän ottaa selvää onko toinen samanlainen ennen kuin yrittää iskeä(kun yleensä ei ole) Nykyaikana homotkin voivat olla aggressiivisia lähestyjiä ja hipelöitsijöitä eikä kaikki ole kokeneet kiusaamista. Typerää lokerointia, voi joutua kiusatuksi vaikka olisit maailman tavallisin hetero tyyppi. Ei kannata tuota uhrilippua heiluttaa näiden homojen puolesta, kuitenkin ovat miehiä kaikki..
Ei taida rakkaus tuolta kuitenkaan löytyä, joku haastattelu youtubessa, että kannattiko lähteä..jäi kuva ettei löytynyt ketään. Taisi kaapista tulo se pointti olla tässä, vaikka kaikki tiesi jo tuonkin. Mukava ohjelma, kauniit maisemat.
Täällä toinen heteronainen ja voi että kyllä Marko Björs näyttää todella hyvälle. Tyylikäs ja komea. Suoraan sanottuna komeampi kuin erään toisen ohjelman poikamiehet Timo ja Tuomas😉
Mutta minä olen homo eikä Björs näytä yhtään hyvälle. Eihän se toki ole ruma mutta semmoinen ikääntynyt kasari-valokuvamalli teennäisine hymyineen. Tulee mieleen Petteri Orpo, joka ei ehkä poliitikkona pahimmasta päästä mutta seksikäs ei kyllä tippaakaan.
Marcolla on eripari silmät. Toinen on vihreä ja toinen ruskea.
Marko on hyvin charmikas mies. Lisäksi sympaattinen ja lämmin. Hälle soisi ihanan rakkaustarinan ja loppuelämän kestävän.
Homotutka naisena värähti heti kun näin osallistujat. Kahden epäilen olevan BI.
Ihana ohjelma ja toivon että se oikea löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Marcolla on eripari silmät. Toinen on vihreä ja toinen ruskea.
Niin, varmaan värillisiä piilareita käyttänyt aikaisemmin. Mutta sitten irronnut verkkokalvo, hankalia vaivoja, hän on kertonut itse noista silmäoperaatioista julkisesti.
Tykkään hevosista ja onhan Marko komea, symppis mies. Maisemat myös upeat :) Ajatuksia eka jakson nähtyäni.
Tuo yksi häiriintynyt homofoobikko tykittää kommentteja, mene muualle. Olet yksin tässä ketjussa fobioidesi ja mielipiteittesi kanssa.
Minäkin tykkäsin heti ekan jakson perusteella sarjasta. Kivan oloinen, lämminhenkinen fiilis. Marko vaikuttaa tosi sympaattiselta, fiksulta ja lämpimältä tyypiltä, kiva että hänet saatiin houkuteltua tähän mukaan. Ja tosi jees, että tällainen ohjelma saatiin ylipäätään tehtyä, todella virkistävää vaihtelua. Itse olen aivan perus/tavis-hetskunainen, silti tai juuri siksi on kiva vaihteeksi katsoa jotain muuta kuin niitä iänikuisia ja jotenkin teennäisen oloisia bacheroreja sun muita. Tässä on jotain vähän samaa henkeä ja tunnelmaa kuin EA:ssa josta myös olen tykännyt.
Osa kundeista todella nuoria.Saa nähdä kuka lähtee ekana kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi häiriintynyt homofoobikko tykittää kommentteja, mene muualle. Olet yksin tässä ketjussa fobioidesi ja mielipiteittesi kanssa.
Minäkin tykkäsin heti ekan jakson perusteella sarjasta. Kivan oloinen, lämminhenkinen fiilis. Marko vaikuttaa tosi sympaattiselta, fiksulta ja lämpimältä tyypiltä, kiva että hänet saatiin houkuteltua tähän mukaan. Ja tosi jees, että tällainen ohjelma saatiin ylipäätään tehtyä, todella virkistävää vaihtelua. Itse olen aivan perus/tavis-hetskunainen, silti tai juuri siksi on kiva vaihteeksi katsoa jotain muuta kuin niitä iänikuisia ja jotenkin teennäisen oloisia bacheroreja sun muita. Tässä on jotain vähän samaa henkeä ja tunnelmaa kuin EA:ssa josta myös olen tykännyt.
Yritetään olla välittämättä koko homofoobikosta eikä peukuteta ylös eikä alas. Yrittää vaan pilata kivan ketjun.
Tykkäsin ohjelmasta kovasti, mutta vähän mietityttää osallistujien ikäjakauma. Onko niin että julkkismiehellä täytyy aina olla vähintään 10 vuotta nuorempi kumppani vai eikö kukaan Markon ikäinen hakenut ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin ohjelmasta kovasti, mutta vähän mietityttää osallistujien ikäjakauma. Onko niin että julkkismiehellä täytyy aina olla vähintään 10 vuotta nuorempi kumppani vai eikö kukaan Markon ikäinen hakenut ohjelmaan?
Samaa hieman ihmettelin. Eikö viiskymppisiä hakijoita ollut vai oliko niissä jotain vikaa? Alkoholismi, tupakointi, työttömyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa hieman ihmettelin. Eikö viiskymppisiä hakijoita ollut vai oliko niissä jotain vikaa? Alkoholismi, tupakointi, työttömyys?
Saattaa olla että Marko tykkää nuorista kundeista. Minä kyllä ennemmin näkisin Markon jonkun upean kaltaisensa ja ikäisensä miehen kanssa.
Itseäni ei häirinnyt iso ikäjakauma, pääasia että ohjelmassa on monimuotoisuutta erilaisten tyyppien myötä. Ja muutama noista osallistujista on joka tapauksessa olemukseltaan vanhemman oloisia, että ei se ikäero ole mitenkään kovin ilmeinen. Marko on hyvällä tavalla tosi nuorekkaan oloinen, vaikka kyllä inhoankin sanaa "nuorekas". Hänessä on tyyliä ja raikkautta kuten noissa nuoremman polven miehissä.
Tänään tulee kasilta Friillä, jos jäi eilen näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko homofoobikot avata oman ketjun noille hassunhauskoille homovitseille.
mikä on homofobia?
Voi kun kiva lukea näitä Markoa kehuvia kirjoituksia. Itse olen tuntenut hänet jo vuosia ratsastuspiireistä, kun ajat sitten meidän hepot asusteli samalla tallilla. Tosi mukava ja ystävällinen ihminen. Hieman on varautunut aluksi, mutta se karisee kyllä, kun tutustuu.
Kuten täälläkin kirjoitettu, niin hänen läsnäolonsa on todella vaikuttavaa. Tarkoitan, että kun hänen kanssa juttelee, niin todellakin tuntuu siltä, että kuuntelee ja keskittyy siihen hetkeen, vaikka se kestäisikin vain pari minuuttia.