Mitä sinulla on juuri nyt ylläsi, kun palstailet?
Mulla on islantilaisvillapaita (lahja äidiltäni, ei hänen kutomansa kuitenkaan), leveälahkeiset Nanson samettihousut ja naapurin kutomat villasukat nk. enkkuvilttiväreissä (jos et ole hevosihminen, enkkuviltin kuva löytyy googlaamalla).
Kommentit (42)
Ei mitään, sauna ookkaan vielä tarpeeks lämmin että vois löylyjä viskoa.
Pörrösukat ja niitten päällä villasukat, lötköt kotipökät, Marilyn t-paita ja ihanan pehmee ja lämmin aamutakki <3
Kylpytakki ja shaali jalkojen lämmikkeenä
Vierailija kirjoitti:
Johan on hetki kun kysyt tuota 😂
Itselläni on farkut, sukat, kalsarit, t-paita, collage huppari ja talvitakki.
Varmasti ihmettelette miksi itselläni on talvitakki päällä.
Edelleen se kirjoitetaan college!!!
Mulla päällä Harry Potter sukat, alushousut, mustavalkoiset leggignsit ja Cheekin stadionkonsertti paita
Mustat pikkarit, roosanväriset pitsiliivit, valkoinen spagettiolkaintoppi, mustat, ohuehkot kollarihousut ja tällainen luonnonvalkoinen hyvin ohut softahell-takki.
Tätini neuloma villa-asu, jossa on vaan silmän reiät. Jalassa lohikäärmeen nahkaiset el paso bootsit.
Mies, *haukotus* toivottavasti haluaa pian vaihtaa asentoa, makuuhaavoja odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on hetki kun kysyt tuota 😂
Itselläni on farkut, sukat, kalsarit, t-paita, collage huppari ja talvitakki.
Varmasti ihmettelette miksi itselläni on talvitakki päällä.
Edelleen se kirjoitetaan college!!!
Mulla päällä Harry Potter sukat, alushousut, mustavalkoiset leggignsit ja Cheekin stadionkonsertti paita
Anteeksi. Ekaa kertaa mulle oikaisit miten se kirjoitetaan. Eikä mulla tänään kirjoittelut muutenkaan suju äidinkielen mukaan. Väsyneenä tulee paljon virheitä.
Ei mitään :)
Kyse ei kuitenkaan ole siitä että harrastan Vauva-palstalla surffailua aina ilkosillaan, vaan tulin just saunasta ja pyyheliinan pistin sohvalle ja sen päälle loikoilemaan :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Pelkät villasukat ja pieni kiitorata.
mustat legginsit, musta 3/4-hihainen trikootunika, mustat sloggit,raitavillasukat
Eroottisesti vetelen menemään pelkissä kerraston housuissa.
Terveisin Naispelko28
Mää olen tosi edustava, kuten aina! Vanhat, harmaat, pässinpökkimät pieruverkkarit. Kulahtanut ja monessaa pesussa haalistunut (ent. musta väri) pitkähihainen t-paita. Oman äiteen kutomat villasukat (harmaat, punaisilla nikkaraidoilla) ja Tokmannilta alennusmyynnistä ostetut mustat kotitossut.
Kuten sanoin, tytöistä tyylikkäin täällä, MOI! :D
Kaunis vaimoni alastomana hajareisin.
Collegehousut, kashmirneule (jo nyppyinen eli kotipaita), merinovillainen aluspaita ja villaiset tohvelit. Ja alusvaatteet tietty.