Tuntuu siltä, että elän elokuvaa, jossa maailma muuttuu suuresti. Epätodellinen olo
Kommentit (19)
Ja vasta toivuttiin siitä leffamaisesta pandemiasta, mikä olikin oikeasti tylsää kotona kököttämistä. :DD
Vierailija kirjoitti:
Joo. Terveys paskana rokotteen takia ja venäjä voi hyökätä. Kunnos dystopia!
Älä levitä negatiivista energiaasi muihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo woke-lobbari, joka ei muuta tee, kuin vouhottaa/öyhöttää. -eri
Vierailija kirjoitti:
Ja vasta toivuttiin siitä leffamaisesta pandemiasta, mikä olikin oikeasti tylsää kotona kököttämistä. :DD
Fiktiota se olikin.
Maailma normalisoituu nopeasti. Siitä on tulossa kovaa vauhtia samankaltainen kuin lapsuudessani, eli on pakko alkaa olla rehellinen maailman ja todellisuuden suhteen kun ei ole enää varaa haihatteluun. Tässä on hyviäkin puolia, henkinen ilmapiiri muuttuu pikkuhiljaa terveemmäksi, kansainvälisessä politiikassa se tapahtui viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ahdistaa niin voit painua v i ttuun energioinesi kanssa! Saa ta nan apina!
Varmaan kannattaa nyt yrittää keskittyä normaaliin arkeen ja elellä päivä kerrallaan. Putin on varmasti tyytyväinen kun saa vain lietsottua mahdollisimman paljon pelkoa, ei alistuta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Maailma normalisoituu nopeasti. Siitä on tulossa kovaa vauhtia samankaltainen kuin lapsuudessani, eli on pakko alkaa olla rehellinen maailman ja todellisuuden suhteen kun ei ole enää varaa haihatteluun. Tässä on hyviäkin puolia, henkinen ilmapiiri muuttuu pikkuhiljaa terveemmäksi, kansainvälisessä politiikassa se tapahtui viikossa.
Tämä olis kyllä unelma. Ylipäätänsä yksinkertaisempi maailma tänne, kiitos.
Elokuvan nimi on Matrix ja kaikki on loppujen lopuksi vihervassarien syytä...
On ennenkin ollut uutistapahtumia, joista voi tulla kaikenlaisia olotiloja. Tämä oli vain uusi asia (tapahtumaketjulta) ja hankala käsitellä kun ihmisiä kuolee. Jossain vaiheessa on helpompi maadoittaa ja saada järki. Keskusteluissa vatvominen ei ehkä pitkällä tähtäimellä auta sitä, paitsi tieto joskus valaisee.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä puoli tässä sodassa on että jää nuo woke touhut vähemmälle huomiolle. Huomataan miten naurettavaa on kiukutella jostain "miesten" kuukautisista ja muista pelleilyistä.
Mä olen miettinyt ihan samaa. Mä olen kuitenkin aika liberaali, mutta kyllä mun mielestä maailmassa on joitain muita asioita, jotka pitää saada kuntoon, kuin unisex-vessat jne.
Musta on tuntunut jo parisen vuotta tuolta.
Pandemian lisäksi omassa elämässä on tapahtunut sellaisia asioita, että välillä tuntuu kuin seuraisi kaikkea ulkopuolisena katsojana, vaikka on oikeasti tapahtumien keskellä, ja kyseessä on oma elämä joka mullistuu.
Olen oppinut että jokainen päivä tuo jotain uutta, ei ole mieltä stressata asioista etukäteen, koska stressinaihe ei välttämättä ole enää huomenna ajankohtainen. Hetkessä on ollut pakko elää, eikä ajatella liikaa huomista.
Se on tuonut paljon myös onnen hetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ahdistaa niin voit painua v i ttuun energioinesi kanssa! Saa ta nan apina!
No voi vttu sinä nauta, voisitko vaikka hypätä parvekkeelta, niin olisi susillakin ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣
Verenohennuslääkkeet ja lapsettomuus hauskaa??
Ja rokotteisiin kuolee 3 % pfizerin oman datan mukaan. Eli terveyden ja hengen puolesta perustellusti huolissaan.
Venäjästä ei tiedä. Ukrainalla viedään myös huomio rokotehaitoista ja raketoivasta kuolleisuudesta.
Tottahan tuo. Huomenna on taas työpäivä.
t.ap