Pitäis saada itseään niskasta kiinni ja erota.. :(
Reilun kymmenen vuoden suhde, naimisissa ollaan ja kaksi pientä lasta on. En tiedä jaksanko elää enää tässä suhteessa. Ainoastaan yhteiset lainat jne. vähän jarruttavat tässä..
mieheni ei arvosta minua. Tiedän etten ole mikään helppo tapaus itsekään. Mutta tuntuu että viimeinen niitti oli kun järjestin valmistumisjuhlani. Kutsuin vain muutaman ystäväni ja perheeni. Minulle suuri asia valmistua toivomaani ammattiin. Mies ei osallistunut juhlaan vaan meni omaan harrastukseensa! Tuli kyllä paikalle n. Pari tuntia myöhemmin. On hirveän noloa selitellä toisen poissaoloa ja varsinkin, kun kyse oli harrastuksesta jota voi tehdä koska vaan. Jos ei voi olla onnellinen toisen puolesta niin voiko sitten edes rakastaa oikeasti. Mieheni selitti asian että kun ei pidä muutamasta ystävästäni niin ei halunnut tulla. Mutta olisiko tarvinnut heidän kanssaan jutella tms... no ei! En tiedä miksi hän ei pidä ystävistäni..
no semmonen sepustus pitä vaan avautua ja purkaa tuntoja..
Kommentit (6)
Ymmärrän tunteesi. Tuollaisilla pienillä asioilla juuri osoitetaan läheiselle tukea ja rakkautta. Tunteet kylmenevät valitettavasti, kun toinen on välinpitämätön toisen tärkeitä tapahtumia kohtaan. Puoliso ja hänen elämänsä ei saisi olla itsestäänselvyys.
Itse en kyllä tuommosta olis sulattanut, kuulostaa tosiaan ettei mies arvosta :/
itse olen juuri eronnu miehestä joka ei arvostanut minua, parempi yksin kun tuollaisen kanssa vaikka koville ottaakin
Mieheni ei oikeastaa tarkemmin miettien pidä kenestäkään ystövästäni..
tuntuu niin pahalta, kaikki tärkeimmät ihmiset olivat läsnä, jopa vanha isoisäni <3 jonka liikkuminen on jo vaikeaa ja jalat kipeät. Miksi muut voivat olla iloisia kanssani mutta ihminen joka kuuluisi olla rakkain ja tukea iloissa ja suruissa ei halua olla mukana täysin naurettavasta syystä.. on muitakin asioita mutta tämä nyt suurin merkki etten merkitse hänelle yhtä paljon kuin hän minulle..
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:53"]Voimia ap <3 http://www.apuaeroon.fi
[/quote]
kiitos <3