Voiko lesboksi vain alkaa?
Kun oikeastaan pojat eivät kiinnosta minua sen enempää kuin tytötkään. Nyt kuitenkin ajattelin, että jos hommaan tyttöystävän, koska tulen tyttöjen kanssa paremmin juttuun. Seksiä en ole koskaan harrastanut, mutta olisi ihan kiva koittaa joskus tytön tai pojan kanssa. En tiedä, osaanko kuitenkaan ihastua. Ajattelin nyt alkaa lesboksi ja katsoa, onnistuuko se.
Kommentit (13)
Ei voi. Joko olet tai et. Vitun paviaani.
No jos ajattelet jo valmiiksi tuollain että molemmat käy, niin olet biseksuaali.
Heteroksi ei aleta, homoksi ei aleta, eikä lesboksikaan vain aleta.
Kun ihastut, sen huomaa kyllä. Ja silloin ei oo mitään väliä onko se nainen vai mies.
-Lepakko92-
Maistraattiin nyt ainakin pitää ilmoittaa.
Ei voi alkaa noin vain. Pitää anoa lupa presidentiltä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:04"]
No jos ajattelet jo valmiiksi tuollain että molemmat käy, niin olet biseksuaali.
[/quote]
Kuulostaa enemmän aseksuaaliselta, kun kerran "pojat ei kiinnosta sen enempää kuin tytötkään".
Mutta kai sitä voi yrittää tuohon totuttautua ja katsoa onnistuuko. Mulla ei onnistunut.
Oliko ap:llä ikää 12 v vai sen alle?
Olen ollut rakastunut muutamaan naiseen mutta en halua seksiä naisen kanssa (siis olen itsekin nainen). Tulkintani on että en ole lesbo.
Minä en ole ikinä ihastunut tai tuntenut vetoa yhteenkään mieheen enkä naiseen. Silti olen päätynyt suhteeseen miehen kanssa ja harrastan seksiäkin usein. Jos olisin äkännyt olevani aseksuaali aikaisemmin, niin olisin kyllä etsinyt itselleni lesbon pariksi.
Eivät lesbot (tai naiset muutenkaan) mitenkään miehiä parempia ihmisiä tietenkään ole, mutta ainakin olisi tyydyttävämpi seksielämä.
Voithan kokeilla, oma on päätöksesi.
Ei