Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marko Björs – Rakkauden seikkailu/TV5

Vierailija
02.03.2022 |

Nyt ensimmäistä kertaa ikinä Marko avaa sydämensä ja näyttää itsestään täysin uuden puolen, kun hän etsii itselleen kumppania uudessa nimeään kantavassa rakkausrealityssa Marko Björs – Rakkauden seikkailu. Katsoja pääsee tutustumaan Markoon tasolla, jota hän ei ole ennen avannut lähipiirinsä ulkopuolisille.

Tiedotteen mukaan sarjan päähenkilö on pelännyt rakastumista ja ajatellut, ettei romantiikka kuulu hänelle. Nyt on kuitenkin Markon vuoro heittäytyä elämänsä tärkeimpään seikkailuun ja antaa rakkaudelle mahdollisuus.
Marko kohtaa Etelä-Afrikassa 10 upeaa sinkkumiestä ja lähtee selvittämään, voisiko joku heistä olla hänelle sopiva kumppani.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008652997.html
Yllättävä veto Markolta lähteä tällaiseen ohjelmaan mukaan.

Kommentit (932)

Vierailija
241/932 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivan näköinen se venäläinen homo, jolla vaalea otsatukka. Tuli Jorma mieleen nuorena.

Ovat kyllä näyttävä pari Markon kanssa, jos ovat päätyneet yhteen. 

Mulla oli nuorena vaihto-opiskelijana ystävänä venäläinen homomies, hyvin taiteellinen ja persoonallinen tapaus. Muistuttaa Sergeytä. Oli kyllä tyylikästä seuraa: kutsui minut aamiaiselle kun halusi tutustua, ja oli laittanut tarjoilut viimeisen päälle, tuoreita anaksia myöten. Homomiehet on kyllä ihania ystäviä, ja hauskaa seuraa. 

Sergey kummasteli kun kaikki naiset haluavat aina kiintiöhomokaverin. Jaksossa oli tuota stereotypia pohdintaa, ja nytkin sinulla tuo maininta "homot on aina hauskoja". En silti heteronaisena ajattele että homomiehen tarvitsee ottaa näitä loukkauksena. Kokevathan ohjelmassa kuullun perusteella itsekin olevan tavallaan "yhtä", ja "kaikki uniikkeja yksilöitä" :D se saa minut ajattelemaan että ovat helposti lähestyttäviäkin suurin osa. Ja ilmeisesti se on tabu, mutta keskiverto heteronaisella ei ole parisuhteessa asiaa pitää muita läheisiä miespuolisia ystäviä - poikkeuksena homot. Ovat ikäänkuin meidän viimeinen ja ainut oljenkorsi.

Sanoiko Marko tosissaan ettei ole perheensä, edes äitinsä kanssa keskustellut ikinä että on homo. Sydäntäsärkevältä kuulostaa.

"

Hiljaisuus oli levännyt tiettyjen asioiden yllä vuosikymmenten ajan myös perheen sisällä. Se vallitsi, vaikka vanhemmat tapasivat Markon seurustelukumppaneita. Sanattomasta sopimuksesta heihin suhtauduttiin kuin kavereina.

– Aikuisena en salaillut asiaa, mutta suuntautumisestani ei koskaan perheen sisällä puhuttu suoraan. Juuri ennen lähtöäni Etelä-Afrikkaan kutsuin luokseni äitini ja veljeni avovaimoineen, ja kerroin heille avoimesti, mihin olen lähdössä ja millaista julkisuutta on tulossa, Marko kertoo.

Ihmisen suurin vankila elämässä on lopulta pelko siitä, mitä muut ajattelevat.

Eikä perhe yllättynyt, päinvastoin. Marko sai halauksia, tunnustuksen rohkeudestaan ja isoveljeltään tyynen toteamuksen: toivottavasti leijona ei syö sinua siellä Afrikassa."

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008651279.html

Vierailija
242/932 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään sitä, että noin upea, viehättävä ja kiinnostava ihminen kuin Marko Björs on ollut niin epävarma itsestään ja omasta arvostaan, ettei rakkaus ehkä kuulu hänelle 💔 Ja koulurääkätty, niinkuin melkein kaikki tuolla. Niin sydäntäsärkevää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/932 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse tunnen vetoa Karia kohtaan! Nallemaisen raamikas ja seksikäs. Mistäköhän saisin lisää tietoa hänestä?

Vierailija
244/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava tunnelma tuolla mutta niin ikäviä kuin pudotukset onkin niin sitä pääsee tutustumaan jäljelle jääneisiin kundeihin paremmin, kun on vähemmän jengiä kuin nyt. Niin Marko kuin me katsojatkin.

Vierailija
245/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse tunnen vetoa Karia kohtaan! Nallemaisen raamikas ja seksikäs. Mistäköhän saisin lisää tietoa hänestä?

Löytyy facebookista, Kari lehto?????? (sukunimi jälkimmäinen osa linnun nimessä).

Vierailija
246/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havitteleekohan blondi Sergey julkisuutta, koska miksi muuten kilpailisi vuosikymmeniä vanhemmasta miehestä? Vaikka Marko komea mies onkin mutta kyllä ikäero alkaa olla jo aika hurja.

Vierailija
247/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiinnostavampi ohjelma seurata kuin Bachelor. Arvostan sitä, miten Marko ottaa kaikki huomioon isommassa porukassa ja myös haluaa tutustua kaikkiin. Bachelorissa poikamiehet ovat valinneet pari suosikkinaista ulkonäön perusteella, mikä on todella ikävää loppuja naisia kohtaan. Sitten eivät halua tutustua muihin ja treffikutsuja tulee vain tietyille tyypeille. Markon ohjelmassa on myös hyvää se, että kaikkia osallistujia näytetään ja persoonat pääsevät esille.

Vierailija
248/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OHO..Enpä olisi ikinä arvannut. Aina van nämä julkkisten kaapista tulot jaksaa yllättää. 

älä ylläty mutta anti tuisku on kaapissa.

Viettää nykyisin paljon aikaa Espanjassa poikakaverinsa luona, mutta on niin kaapissa kuin olla ja voi. Naamasta tosin näkee kilometrin päähän , mikä mies Tuisku on.

Vierailija
249/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus, että tolla Sergeyllä on rintaimplantit.

Marko on niin symppis. Ottaisko se kuitenkin mut? Olen kyllä keski-ikäinen nainen...

Vierailija
250/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin mies taisi tippua ekana.

Vierailija
251/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noilla vähän kaxmielisii heittoja.

Vierailija
252/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hullua, tehdä nyt tästä vanhasta miehestä tv.-ohjelma,  kun hän kertoo olevansa homo. Mitä uutta  tässä tänä päivänä.  Enemmän minua olisi kiehtonut jos Marko B olisi ilmoittanut olevanse hetero ja hakavansa naista, vetävänsä naislaumaa perässään.

Marko ei ole vanha. Ja Marko ei kerro olevansa homo, eihän hän mennyt ohjelmaan siksi, että ilmoittaisi olevansa homo, vaan siksi, että edistäisi seksuaalivähemmistöjen asiaa ja tasapuolista kohtelua. Hän ei ole koskaan esittänyt heteroa, on vain elänyt elämäänsä normaalisti. Suurin osa ihmisistä on hänen nuoruudestaan asti tiennyt, että hän on homo. Ja mitä siitä, Marko on fiksu, lämmin ja empaattinen ihminen.

Eikös Marko ole suunnilleen 50.

No, viisikymppinen ei ole vanha. Varsinkaan, kun on niin hyvässä kunnossa kuin Marko Björs. 

Itse ole vajaa nelikymppinen, eikä minunkaan mielestä Marko ole vanha. Mutta kun asiaa ajattelee parikymppisen näkökulmasta, niin kyllä viiskymppinen on vanha, oli hyvässä kunnossa tai ei.

Vierailija
253/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, lämmin ihminen toi Marko Björs. Mulla oli ihan eri kuva hänestä. Tosi miellyttävä. Olen itse heteronainen ja ennenkin tullut hyvin toimeen homojen kanssa. Toivon vilpittömästi, että Marko löytää onnen. Joko ohjelmasta tai muualta. 💖🍀

Vierailija
254/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa porukassa ole Björsille sopivaa partneria. On laatutietoisempi ja kultivoituneempi.

Vierailija
255/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havitteleekohan blondi Sergey julkisuutta, koska miksi muuten kilpailisi vuosikymmeniä vanhemmasta miehestä? Vaikka Marko komea mies onkin mutta kyllä ikäero alkaa olla jo aika hurja.

Itse kiinnitin huomiota siinä kun olivat menossa heppailemaan, poseerausilmeineen näytti kuin olisi kävellyt catwalkilla. Mutta lannan keskellä :D

Vierailija
256/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Rünno on näköjään vaihdettu johonkin muuhun, lehdessä hän oli mukana, mutta tuolla on joku muu hänen sijasta?

https://is.mediadelivery.fi/img/658/17f210683fe0b44d85e7a9a041dc4afe.jp…

Vierailija
257/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa porukassa ole Björsille sopivaa partneria. On laatutietoisempi ja kultivoituneempi.

Voisi tulla hyvinkin toisen Markon kanssa juttuun?

Vierailija
258/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin 2-jakso (ke TV-5) meni multa vahingossa ohi. Tänään ohjelma näytetään Frii´llä klo 20:00 mikäli jollekin kävi samoin kun mulle.  Heteronaisena ehdotan joillekin viestienne perusteella, tulkaa ihmisten ilmoille tekin jotka palstalla esitätte niin heteroa, vaikka viesti kertoo, ettei ole löytynyt rohkeutta edes itselleen myöntää totuutta.  Ei kannata elää vale-elämää kunnes vanhemmista aika jättää.  Odotellessa voi mennä monia vuosia itselle onnellista aikaa hukkaan.  

Vierailija
259/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus, että tolla Sergeyllä on rintaimplantit.

Marko on niin symppis. Ottaisko se kuitenkin mut? Olen kyllä keski-ikäinen nainen...

Vaikea uskoa, kun katsoo Sergeyn instaa, että olisi mitään implantteja, ihan normaali nuoren miehen timmi kroppa.

Vierailija
260/932 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OHO..Enpä olisi ikinä arvannut. Aina van nämä julkkisten kaapista tulot jaksaa yllättää. 

älä ylläty mutta anti tuisku on kaapissa.

Viettää nykyisin paljon aikaa Espanjassa poikakaverinsa luona, mutta on niin kaapissa kuin olla ja voi. Naamasta tosin näkee kilometrin päähän , mikä mies Tuisku on.

Eihän Antti homouttaan varsinaisesti salaa, heittää siitä hurttia huumoria esiintymisissäänkin, mutta juuri siksi hän tuskin näkee mitään erikoista tarvetta tulla kaapista ulos tai laittaa Hesariin koko sivun ilmoitusta, että olen homo. Se on varmasti kuitenkin kaikkien tiedossa, jotka tarvitsevat siitä tietää ja Antillahan on tunnetusti valtavan laaja ystäväpiiri myös oman alueensa ulkopuolella, on hyvää pataa esim. monen eri lajin urheilijan kanssa, harvalla poptähdellä on noin laaja verkosto, Antti on tykätty ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä