Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verta tai neuloja pelkäävät ovat tyhmiä ja lapsellisia

Vierailija
25.07.2015 |

Otsikko sen kertoo. Nauran ääneen aina kun joku aikuinen ihminen kertoo pelkäävänsä jompaa kumpaa, niin säälittävää ruveta panikoimaan ja pyörtyilemään jonkun verikokeen takia.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Veri on hieno asia.

Vierailija
2/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta. Neulat ja veri on ihan ok, paitsi jos kyseessä on minun veri tai minun pitäminen.
Terveisin sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:38"]

Otsikko sen kertoo. Nauran ääneen aina kun joku aikuinen ihminen kertoo pelkäävänsä jompaa kumpaa, niin säälittävää ruveta panikoimaan ja pyörtyilemään jonkun verikokeen takia.

[/quote] Tyhjän naurajat ovat vielä tyhmempiä, kaikkein tyhmimpiä ovat toisten nimittelijät.

Vierailija
4/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjän naurajat ovat kyllä pahinta, samaa mieltä.

Mutta kyllä ihmettelen minäkin piikki- / verikammoisia aikuisia. Kyllä siihen ikään mennessä on jo kaikenlaista nähnyt ja kokenut. Siinä kokemusmassassa yksi piikki on yksi paskan hailee.

Itse joudun piikittämään lastani viikottain, sekoittamaan lääkkeen ja laittamaan ruiskuun ja sitten pistän. Eli ei mikään kynäpiikki. Inhoan sitä pistämistä, mutta en kehtaa itse kyllä vinkua omista pistoksistani kun tuo pieni lapsi ottaa nuo piikit vastaan joka viikko silmänkään värähtämättä.

Vierailija
5/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:42"]

[/quote] Tyhjän naurajat ovat vielä tyhmempiä, kaikkein tyhmimpiä ovat toisten nimittelijät.

[/quote]

Onhan se nyt aika huvittavaa, jos aikuinen ihminen ei pysty itkemättä tai pyörtymättä istumaan paikallaan sitä kahta minuuttia, että saadaan näyte ottamatta. Ap

Vierailija
6/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin pikemmin erikoisena, jos joku sanoisi pitävänsä niistä. ;)

Vierailija
7/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. "En voi ottaa epiduraalia, koska mulla on piikkikammo" :DDDDDDDDD Buahhhahh hah hah haaa

"en voi synnyttää sairaalassa, koska mulla on sairaalakammo" :DDDDDDDDDDDD huutonaurua.

Vierailija
8/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:42"]

[/quote]

Onhan se nyt aika huvittavaa, jos aikuinen ihminen ei pysty itkemättä tai pyörtymättä istumaan paikallaan sitä kahta minuuttia, että saadaan näyte ottamatta. Ap
[/quote]
Onhan se nyt aika huvittavaa, että aikuinen ihminen ei osaa kirjoittaa. "Saadaan näyte ottamatta".

Vierailija
9/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:48"]

Pitäisin pikemmin erikoisena, jos joku sanoisi pitävänsä niistä. ;)

[/quote]

Pitäminen ja niistä pelkäämättä selviäminen ovat kaksi eri asiaa. En minäkään pidä kompostin tyhjentämisestä, mutta saan tehtyä sen ilman paniikkikohtausta ja pyörtymistä. Ap

Vierailija
10/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:42"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:38"] Otsikko sen kertoo. Nauran ääneen aina kun joku aikuinen ihminen kertoo pelkäävänsä jompaa kumpaa, niin säälittävää ruveta panikoimaan ja pyörtyilemään jonkun verikokeen takia. [/quote] Tyhjän naurajat ovat vielä tyhmempiä, kaikkein tyhmimpiä ovat toisten nimittelijät. [/quote] Onhan se nyt aika huvittavaa, jos aikuinen ihminen ei pysty itkemättä tai pyörtymättä istumaan paikallaan sitä kahta minuuttia, että saadaan näyte ottamatta. Ap [/quote] Onhan se nyt aika huvittavaa, että aikuinen ihminen ei osaa kirjoittaa. "Saadaan näyte ottamatta".

[/quote]

Kolahtiko? Ap

Vierailija
11/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:42"] [quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:38"] Otsikko sen kertoo. Nauran ääneen aina kun joku aikuinen ihminen kertoo pelkäävänsä jompaa kumpaa, niin säälittävää ruveta panikoimaan ja pyörtyilemään jonkun verikokeen takia. [/quote] Tyhjän naurajat ovat vielä tyhmempiä, kaikkein tyhmimpiä ovat toisten nimittelijät. [/quote] Onhan se nyt aika huvittavaa, jos aikuinen ihminen ei pysty itkemättä tai pyörtymättä istumaan paikallaan sitä kahta minuuttia, että saadaan näyte ottamatta. Ap [/quote] Onhan se nyt aika huvittavaa, että aikuinen ihminen ei osaa kirjoittaa. "Saadaan näyte ottamatta".

[/quote]

Kolahtiko? Ap
[/quote]
Olen lapsesta asti insuliinia joutunut pistämään. Ei kolahtanut.

Vierailija
12/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:46"]Tyhjän naurajat ovat kyllä pahinta, samaa mieltä.

Mutta kyllä ihmettelen minäkin piikki- / verikammoisia aikuisia. Kyllä siihen ikään mennessä on jo kaikenlaista nähnyt ja kokenut. Siinä kokemusmassassa yksi piikki on yksi paskan hailee.

Itse joudun piikittämään lastani viikottain, sekoittamaan lääkkeen ja laittamaan ruiskuun ja sitten pistän. Eli ei mikään kynäpiikki. Inhoan sitä pistämistä, mutta en kehtaa itse kyllä vinkua omista pistoksistani kun tuo pieni lapsi ottaa nuo piikit vastaan joka viikko silmänkään värähtämättä.
[/quote]

Onko koskaan tullut mieleen, että piikkejä "pelkäävä" ei välttämättä voi asialle mitään? Kyllä minä aina urheana menen piikille, ja kaikki menee hyvin ja reippaasti ja nopsasti, mutta viisi minuuttia piikityksen jälkeen tulee se pyörrytys, jolle en mahda yhtään mitään. Jos olen pystyasennossa, niin pyörryn. Enkä voi sille mitään. Makuuasennossa saan jotenkin vältettyä pyörtymisen.

Vierailija
13/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:46"]Tyhjän naurajat ovat kyllä pahinta, samaa mieltä. Mutta kyllä ihmettelen minäkin piikki- / verikammoisia aikuisia. Kyllä siihen ikään mennessä on jo kaikenlaista nähnyt ja kokenut. Siinä kokemusmassassa yksi piikki on yksi paskan hailee. Itse joudun piikittämään lastani viikottain, sekoittamaan lääkkeen ja laittamaan ruiskuun ja sitten pistän. Eli ei mikään kynäpiikki. Inhoan sitä pistämistä, mutta en kehtaa itse kyllä vinkua omista pistoksistani kun tuo pieni lapsi ottaa nuo piikit vastaan joka viikko silmänkään värähtämättä. [/quote] Onko koskaan tullut mieleen, että piikkejä "pelkäävä" ei välttämättä voi asialle mitään? Kyllä minä aina urheana menen piikille, ja kaikki menee hyvin ja reippaasti ja nopsasti, mutta viisi minuuttia piikityksen jälkeen tulee se pyörrytys, jolle en mahda yhtään mitään. Jos olen pystyasennossa, niin pyörryn. Enkä voi sille mitään. Makuuasennossa saan jotenkin vältettyä pyörtymisen.

[/quote]

Man up, keskityt siihen että homma on nyt ohi ja tiedät selviäväsi. Ap

Vierailija
14/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällasia aloituksia jonnekin vauva-forumille tekevät ihmiset taitavat olla niitä otsikossa kuvattuja... :)

Vierailija
15/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:46"]Tyhjän naurajat ovat kyllä pahinta, samaa mieltä. Mutta kyllä ihmettelen minäkin piikki- / verikammoisia aikuisia. Kyllä siihen ikään mennessä on jo kaikenlaista nähnyt ja kokenut. Siinä kokemusmassassa yksi piikki on yksi paskan hailee. Itse joudun piikittämään lastani viikottain, sekoittamaan lääkkeen ja laittamaan ruiskuun ja sitten pistän. Eli ei mikään kynäpiikki. Inhoan sitä pistämistä, mutta en kehtaa itse kyllä vinkua omista pistoksistani kun tuo pieni lapsi ottaa nuo piikit vastaan joka viikko silmänkään värähtämättä. [/quote] Onko koskaan tullut mieleen, että piikkejä "pelkäävä" ei välttämättä voi asialle mitään? Kyllä minä aina urheana menen piikille, ja kaikki menee hyvin ja reippaasti ja nopsasti, mutta viisi minuuttia piikityksen jälkeen tulee se pyörrytys, jolle en mahda yhtään mitään. Jos olen pystyasennossa, niin pyörryn. Enkä voi sille mitään. Makuuasennossa saan jotenkin vältettyä pyörtymisen.

[/quote]

Kerrohan, oletko joutunut kokemaan mitään rankempaa kuin joku satunnainen verikoe? Onko sinua leikattu? Onko sinua elvytetty, rintakehä murjottu? Sen jälkeen hengittäminenkin sattuu aika paljon. Sellaisen jälkeen yksi piikki on todellakin rikka maailmankaikkeudessa. Taidat olla melko vähällä päässyt - toistaiseksi. Kyllä ne kokemukset sinullekin vielä tulee, usko pois. Loppuu tuo turha uikutus.

Vierailija
16/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän fobioita voi mitenkään järjellä selittää, mitä mieltä AP olet esimerkiksi antofobiasta, emetofobiasta, koulrofobiasta tai vaikkapa tetrafobiasta?
Mulla lienee idiotismifobia.....

Vierailija
17/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aika paljon ymmärrettävämpää kuin esim. fobia kukkia kohtaan, ja sekin ihan lääketieteellinen diagnoosi.

Vierailija
18/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:00"]

[/quote]

Man up, keskityt siihen että homma on nyt ohi ja tiedät selviäväsi. Ap

[/quote]

Mitäs sitten pitää tehdä, kun tietää kokemuksesta pyörtyvänsä parin minuutin kuluttua? (Olen tässä asiassa samanlainen kuin kirjoittaja, jolle vastasit.)

Veren näkeminen ei vaikuta minuun millään lailla ja olen kestänyt tajuissani muutaman kerran myös nivelen punkteerauksen. Noihin aikoihin minulta otettiin hyvin paljon verinäytteitä, ja noin kahdessa tapauksessa kolmesta silmissäni musteni ja aika usein meni myös taju. Onko sinulla mitään muuta vinkkiä kuin "miehisty"?

Vierailija
19/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mulla on neulakammo ja olen ottanut lävistyksiä. Hammaslääkärin puudutus on pelottavin asia minkä tiedän.

Vierailija
20/50 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:12"]No eihän fobioita voi mitenkään järjellä selittää, mitä mieltä AP olet esimerkiksi antofobiasta, emetofobiasta, koulrofobiasta tai vaikkapa tetrafobiasta?
Mulla lienee idiotismifobia.....
[/quote]

AP lienee potee itse fobian fobiaa, kun ei ymmärrys riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan