Oikeasti ahdistaa maailman tilanne
Kommentit (258)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aito reptiloidi
Tämän videon perusteella voi sanoa, että kaikki eivät ole ihmisiä, että keskuudessamme on muukalaisia.
Jaa... kukaan paikallaolijoista ei sitten huomannut mitään.... kas kummallista 😏
Ei vaikuta ihmiseltä siellä videossa.
Sinun on elettävä siihen päivään asti, jolloin "lunastaja" tulee. Jospa hän tulee vasta tuhansien vuosien kuluttua (kristinusko) tai ei ollenkaan. Olette jo odottanut ”lunastajaa” kaksituhatta vuotta, ja koko ajan ihmiset sanovat, että se tapahtuu nyt, se on nyt maailmanloppu. Mutta kun ei ole.
Sinun on elettävä siihen päivään asti, jolloin "lunastaja" tulee. Jospa hän tulee vasta tuhansien vuosien kuluttua (kristinusko) tai ei ollenkaan. Olette jo odottanut ”lunastajaa” kaksituhatta vuotta, ja koko ajan ihmiset sanovat, että se tapahtuu nyt, se on nyt maailmanloppu. Mutta kun ei ole.
Kerran eräs Veda-luennoitsija sanoi, että maailmanloppu on tulossa, oletteko te jo valmistautuneet siihen, oletteko ostaneet kynttilöitä jne. Koska seuraava luentomme on heti maailmanlopun jälkeen. Kaikki tietysti nauroivat. Koska emme odottaneet vuonna 2012 sitä maailmanloppua, vaikka joka puolella siitä kirjoitettiin. Tiedämme, että veda-tekstien mukaan se ei ole tulossa.
Mitään "lunastajaa" ei ole tulossa. Odotat turhaan. Kalki avatar on tulossa tämän aikakauden lopussa, jota kristityt kutsuvat Jeesuksen toiseksi tulemukseksi. Mutta siihen on vielä hyvin pitkä aika.
https://i0.wp.com/www.wordzz.com/wp-content/uploads/2018/10/Kalki-Avata…
Yhtäläisyyksiä Raamattun kanssa. Valkoisella hevosella jne.
Veda- teksteissä on mainittu seuraava avatara - Kalki avatara. Kristinuskossa sanotaan, että se on Jeesuksen toinen tuleminen. Ja hän tulee valkoisella hevosella. Ja hevosen nimikin on tiedossa: Devadata. Tiedämme jo, milloin hän on tulossa, kun planeetat ovat tietyssä asennossa. Tämä on hyvin laaja ja mielenkiintoinen aihe, ja kysymyksesi on myös hyvin mielenkiintoinen. Joskus siitä voidaan keskustella, jos aikaa on. Siinä on yhtäläisyyttä Raamatun kanssa. Mutta se on silti vain yhden aikakauden loppu (Kali Yuga)ja uuden aikakauden alku, joka on Satya yuga.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aito reptiloidi
Tämän videon perusteella voi sanoa, että kaikki eivät ole ihmisiä, että keskuudessamme on muukalaisia.
Jaa... kukaan paikallaolijoista ei sitten huomannut mitään.... kas kummallista 😏
Jos he huomasivat sen, miten kuvittelet heidän reagoivan siihen? Juoksemalla pois?
Vierailija kirjoitti:
Koska ihmiset pelkäävät kuolemaa, niin sen takia heitä on helppoa manipuloida. Pelolla halliutaan.
Hajota ja hallitse - menneisyydestä nykyaikaan.
Tämä. Kannattaa ottaa etäisyyttä tuomiopäivämaalailuihin tulevat ne mistä suunnasta tahansa.
Sen sijaan kannattaa aktiivisesti puolustaa niitä arvoja joihin uskoo. Nyt on hyvä hetki kasvaa aikuiseksi ja miettiä, mitä ei halua. Suosittelen kirjojen lukemista. Kaikki yleissivistyksen lisääminen kuten historiatieteet on fiksua. Jos ihmisiltä saadaan vietyä taju menneestä, heitä on helppo hallita, manipuloida, pelotella. Tuo pätee myös omaan henkilökohtaiseen muistiin omasta elämästä. Kannattaa pyrkiä rehellisyyteen nin yksityisessä kuin yleisessä menneisyyden tutkimisessa. Se edellyttää senkin tajuamista, että asiat voi arvottaa monella tavoin: menneisyyden kurjuus voi kääntyäkin siunaukseksi, asiaksi josta pystyy ammentamaan voimaa. Tätähän post-traumaattisella kasvulla tarkoitetaan. Kaikesta voi selviytyä, kun on aikaa, ymmärrystä. tietoa ja sitkeyttä. Ikääntynyt ihminen parhaimmillaan pääsee kokemaan tämän ilon. Elämän idea ei olekaan olla harmittoman helppoa ja vaivatonta.
Minä en usko mihinkään, enkä etenkään ihmisyyteen tai arvoihin. Olen onnellinen tästä tilanteesta. On aika.
Kristityillä on nyt näytön paikka osoittaa uskonsa teoissa eikä vain päänsä puskaan työntämällä.
Mikään ei ole helpompaa kuin passiivisuus sen varjolla että asiat on jo jossain päätetty. Sellainen ei ole hengellisyyttä, se on pelkuruutta, jota tässä ajassa on aivan liikaa, katsoi minne hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko mihinkään, enkä etenkään ihmisyyteen tai arvoihin. Olen onnellinen tästä tilanteesta. On aika.
Kukin tavallaan. En pakota sinua kristinuskoon, koska en pole kristitty, vaan veda-tekstien seuraaja.
Vierailija kirjoitti:
AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA
Itse olet HUUTAJA! vauhdissa.
Saa ahistaa. Ei se sinun HUUDOLLASI LOPU.
Uskon järjen voittoon ja maailmanrauhaan. Vahvasti uskon, että ihmisyys lopulta voittaa.
Uskon, että paha saa palkkansa ja löytää edestään sen, minkä on taakseen jättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aito reptiloidi
Ei vaikuta ihmiseltä siellä videossa.
Ja on varmasti aito käsittelemätön video!? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aito reptiloidi
Jos he huomasivat sen, miten kuvittelet heidän reagoivan siihen? Juoksemalla pois?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin tavallaan. En pakota sinua kristinuskoon, koska en pole kristitty, vaan veda-tekstien seuraaja.
Ei ketään voi pakottaa mihinkään uskontoon. Itse olen vakuuttunut omasta uskonnostani.
Kaikkea hyvää elämäänne!
T. Kristitty
Vierailija kirjoitti:
Uskon järjen voittoon ja maailmanrauhaan. Vahvasti uskon, että ihmisyys lopulta voittaa.
Uskon, että paha saa palkkansa ja löytää edestään sen, minkä on taakseen jättänyt.
Surullista romuttaa uskoasi mutta etkö ole jo huomannut ettei ihmislaji ole oppinut juuri muuta kuin tuhoamaan paremmin tämän yhteisen kauniin planeettamme? Itsellä usko hyvyyteen ja sen voittoon, on aika minimaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aito reptiloidi
Jos he huomasivat sen, miten kuvittelet heidän reagoivan siihen? Juoksemall a pois?
Jos sellaista olisi oikeasti tapahtunut Jenkeissä, niin siitä olisi tullut valtava sensaatio!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aito reptiloidi
Jos he huomasivat sen, miten kuvittelet heidän reagoivan siihen? Juoksemall a pois?
Jos sellaista olisi oikeasti tapahtunut Jenkeissä, niin siitä olisi tullut valtava sensaatio!
Ufot on myös salattu. Kaikkia ei puhuta. Mistä tiedät, että se ei ollut sensaatio?
Eikä kukaan reagoinnut miten toi ukko heilui ja pää kääntyi edestakaisin oik- vas...
Vaikka olisi muka ollut normaalin näköinen, ja ulkonäkö muuttui nauhalla ( niin kai väitätte), niin olisi tuo käytös herättänyt jo itsessään huomiota!
Jospa Obama itse onkin joku samanlainen? Creeeeepy😱😆
Mistä tiedät, ettei huomannut, ehkä joku huomasi?