Marko Björs – Rakkauden seikkailu/TV5
Nyt ensimmäistä kertaa ikinä Marko avaa sydämensä ja näyttää itsestään täysin uuden puolen, kun hän etsii itselleen kumppania uudessa nimeään kantavassa rakkausrealityssa Marko Björs – Rakkauden seikkailu. Katsoja pääsee tutustumaan Markoon tasolla, jota hän ei ole ennen avannut lähipiirinsä ulkopuolisille.
Tiedotteen mukaan sarjan päähenkilö on pelännyt rakastumista ja ajatellut, ettei romantiikka kuulu hänelle. Nyt on kuitenkin Markon vuoro heittäytyä elämänsä tärkeimpään seikkailuun ja antaa rakkaudelle mahdollisuus.
Marko kohtaa Etelä-Afrikassa 10 upeaa sinkkumiestä ja lähtee selvittämään, voisiko joku heistä olla hänelle sopiva kumppani.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008652997.html
Yllättävä veto Markolta lähteä tällaiseen ohjelmaan mukaan.
Kommentit (932)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että Tico on 37 tai nelikymppinen.
Ei olisi kyllä ikinä uskonut! Paljon vanhemman oloinen ja näköinenkin, positiivisella tavalla. Mutta onkohan Tico transmies...? Ig:ssä oli yksi kuva joka tähän ehkä viittasi...
Etkö tunnistan miehen luustoa? Ilmiselvä mies.
No, näin kyllä ajattelinkin, se yksi kuva vain hieman hämäsi. Ja puhuihan hän tosiaan siitä lapsihaaveesta, mietti yhtenä vaihtoehtona sitä että lapsi olisi "omaa verta ja lihaa"
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa näin sarjan päätteeksi, että Sergei oli mulle isoin yllätys ja kiinnostavin hahmo. Syyllistyin itsekin lokerointiin ja alkuun sen ulkokuori ärsytti. Nyt kun katsoin 9 jakson loppuun niin tuli tippa linssiin. Upea matka hänellä, herkkä persoona, joka on joutunut kokemaan paljon.
Mun mielestä Markon olisi pitänyt antaa sille selkeämmät merkit, eikä toitottaa samoja juttuja jokaisen miehen kohdalla. Uskon, että Sergei olisi tullut valituksi.
Sergei ei halunnut tulla valituksi, oli tuolla vain hakemassa huomiota itselleen.
Kypsemmät itsensä jo tuntevat homomiehet eivät taida hakea tällaiseen sarjaan. Sellainen sielukas rauhallinen tapaus voisi sopia Markolle.
Runno on vielä kovin lapsi, mutta ehkä hän voisi intohimoisella olemisellaan viedä Markon todellakin pois kuorestaan kokemaan jotain hienoa? Marko on symppis ja ollut varmaan hyvin sulkeutunut rakkaudessa.
Miehet ovat jotenkin paljon realistisempia ja suorasanaisempia kuin naiset. Tässäkin ohjelmassa se huomattiin. Ei ollut samanlaista kyräilyä kuin naisporukassa. Odotan silti innolla, että tulisi vastaavanlainen "rakkauden seikkailu" myös naisille.
Marko Björs on kyllä charmantti.Muistan hänet 1990-luvun alusta tv:ssä, juonsi ainakin Miss Skandinavia-kisat silloin kun Nina Björkfelt voitti.
Vierailija kirjoitti:
Kypsemmät itsensä jo tuntevat homomiehet eivät taida hakea tällaiseen sarjaan. Sellainen sielukas rauhallinen tapaus voisi sopia Markolle.
= Juho-Jari. Vielä kerran
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Tico transmies. Tultuaan kaapista Tico meikkasi ja pukeutui. Myöhemmin todennut, ettei sellainen kiinnosta.
Ok. Ja alapeukuttajille, ei ollut tarkoitus mitenkään loukata/arvostella/osoitella tällä kommentilla, ihan sellaista peruskiinnostusta ja pohdintaa, mitä aina julkisuuteen tulleet henkilöt herättävät, että millaisia he ovat ja minkälaisista taustoista tulevat - kun heistä nähdään vain pintaraapaisu. Ticokin on osoittautunut niin hauskaksi ja kiinnostavaksi persoonaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kyllä ikinä uskonut! Paljon vanhemman oloinen ja näköinenkin, positiivisella tavalla. Mutta onkohan Tico transmies...? Ig:ssä oli yksi kuva joka tähän ehkä viittasi...
No, näin kyllä ajattelinkin, se yksi kuva vain hieman hämäsi. Ja puhuihan hän tosiaan siitä lapsihaaveesta, mietti yhtenä vaihtoehtona sitä että lapsi olisi "omaa verta ja lihaa"
Miten tuo liittyy trans-epäilyyn? Esim. kumppanuusvanhemman kautta onnistuu homomiehen lisääntyminen omilla sukusoluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo liittyy trans-epäilyyn? Esim. kumppanuusvanhemman kautta onnistuu homomiehen lisääntyminen omilla sukusoluilla.
No sillä tavalla, että jos hän on transmies, hänellä ei ole ainakaan miehen sukusoluja. Ja voi olla että ei pysty tuottamaan naisenkaan, tai ainakin se vaatisi hormonihoitoja tauolle, mikä tuntuisi aika isolta asialta kunnon päässyt tuohon pisteeseen.
Juho-Jarin lähtö tuntuu suurimmalta "vääryydeltä" koko ohjelmassa. Hän olisi ollut mielestäni ainoa oikein todella ihana ja potentiaalinen vaihtoehto MB:lle.
Sergeystä olin tyyppinä itse vähän kahden vaiheilla, mutta hän ehkä olisi myös kyllä MB:lle sopinut.
Muissa en näe sellaista aitoutta jota Markolle soisi.
Vierailija kirjoitti:
Tico on kokenut elämässään kovia asioita, se vanhentaa ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa näin sarjan päätteeksi, että Sergei oli mulle isoin yllätys ja kiinnostavin hahmo. Syyllistyin itsekin lokerointiin ja alkuun sen ulkokuori ärsytti. Nyt kun katsoin 9 jakson loppuun niin tuli tippa linssiin. Upea matka hänellä, herkkä persoona, joka on joutunut kokemaan paljon.
Mun mielestä Markon olisi pitänyt antaa sille selkeämmät merkit, eikä toitottaa samoja juttuja jokaisen miehen kohdalla. Uskon, että Sergei olisi tullut valituksi.
Sergei ei halunnut tulla valituksi, oli tuolla vain hakemassa huomiota itselleen.
Sergey sanoi jo ohjelman alkupuolella, että haluaa selkeitä merkkejä ja parisuhteessa haluaa jatkuvaa kosketusta ym. hellyyden osoituksia. Hän ei mielestään saanut niitä Markolta, näki, että toiset kaksi miestä ovat tosissaan kiinnostuneita Markosta ja päätti lähteä ja jättää kentän avoimeksi heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tico on kokenut elämässään kovia asioita, se vanhentaa ennen aikojaan.
Totta tosiaan, voi Tico
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika typerä väite, näin voi sanoa jokaisesta heistä😃 kaikki 10 miestä olivat jollain tapaa hakemassa huomiota kun kerta menivät etsimään rakkautta TELKKARIIN. Että on aika lame syyttää vaa yhtä niistä siitä😊
Vierailija kirjoitti:
Sergey paljastui erittäin herkäksi, sympaattiseksi, empaattiseksi ja viisaaksi nuoreksi mieheksi. Tuntui, että hän kasvoi ihmisenä ohjelman aikana paljon. Hänhän sanoi löytäneensä itsensä ohjelman aikana.
Sergey on muuttanut alakouluikäisenä Venäjältä Suomeen ja elämä ei aluksi ole ollut helppoa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tv-kasvo-sergey-hilman-on-kaantanyt…
Muu ei Sergeyssa häirinnyt kuin napittamattomat paidat. Samaa kuin julkkis naisilla rinnat pitää 3/4 osaa näkyä. Sergey Hennyn videoista tuttu kasvoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Sergey on muuttanut alakouluikäisenä Venäjältä Suomeen ja elämä ei aluksi ole ollut helppoa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tv-kasvo-sergey-hilman-on-kaantanyt…
Aika mielenkiintoinen artikkeli kääk-otsikosta huolimatta. Kiva ettei S keskity koettuun kiusaamiseen ja muihin traumoihin, vaan lähinnä niiden kautta saatuun hyötyyn ja elämänkokemukseen.