Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys tullimaksuista

Vierailija
01.03.2022 |

Tilasin just ulkomailta tavaraa ja toimitus oli 30$ niin jäänkö kiinni jos laitan tulli-ilmoitukseen toimitus 0€ ?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tilaus maksoi yli 150€+kuljetus ei tee mieli maksaa saakelim kalliita tullimaksuja tohon päälle

Vierailija
2/12 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa pliis en uskalla tehdä sitä ilmoitusta jos joudun pulaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voisi olla 0€, ei kai kukaan maksutta mitän lähetä, ei edes tyhjää kirjekuorta.

Vierailija
4/12 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se voisi olla 0€, ei kai kukaan maksutta mitän lähetä, ei edes tyhjää kirjekuorta.

Olen ennenkin tilannut samasta paikasta silloinkun heillä on ollut ilmainen kuljetus

Vierailija
5/12 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuosta mitän tullia vielä isommin mene, jos lainkaan. ALV siitä vain käytännössä menee.

Vierailija
6/12 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ennenkin tilannut samasta paikasta silloinkun heillä on ollut ilmainen kuljetus

Kysytäänkö erikseen lähetyksen arvoa ja kuljetuksen hintaa? Eikös siinä kysytä vain lähetyksen arvoa kuljetuksineen? Oletko nähnyt lähetyksen, eikö lähettäjä ole kirjoittanut siihen summat? En ole ikinä itse tilannut tavaraa, josta olisi mennyt tulli  (yli 150€), joten en kyllä tiedä.

Vierailija
7/12 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne maksut mitään saakelin kalliita ole. Mun ei ole kyllä koskaan tarvinnut kuitteja laittaa, kun olen tullannut, mutta kai ne voi niitäkin kysyä. Silloinhan siitä jää kiinni.

Vierailija
8/12 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytäänkö erikseen lähetyksen arvoa ja kuljetuksen hintaa? Eikös siinä kysytä vain lähetyksen arvoa kuljetuksineen? Oletko nähnyt lähetyksen, eikö lähettäjä ole kirjoittanut siihen summat? En ole ikinä itse tilannut tavaraa, josta olisi mennyt tulli  (yli 150€), joten en kyllä tiedä.

Tullin sivuilla kysytään tavaran hinta ja käsittely/kuljetusmaksut erikseen.

Vierailija
9/12 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljetuksesta maksetaan ALV, mutta siitä ei varmaan makseta tullia? Eihän sinulla silloin mene tullia, koska lähetetyn tuotteen hinta on alle 150€, eli et säästä montaa euroa valehtelemalla kuljetuksen hinnasta. Kannattaako?

Vierailija
10/12 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullimaksut, mallituksut. Ehheheheheheee.

Vierailija
11/12 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljetuksesta maksetaan ALV, mutta siitä ei varmaan makseta tullia? Eihän sinulla silloin mene tullia, koska lähetetyn tuotteen hinta on alle 150€, eli et säästä montaa euroa valehtelemalla kuljetuksen hinnasta. Kannattaako?

No joo laskin että en säästäisi kuin about 5€ joten ihan sama.

Vierailija
12/12 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Potkukelkka kirjoitti:

Tullimaksut, mallituksut. Ehheheheheheee.

Kiitti, päivän pelastus!

Joo, älä valehtele. Eihän siitä kuljetuksesta tullia mene.