Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusallinen tilanne uudehkon tyttöystävän kanssa, miten edetä?

Vierailija
25.07.2015 |

Eli olin eilen viettämässä iltaa tyttöystävän kanssa ja tuli juotua aika paljon. Itse asiassa niin paljon, että kun menimme baarista tyttöystävän luo, oksensin sängylle lähes välittömästi. Sen lisäksi oksensin makuuhuoneen kalliille matolle. Tyttöystävä raivostui ja sanoi että mun on ostettava uusi matto tai vähintään vietävä se pesulaan. Nyt ei kuitenkaan ole sellaiseen varaa, joten sanoin etten voi ja lähdin häpeissäni omaan kotiin. Ryyppäämisestä seurasi muutakin ikävää, sillä olin luvannut viedä tyttöystäväni iltapäivällä töihin, mutta nukuinkin lähes iltaan asti enkä herännyt tyttöystävän soittoihin. Nyt se on suuttunut sekä oksentelusta että siitä, kun myöhästyi töistä vuokseni. Miten voin korjata tilanteen? Kuten sanoin, mattoa en voi ainakaan vielä maksaa, mutta en keksi miten muuten nainen leppyisi. Vieläkin nolomman tilanteesta tekee se, että olemme seurustelleet vasta pari kuukautta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on 16 vuotta?

Vierailija
2/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hups. Sössit nyt kyllä aika pahasti. Jos jatkatte seurustelua, hän tulee kyllä muistuttamaan sinua jokaisessa käänteessä törttöilystäsi. Maksa se matto ja lähde litomaan. Tai maksa edes sen maton pesu pesulassa. Äläkä jatkossa juo niin että menee noin överiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No säästät rahaa niin että voit korvata maton. Ja seuraavan kerran kun näette, viet kukkia ja pyydät anteeksi ja lupaat, ettei tuollainen sikailut toistu koskaan.

Ja jatkossa jätät dokailut vähemmälle.

Vierailija
4/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä. Jos nainen on anteeksi antavaista sorttia, niin ehkä voit kokeilla jotain "juon tästä lähtien vain vissyä" puhetta. Jos ei lepy helposti, niin ainoa keino tuohon on se raha. Maton puhdistuksen lisäksi (minkä ehkä voit tehdä itse?) täytyy tulla myös muuta mikä osoittaa että sinussa on jotain tavoittelemisen arvoista, kunnon lahja tai mukava ilta; leffaa, ravintolaan syömään tms. Sä et vaan vaikuta tuon jälkeen miltään saaliilta. Sun täytyy alkaa se hurmaaminen aivan alusta, niin kuin et ois koskaan vielä sitä naista saanutkaan.

Vierailija
5/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bye bye tyttis ja villi sinkkuelämä odottaa.

Vierailija
6/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut siinä.

Vierailija
7/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese matto itse mattolaiturilla. Juuriharja 2 e ja mäntysuopapurkki 1 e. Pesulassa pesevät myös tasovesipesuna.

Vierailija
8/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varaa ryypätä pää ihan täyteen, muttei varaa maksaa yhden maton pesua?

Vierailija
9/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hankit jostain rahat siihen että pesetät sen maton, ja jos ei sillä puhdistu niin hankit rahat jolla ostat uuden maton naiselle. Sitten ostat kukkia ja suklaata ja matelet pyytämään anteeksi niin nöyrästi kuin osaat, ja lupasi ettet naisen kanssa enää koskaan vedä viinaa niin paljoa että pitää oksentaa. Ja toivot että nainen ottaa sut takaisin.

Vierailija
10/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 33, jos sillä on jotain väliä. En usko että juttumme päättyy minkään maton takia, vaikka nainen tällä hetkellä vihainen onkin. Matto maksoi n. 300e eli uutta en haluaisi ostaa, voisin kyllä kokeilla pestä sen itse.

Vierailija
11/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matto kestää vesipesua niin pese se itse. Vie se vaikka vanhemmillesi, jotta he voivat antaa sinulle vinkkejä miten saat maton puhtaaksi. Jos mattoa ei saa pestyä ja se on joku hyvin tyyris matto niin koeta onnea vakuutusyhtiössä. Jos taas edullisempi, niin lupaa lähteä mukaan matto-ostoksille (ja maksaa se). Vastuu täytyy kantaa tekemisistään.

Tuo ohareiden tekeminen onkin sitten keljumpi juttu. Ei taida auttaa muuta kuin ottaa hattu kouraan ja nöyrästi pyytää anteeksi kukkakimpun kera.

Noin yhteenvetona suosittelen alkon vähentämistä. Saat ehkä tämän kerran anteeksi, mutta tuskin toista kertaa.

Vierailija
12/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:14"]

[/quote]
No ne viimeiset rahat meni juuri niihin juomiin.

Vierailija
13/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:19"]

Ikää on 33, jos sillä on jotain väliä. En usko että juttumme päättyy minkään maton takia, vaikka nainen tällä hetkellä vihainen onkin. Matto maksoi n. 300e eli uutta en haluaisi ostaa, voisin kyllä kokeilla pestä sen itse.

[/quote]

33-vuotias, voi herramunvereni. Älä ainakaan ominpäin ala mattoa pesemään itse, parhaassa tapauksessa menee lopullisesti pilalle. Matto pesulaan ja itse johonkin "alcohol for dummies" -kurssille.

Vierailija
14/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, ettekö huomaa?

Vierailija
15/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:19"]

[/quote]

Ei kyse ole pelkästään matosta vaan siitä, että naiselle selvisi, ettet hallitse alkoholinkäyttöäsi vaikka olet jo 33. Etkä näköjään edes pysty/viitsi korvaamaan aiheuttamaasi vahinkoa.

Vierailija
16/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot 33 ja sulla ei oo varaa ostaa yhtä mattoa? Jos sä sen pilasit niin kyllä sun pitää se korvata. Mä en ainakaan leppyis kovin helpolla, tyttöystäväs on ostanut maton... Tuo töistä myöhästyminen on eri juttu, kai aikuinen ihminen tajuaa mennä töuhin töihin omin voimin jos ei muu auta.

Vierailija
17/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:14"]

[/quote]

Ilmasen viinan bileet!

Vierailija
18/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä ämmä lässytystä.

Sä maksat tai peset sen maton! Yksinkertaista. Toki nykyisiä kaikkia mattoja ei voi vaan pestä mattolaiturilla ja mäntysuovalla. Onnea valitsemallasi tiellä.

Muija mokas itse töihin menonsa.

Vierailija
19/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sun pitää tossa tilanteessa edes kysyä, että mitä teet, niin ei tosta hommasta ole mitään tulossa....

Vierailija
20/20 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ap:n muijakaan ihan täysillä käy, jos kuvitteli saavansa kyydin tyypiltä joka on ollut edellisenä yönä ympäri päissään :0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä