Mistä mä löydän menkkapikkareita? :D
Olen laihtunut synnytyksen jälkeen ja ostin vain stringejä. Nyt mietin että mähän tarviin menkkapikkareita jos menkat alkaa kohta. :D Mistä löydän hyviä? P.s. Kauan teillä on mennyt että menkat on alkanu? Siis synnytyksen jälkeen.
Kommentit (29)
Luulin jo että tämä on jonkun pervon aloitus ja olin ohjaamassa sinua hoitoon. :D
Sloggi Maxi. Parhaat alkkarit ikinä!
Osta sellaisia, joissa on pikkuhousunsuoja itsessään. Esim. eBaysta löytyy "menstrual underwear".
Menkat alkoivat ekalla kerralla puolen vuoden ja tokalla kerralla puolentoista vuoden jälkeen...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:40"]Osta sellaisia, joissa on pikkuhousunsuoja itsessään. Esim. eBaysta löytyy "menstrual underwear".
Menkat alkoivat ekalla kerralla puolen vuoden ja tokalla kerralla puolentoista vuoden jälkeen...
[/quote]
Täh? Mitä noi on? Vähän niinkuin kestositeet? Siis onko ihan pestäviä? Kuulostaa hauskoilta. :D Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:41"]http://www.pulju.net/period_panties
hihi :)
[/quote]
Haha! Hauskat! :D Kiitti vinkistä! :) Ap
Käytä kuukuppia niin et tarvi erikseen menkkapikkareita!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:40"]Osta sellaisia, joissa on pikkuhousunsuoja itsessään. Esim. eBaysta löytyy "menstrual underwear". Menkat alkoivat ekalla kerralla puolen vuoden ja tokalla kerralla puolentoista vuoden jälkeen... [/quote] Täh? Mitä noi on? Vähän niinkuin kestositeet? Siis onko ihan pestäviä? Kuulostaa hauskoilta. :D Ap
[/quote]
Ei oo vielä tullut paketti, mutta mäkin tilasin noita amazon.comista. Kaveri toi joskus muutamia vuosia sitten kokeeksi jenkeistä ja kyllä ne oikeasti toimii. Alushousut, joissa on valmiina sideosa kestoside tyyliin. Tosi mukavat jalassa. Pesukoneessa 60 pesu.
Prismasta saa mainioita mummokalsareita!
Löysin! Onko noita vaan yhtä kokoa? Ei kai ole kauheasti kemikaaleja kun on kiinalaisia? Ap
Mistähän mä saisin käytettyjä menkkapikkareita?
T. Pervo-Pena
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:58"]
Löysin! Onko noita vaan yhtä kokoa? Ei kai ole kauheasti kemikaaleja kun on kiinalaisia? Ap
[/quote]
Niitä yhdenkoon housuja mäkin tilasin. Mulla on niitä samanlaisia täällä viidet, mutta olleet jo n. 3 vuotta käytössä, niin on vähän kuluneet.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:02"]
[/quote]
Niitä yhdenkoon housuja mäkin tilasin. Mulla on niitä samanlaisia täällä viidet, mutta olleet jo n. 3 vuotta käytössä, niin on vähän kuluneet.
[/quote]
oon siis nro 10
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:02"]
[/quote]
[/quote]
oon siis nro 10
[/quote]
Viitsitkö ottaa mittoja niistä? :D Siis vyötärön ympärys. Monta kertaa olen joutunut liian pieniä kiinavaatteita palauttamaan. Eihän noi paljoa maksa mutta olis kiva tietää suunnilleen sopiiko, etten turhaan innoissani odota pakettia. :D Ap
KappAhlista mä oon löytänyt ihan kivoja peruspikkareita, hyviä just menkkojen aikaan. Tosin käytän niitä kyllä muutenkin joskus.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:02"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:58"] Löysin! Onko noita vaan yhtä kokoa? Ei kai ole kauheasti kemikaaleja kun on kiinalaisia? Ap [/quote] Niitä yhdenkoon housuja mäkin tilasin. Mulla on niitä samanlaisia täällä viidet, mutta olleet jo n. 3 vuotta käytössä, niin on vähän kuluneet. [/quote] oon siis nro 10 [/quote] Viitsitkö ottaa mittoja niistä? :D Siis vyötärön ympärys. Monta kertaa olen joutunut liian pieniä kiinavaatteita palauttamaan. Eihän noi paljoa maksa mutta olis kiva tietää suunnilleen sopiiko, etten turhaan innoissani odota pakettia. :D Ap
[/quote]
Otan kohta mitat ja laitan tänne.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:02"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:58"] Löysin! Onko noita vaan yhtä kokoa? Ei kai ole kauheasti kemikaaleja kun on kiinalaisia? Ap [/quote] Niitä yhdenkoon housuja mäkin tilasin. Mulla on niitä samanlaisia täällä viidet, mutta olleet jo n. 3 vuotta käytössä, niin on vähän kuluneet. [/quote] oon siis nro 10 [/quote] Viitsitkö ottaa mittoja niistä? :D Siis vyötärön ympärys. Monta kertaa olen joutunut liian pieniä kiinavaatteita palauttamaan. Eihän noi paljoa maksa mutta olis kiva tietää suunnilleen sopiiko, etten turhaan innoissani odota pakettia. :D Ap
[/quote]
Otan kohta mitat ja laitan tänne.
[/quote]
no mun housut oli vyötäröstä n. 67cm. Tosiaan nuo on yhdenkoon, joten pitäis mittojen mukaan mukautua.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:40"]Osta sellaisia, joissa on pikkuhousunsuoja itsessään. Esim. eBaysta löytyy "menstrual underwear". Menkat alkoivat ekalla kerralla puolen vuoden ja tokalla kerralla puolentoista vuoden jälkeen... [/quote] Täh? Mitä noi on? Vähän niinkuin kestositeet? Siis onko ihan pestäviä? Kuulostaa hauskoilta. :D Ap
[/quote]
Ei oo vielä tullut paketti, mutta mäkin tilasin noita amazon.comista. Kaveri toi joskus muutamia vuosia sitten kokeeksi jenkeistä ja kyllä ne oikeasti toimii. Alushousut, joissa on valmiina sideosa kestoside tyyliin. Tosi mukavat jalassa. Pesukoneessa 60 pesu.
[/quote]
Niitähän pitää olla jatkuvasti vaihtamassa. Viidet pikkarit päivässä. O_o
Ei menkosita tarvitse välittää. Anna tulla kaikki housuun ja peset illalla vain hampaat. Miehet tykkää verestä.