AV on pilattu asiallisella keskustelulla
varsinkin aamuisin on vaikea löytää hyvää huumoria täältä
Kommentit (10)
Asiattomat kommentoijat nukkuvat vielä persaus homeessa älypuhelin yhä kourassaan. Tule takaisin illansuussa, eiköhän keskenkasvuiset kakarat ole taas täällä viisastelemassa ja ilkeilemässä.
Juu, mihin on kadonnut se viikonlopputarinoija, jonka ikkunan takana joku tuijottaa tai se, joka on treffeillä ja kysyy neuvoa...näitä kaipaan. En minä tänne tule lukemaan asiallisia juttuja, vaan kaipaan typeriä Rakkaustarinoita ja jännitysromaaneja. Nämä on täällä parempia kuin kirjastosta lainatut. ITse en tee, kun ei ole taitoa. Epäonnistuneet juhlat oli minun juttuni ja sen saama suosio yllätti, eli siinä taisin onnistua.
Nyt tarttis taas jotain skandaalia... tylsää t:ap
Nyt on kyllä taas sellainen lauantai-ilta että huh!!? Eikö tälle asialle jo voida tehdä jotain?! Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:59"]Asiattomat kommentoijat nukkuvat vielä persaus homeessa älypuhelin yhä kourassaan. Tule takaisin illansuussa, eiköhän keskenkasvuiset kakarat ole taas täällä viisastelemassa ja ilkeilemässä.
[/quote]Kappas, itse Neiti Täydellisyys on päättänyt valaista meitä huonompia viisaudella joka hakee vertaistaan.
nyt on parempi tilanne kuin aamulla, ehkä yp:t heränneet t:ap
asialliset keskustelijat voisivat vaikka hankkia elämän ja kysellä joutaviaan vaikka naapurin mummoilta... ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:38"]varsinkin aamuisin on vaikea löytää hyvää huumoria täältä
[/quote] kylläpä vitsin murjaisit.