Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Minkälainen on tuntemasi valloittava persoona?
Kommentit (12)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ristiriitaisuus. On sosiaalinen, mutta syvällinen, ystävällinen, mutta tinkimätön aatteissaan...
Toista huomioiva ja kuunteleva. Hauska ja hersyvä. Hyväntahtoinen ja positiivinen. Elämänkokemusta omaava ja toisia tuomitsematon. Rohkeasti omsn tyylisensä sekä persoonana, että ulkomuodoltaan!
Ystävällisyys, empatia, hymy, positiivisuus, välittäminen. Kyseisessä henkilössä nämä myös yhdistyvät kauneuteen. Upea, ihana nainen.
Iloinen, huumorintajuinen, ystävällinen, empaattinen. Hauska, jolle aina tapahtuu kaikenlaista.
Sellanen ihminen joka on nähny elämää, osaa suhteuttaa asioita, viisas, rock and roll-asenne
Alue: Aihe vapaa
Jotenkin kavahdan tuota sanayhdistelmää. Mutta epäilemättä valloittavuus on eri ihmisille erilaista. Minua ei valloita kukaan sellainen tosi sosiaalinen ekstrovertti, vaan aina se sellaisen melkeinpä täydellinen vastakohta. Saa olla "outo", sitä enemmän minä mahdollisesti kyllä tykkään. Eli summa summarum, mulle valloittava ihminen on juuri sellainen, joka ei ole aikamme enemmistöä ja sen pohjalta kumpuavan katteettomankin hehkutuksen kohteena. Olen itsekin jotenkin outo, kyllä, joten siitähän se juontaa juurensa. Tunnen luonnollisestikin vetoa jollakin tapaa samanlaisiin, kukapa ei näin tekisi.