Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin elämäntapamuutoksen 3kk sitten, bmi edelleen 37!

Vierailija
01.03.2022 |

Turhaa liikkunut 12 000 askelta päivässä ja syöny lautasmalliin. Lisännyt hitokseen kasviksia. P a skaa

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto.

K e t o

Vierailija
2/15 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä vedätkö sä 2500 Kcal kasviksia vai sokeria. Vähennä kalorien saanti 1800 Kcal päivässä. Ihan oikeasti punnitse kaikki aineet ja laske paljonko kaloreita tulee päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu eiliseltä, n. 2400 kcal tuli. Eikö tuolla määrällä jo laihdu, kun normaali kalorimäärää on ollut vuosia yli 3400? Tuhannen kalorivaje normaaliin, pitäisi tippua kilo viikossa?

Vierailija
4/15 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keto.

K e t o

Harvalle tosi lihavalle sopii, menee lähinnä rasvan syömisesi, ja kasvikset jää vähälle.

Vierailija
5/15 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumisen fysiologia ei sovi hätähousuille.

Vierailija
6/15 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskettu eiliseltä, n. 2400 kcal tuli. Eikö tuolla määrällä jo laihdu, kun normaali kalorimäärää on ollut vuosia yli 3400? Tuhannen kalorivaje normaaliin, pitäisi tippua kilo viikossa?

500 kcal tuosta pois niin alat laihtua.

Vierailija
7/15 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ihan hyvä aina laidutti tai ei ikän katsomatta.Ota sairaalan ruoka rytmi kellon ajat ja ruoka mitä lapaavat suhuun. Laihdut aivan varmasti.Et näe nälkää.Löydät kellon ajat ja ruuat,välipaloineen netistä.Laitat hakun sairalaan ruoka ajat. Niiden välissä et suuhusi lappa mitään. Noudatat koko elämäsi ruoka aikoja 100 % pysyt normi painosine loppun elämäsi.Ylipainoiset naiset 30kg,sillä lähti 3 vuodessa toisella 40 kg. 5 vuodessa.paino ei tullut takas.Koska ottivat se elämän tavaksi!Jätivät kaiken missä sokeria pois.Sovitat menosi kellon ja ruokailun mukaan.Joudut siis nouseman aikaisin ylös joka ikinen päivä aamupalalle.Onko vaikeaa?Samalla saat uni rytminkiinni.Unohdat some tuijotus tai TV.Kun kerät viimeset askelet täyteen viellä illalla aselmitariisi.

Vierailija
8/15 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 400 kcal kannattaisi vähentää. 2000 kcal on ihan hyvä millä lähteä pudottamaan painoa. Tuskin tuo 3400 on kuitenkaan sun päivittäinen kulutus. Laskurilla voit laskea päivittäisen energiantarpeen.

https://www.laskurini.fi/terveys/kalorilaskuri/energiantarvelaskuri?fbc…

Vierailija
9/15 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk on lyhyt aika laihduttaa, jos bmi on alunperinkin noin korkea

Vierailija
10/15 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen silloin pidä tippua todella nopeasti?!

Inhottavaa, kun on elänyt 3kk askeettisesti ja lopussa ei mitään kiitosta.

Antaa olla v i ttu

Vierailija
11/15 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen aliarvio ruokamäärän ( kcal) jonka syö. Tämä on tutkittu. Tuo, että et laihdu, kertoo sen. Niitä piilokaloreita= et itse huomaa, tulee jostain.Punnitse, mittaa ja laske. Liikunnalla etlaihdu, miinuskaloreilla. 1 kg tippuminen= -7000kcal.

Vierailija
12/15 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen aliarvio ruokamäärän ( kcal) jonka syö. Tämä on tutkittu. Tuo, että et laihdu, kertoo sen. Niitä piilokaloreita= et itse huomaa, tulee jostain.Punnitse, mittaa ja laske. Liikunnalla etlaihdu, miinuskaloreilla. 1 kg tippuminen= -7000kcal.

Kuka elää 1800 kcal päivässä? En minä.

Vierailija
13/15 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan tuossa ajassa olisi pitänyt jo laihtua 15kg.

Vierailija
14/15 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti! Ja vähemmälläkin! Jos minä söisin yli 2000 kcal päivässä olisin talon kokoinen!

Vierailija
15/15 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti! Ja vähemmälläkin! Jos minä söisin yli 2000 kcal päivässä olisin talon kokoinen!

Mulle tekee tosi pahaa jo 2000 kcal. Heikotus ja vi tu tus, kiukkuisuus

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi