G:Jos tänään olis eduskuntavaalit, minkä puolueen ehdokasta äänestäisit?
Haluaisin, että Suomessa tehtäisiin laajempikin gallup asiasta. Olisi erittäin mielenkiintoista tietää, kuinka paljon tulos poikkeaa keväisten eduskuntavaalien lopputuloksesta. Pyytäisin teitä kaikkia vastaamaan, että saadaan AV-eduskunta valittua. Huom! Ilmoittakaa vain puolue, ei ehdokasta eikä myöskään perusteluja. Kiitos :)
Kommentit (19)
Persuja, äänestin myös oikeissa vaaleissa.
En tiedä äänestäisikö ollenkaan! Olen äänestänyt kaikissa vaaleissa sen jälkeen kun tulin täysi-ikäiseksi, mutta nyt olen niin pettynyt siihen miten Suomea johdetaan että usko politiikkaan ja poliitikoihin on täysin kadonnut.
En mitään. Siirryn nukkuvien puolueeseen.
En enää persuja, varmaankin kristillisiä.
Mikä olikaan pointtisi. Tuki epädemokratialle? Pakko tai velvollisuus? En koe liittyväni lapsellisiin merkityksettömiin leikkeihin joita kehittymätön kansa harrastaa. Jokaisen äänestyksen jälkeen on vain lisää ihmisiä joita on huijattu. Parlamewntaarinen demokratia on puhdas virhe sellaista tulisi vastustaa se johtaa vain epädemokratiaan ja rahojen ja elämän huijaamiseen. Toivoisin että asiat huononisivat jotta useampien silmät avautuisivat, mutta en halua siihen puuttua äänestämällä toivoisin että joskus olisi aika jonkinlaisten uusien yhteisöjen jotka eivät perustuisi rahaan tai hyväksikäyttöön ja sitä kautta antidemokraattiseen väkivaltaan yksilöäkohtaan.
Iso osa äänestää muutenkin kuten on kasvatettu minua ei kiinnosta noin "älykäs" seura alkuunkaan, harmittaa koko juntti kusetus yhteiskunta. Haluaisin jotain omaa muu ei käy joten ääntäni ei voi antaa muille se on minun ja minusta se joka äänestää ei voi valittaa koska on antanut äänensä pois.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:49"]
Mikä olikaan pointtisi. Tuki epädemokratialle? Pakko tai velvollisuus? En koe liittyväni lapsellisiin merkityksettömiin leikkeihin joita kehittymätön kansa harrastaa. Jokaisen äänestyksen jälkeen on vain lisää ihmisiä joita on huijattu. Parlamewntaarinen demokratia on puhdas virhe sellaista tulisi vastustaa se johtaa vain epädemokratiaan ja rahojen ja elämän huijaamiseen. Toivoisin että asiat huononisivat jotta useampien silmät avautuisivat, mutta en halua siihen puuttua äänestämällä toivoisin että joskus olisi aika jonkinlaisten uusien yhteisöjen jotka eivät perustuisi rahaan tai hyväksikäyttöön ja sitä kautta antidemokraattiseen väkivaltaan yksilöäkohtaan.
Iso osa äänestää muutenkin kuten on kasvatettu minua ei kiinnosta noin "älykäs" seura alkuunkaan, harmittaa koko juntti kusetus yhteiskunta. Haluaisin jotain omaa muu ei käy joten ääntäni ei voi antaa muille se on minun ja minusta se joka äänestää ei voi valittaa koska on antanut äänensä pois.
[/quote]Heipä hei Niti, sun tyylis kyllä tunnistaa :) Eikö ne vieläkään Niuvassa ole sulkeneet pääsyä internettiin?
Vasemmistoliittoa, kuten vaaleissakin.
Vasemmistoliittoa, kuten äänestin keväälläkin.