Tekeekö miehesi istumapissan kuten tytöt?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:16"]
Kyllä tekee istumapissan, fiksu terkkariäiti oli aikanaan opettanut, että se on terveellisempi tapa. Ja onhan se myös siistimpi. Miehisten miesten perheissä vessassa poikkeuksetta haisee ohiroiskeet. Mikseivät äidit pistä poikiaan edes siivoomaan jälkiään?
[/quote]
Kerrohan meillekin miksi istuen kuseminen on terveellisempää?
[/quote]
http://www.iltalehti.fi/terveys/2014102118767418_tr.shtml
[/quote]
Tuo artikkeli oli ketjun ensimmäisellä sivulla jo mainitusta meta-analyysistä, jossa tutkijat siis totesivat, että terve mies kusee tasan yhtä hyvin niin seisten kuin istuenkin. Toistan siis kysymykseni: Miksi istuen kuseminen on terveellisempää?
Korjaus: "tekee istumapissan" niin kuin ihminen, jonka mielestä se on parempi vaihtoehto. Ei se ole yksinomaan tyttömäistä ja toisaalta tyttöydessä ei ole mitään vikaa, turha yrittää olla alentava jos itse roiskii.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:13"]
Istuen. Koska osallistuu vessojen siivoukseen eikä kusitahrojen putsaaminen innosta häntä(kään). Kylläpä näyttää joillakin olevan miehisyys heikoissa kantimissa :)
[/quote]
Onko miehesti myös teidän talousessa se, joka silittää verhot sekä pesee keittiön essu edessä?:)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:04"]
Yllättävän moni istuu. Luulin että mun mies on ainoa. Hyvä siis, en pidä enää outona.
[/quote]
Mitä väliä, onko miehesi ainoa?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:13"]
Istuen. Koska osallistuu vessojen siivoukseen eikä kusitahrojen putsaaminen innosta häntä(kään). Kylläpä näyttää joillakin olevan miehisyys heikoissa kantimissa :)
[/quote]
Onko miehesti myös teidän talousessa se, joka silittää verhot sekä pesee keittiön essu edessä?:)
[/quote]
:D Voi sua raukkaa jonka miehekkyys loppuu kotitöiden tekoon.
Ihanan junttia. Istualtaan vs seisaaltaan. Mitä seuraavaksi?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:16"]Istuu eikä kyllä ole yhtään neitimäinen :D
[/quote]
Juu sama meillä. On neitimäisyys talon isännästä kaukana.. vaikka käyttääkin pönttöä kuten sitä kuuluukin. Pisuaarit on erikseen...
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:53"]
[/quote]
Varmaankin jotain hurjia juttuja, jotka kylläkin ovat stereotypioissaan huippuja.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:53"]
[/quote]
Seuraavaksi: kumpi puoli näkkäristä voidellaan? Ajaako miehesi kainalokarvansa kuten naiset? Juoko miehesi olutta vai siideriä?
Hyi hitto miehet jotka kusevat istuen. Niin naismaista:x seisoen kuseva mies kiihottaa... Olen kertonut siitä ennenkin täällä mutta koskaan minua ei uskota.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:11"]
Hyi hitto miehet jotka kusevat istuen. Niin naismaista:x seisoen kuseva mies kiihottaa... Olen kertonut siitä ennenkin täällä mutta koskaan minua ei uskota.
[/quote]
Mua ei kyllä kuseminen kiihota, hoiti sen miten tahansa. Miten voi tääkin asia olla niin saamarin tärkeä että siitä tehdään suunnilleen kynnyskysymys.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:11"]
[/quote]
Mua ei kyllä kuseminen kiihota, hoiti sen miten tahansa. Miten voi tääkin asia olla niin saamarin tärkeä että siitä tehdään suunnilleen kynnyskysymys.
[/quote]
Minua kiihottaa.
Mahdollinen tuleva mies toivottavasti istuu tai ainakin osaa olla sotkematta TAI siivoaa jälkensä. Muuten ei asialla ole merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:11"]
[/quote]
Hahhah! "Tapasin unelmieni miehen, mutta ei siitä tullutkaan mitään, koska kävi ilmi, että mies kusi istuen." :-D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:11"]
[/quote]
Hahhah! "Tapasin unelmieni miehen, mutta ei siitä tullutkaan mitään, koska kävi ilmi, että mies kusi istuen." :-D
[/quote]
Ei se ainakaan kiihottavaa ole. Minulla nyt sattuu olemaan kiinnostusta pissijuttuihin:)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:11"]
[/quote]
[/quote]
Ei se ainakaan kiihottavaa ole. Minulla nyt sattuu olemaan kiinnostusta pissijuttuihin:)
[/quote]
Luulen että saattaisin menettää mielenkiintoni aivan hyvin tuosta. Mies ei saa olla naismainen. Naismaiset eleet, kikattelu, istumapissi... Ei vain kiihota enkä halua olla miehen kanssa joka ei kiihota.
Mun mies sanoo että "Pitää mennä pissille" ja pissaa istuen ja tosi hitaasti.. Joskus istuu 5min pytyllä "miettimässä työjuttuja" Huoh...
Mä menen kuselle ja kusen täydellä paineella ettei tarvii istua vessassa turhaan. Menee ehkä 10sek + käsien pesu.
Olen salilla käyvä kundi (homo) ja kusen istualtani, koska saapa siinä hetken levähtää ja tuntuu rakko tyhjentyvän paremmin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:16"]
Kyllä tekee istumapissan, fiksu terkkariäiti oli aikanaan opettanut, että se on terveellisempi tapa. Ja onhan se myös siistimpi. Miehisten miesten perheissä vessassa poikkeuksetta haisee ohiroiskeet. Mikseivät äidit pistä poikiaan edes siivoomaan jälkiään?
[/quote]
Kerrohan meillekin miksi istuen kuseminen on terveellisempää?
[/quote]
http://www.iltalehti.fi/terveys/2014102118767418_tr.shtml