Marko Björs – Rakkauden seikkailu/TV5
Nyt ensimmäistä kertaa ikinä Marko avaa sydämensä ja näyttää itsestään täysin uuden puolen, kun hän etsii itselleen kumppania uudessa nimeään kantavassa rakkausrealityssa Marko Björs – Rakkauden seikkailu. Katsoja pääsee tutustumaan Markoon tasolla, jota hän ei ole ennen avannut lähipiirinsä ulkopuolisille.
Tiedotteen mukaan sarjan päähenkilö on pelännyt rakastumista ja ajatellut, ettei romantiikka kuulu hänelle. Nyt on kuitenkin Markon vuoro heittäytyä elämänsä tärkeimpään seikkailuun ja antaa rakkaudelle mahdollisuus.
Marko kohtaa Etelä-Afrikassa 10 upeaa sinkkumiestä ja lähtee selvittämään, voisiko joku heistä olla hänelle sopiva kumppani.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008652997.html
Yllättävä veto Markolta lähteä tällaiseen ohjelmaan mukaan.
Kommentit (932)
Eikö niitä miehiä pitänyt olla 10? Ohjelmassa aloitti vain 9. Mihin se virolainen Runno on kadonnut?
Runno etsii rakkautta Marko Björsin kanssa: joutui salaamaan homoutensa Virossa - Viihde - Ilta-Sanomat
Kirjoitusvirheitä voi ilmetä jopa ammattilaisen teksteissä. Ei niiden perässä kannata aikaansa viettää. Vai onko se sulle pakkomielle. 👎
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä miehiä pitänyt olla 10? Ohjelmassa aloitti vain 9. Mihin se virolainen Runno on kadonnut?
Runno etsii rakkautta Marko Björsin kanssa: joutui salaamaan homoutensa Virossa - Viihde - Ilta-Sanomat
ainakin näkyy noissa yhteiskuvissa mitä ovat laittaneet instaan
Vierailija kirjoitti:
Siltsu tuli vanhana kaapista?
..
Salaaminen ei ollut Siltsun valinta. Taustalla vaikuttavat tahot "saneli faktat" Siltsu oli raamikas, flirttaileva, valloittava, rakastettu, helposti lähestyttävä ja ulkonäöltään kuin filmitähti. Bisnes vaikutti, Siltsusta haluttiin kaikki irti. Kansaa keikalle runsaasti levymyyntiä. Ei siinä annettu nuoren artistin omille päätöksille tilaa. Muistan hänen kertoneen suuntautumisestaan suorassa TV-ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin ohjelmasta kovasti, mutta vähän mietityttää osallistujien ikäjakauma. Onko niin että julkkismiehellä täytyy aina olla vähintään 10 vuotta nuorempi kumppani vai eikö kukaan Markon ikäinen hakenut ohjelmaan?
Samaa hieman ihmettelin. Eikö viiskymppisiä hakijoita ollut vai oliko niissä jotain vikaa? Alkoholismi, tupakointi, työttömyys?
Saattaa olla että Marko tykkää nuorista kundeista. Minä kyllä ennemmin näkisin Markon jonkun upean kaltaisensa ja ikäisensä miehen kanssa.
Ainakin vanhin lähti ensimmäisenä.
Annetaan Antti Tuiskulle oikeus yksityisyyteen. Anttia rakastaa niin niin monet, hän on sen arvoinen ja ansainnut menestyksensä. Olen ollut lähes raivoissani lukiessani hänen kokemaansa kiusaamista tai kokemusta nuoruudessaan sairaalloisen kumppaninsa aiheuttamana. Olen niin ylpeä, (vaikka en heitä tunne) että hänellä on niin ihanat vanhemmat. Antti on symppis. Onneksi hän on (ainakin ulkoisesti) selviytynyt mun näkövinkkelistä monesta tarpeettomasta pahasta ja on nykyisin laajasti tunnettu ja tunnustettu artisti/aito ihminen 🤗.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että Rünno ja Artturi on pari.
Mut on kyllä niin hyvän mielen ohjelma. Haluaisin että kaikki jaksot olisi jo näkyvissä. Sergey yllätti todella positiivisesti.
Eihän tuo Rünno ole edes mukana ellei sitten tule myöhemmin?
Mä en tiedä mikä sen tippuneen nimi on, mutta kun ohimennen näin sen telkkarissa, mun eka ajatus oli, että se näyttää ihan Mösjöö Mosselta nuorena. Samanlainen pullanaama ja blondattu hiuspehko. Arvasin, että tippuu jo alkumetreillä.
Ai mösjöölle, jotekin tuttunaama oli kyllä, mutta ehkä se ikä tiputti. Nuorta ja notkeeta kai haetaan. Se pitkäkaula vanhempi tippunee myös pian.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan Antti Tuiskulle oikeus yksityisyyteen. Anttia rakastaa niin niin monet, hän on sen arvoinen ja ansainnut menestyksensä. Olen ollut lähes raivoissani lukiessani hänen kokemaansa kiusaamista tai kokemusta nuoruudessaan sairaalloisen kumppaninsa aiheuttamana. Olen niin ylpeä, (vaikka en heitä tunne) että hänellä on niin ihanat vanhemmat. Antti on symppis. Onneksi hän on (ainakin ulkoisesti) selviytynyt mun näkövinkkelistä monesta tarpeettomasta pahasta ja on nykyisin laajasti tunnettu ja tunnustettu artisti/aito ihminen 🤗.
Annetaan Antille oikeutensa, koska hän tienaa olemalla stara kaikille, kuten Siltsu.
Marko viestitti mun mielestä , että hankkiakseen elantonsa heppahöperöiden kanssa, hänen tuli toimia kuten toimi. Ilmoitti vanhemmilleenkin asiantilan, vasta kun meni ko. ohjelmaa tekemään?
Eikö Marko tehnyt muita höperöitä kohtaan vuosikymmeniä väärin, vaikka kertoi ettei tahtonut pahoittaa kenenkään häneen ihastuneen mieltä? En toki koskaan ole häneen ihastunut, mutta jotain rajaa hei.
Heppahöpero tämä pappamarko, nyt vaan ansaitulle eläkkeelle ja heppoja harjaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Marko itse on 53 v. komea ja fiksu, kumppaniehdokkaat 25-43 ja taso, no joo. Ohjelma tulee olemaan tuskallista katsottavaa.
Tuota ihmettelin itsekin. No, aikamoinen lajitelma on siinä gay-miehiä, näemme, että he eivät ole samanlaisia niin kuin eivät heterotkaan.
Tosin, tässä ei taida olla muuta yhteistä miehillä kuin seksuaalinen suuntauneisuus, hetero-parinmuodostusohjelmissa otetaan huomioon muutkin ominaisuudet kuten harrastukset, luonne, kuten ohjelmassa Ensitreffit alttarilla.
Lukko on henkilön omassa päässä joka ei tuo asiaa julki, itse asettanut oman riman korkealle asian duhteen. Koska muut tietää, huomaa, julkitulo ei ketään yllätä. -yleisesti sivusta
No eihän kenenkään tarvitse huutaa maailmalle kuka ja mitä on. En itsekään ole huudellut, että olen hetero, nainen ja äiti. Markosta olen aina ollut sitä mieltä, että on homo, samoin eräästä toisesta Marcosta, samoin eräästä Antista ja parista muusta. Mitä väliä, nythän homo ja lesbo on tois in, samoin kuin koulukiusaaminen. Media tursuaa näitä julkkiksia, jokainen uusi huutaa heti, kuinka on kokenut koulukiusaamsta. Kuka ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mietinkin että miten en saa yhdistettyä ohjelmassa kenenkään naamaan tuota Runnoa. Mitähän on tapahtunut ja missä vaiheessa ettei hän sitten olekaan mukana?
Vierailija kirjoitti:
Kiellettiin kertomasta totuutta, ettei suosio notkahda. Aikanaan kuvattiin Siltsun konsertteja, joissa pelkkiä naisia hurraamassa, kuka nyt hyväksikäyttäjä olisi moisen jättänyt siihen aikaan väliin. Eikö Siltsu tiennyt, että suurin osa naisista tiesi tilanteen ja siitä huolimatta piti hänen esiintymisestään, piti hänestä. Minä mukaanlukien. Näillä peitetetarnoilla voidaan tehdä hallaa ihmiselle. Anttikin voi huonosti, vaihtaa hiusetna väriä ja muuta, olisi vaan oma itsensä pohjoisen poika joka on homo. Toki siellä on omat sääntönsä, senkin tiedän ja Antti arvostaa juuriaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietinkin että miten en saa yhdistettyä ohjelmassa kenenkään naamaan tuota Runnoa. Mitähän on tapahtunut ja missä vaiheessa ettei hän sitten olekaan mukana?
Runnohan vaihdettiin Eerikäiseen, kun se tarvittiin tähänkin ohjelmaan
HÄH???