Miksi jotkut ihmiset nayttavat aina niin raikkailta ja siisteilta? Ite oon aina nuutuneen nakoinen, vaikka olisin kuinka puunannut ja siistit vaatteet ylla? Epareilua.
Kommentit (18)
eli uskoakseni todellakin olen niin räjähtäneen näköinen, millaiseksi itseni tunnenkin. Ja kyllä: käyn kampaajalla kerran kuussa, ulkoilen, urheilen, käyn joka aamu suihkussa, meikkaan, hoidan ihoani, minulla on uusia kivoja vaatteita jne. Kukaan ei minua katsoessaan uskoisi, miten paljon panostan JOKA IKINEN PÄIVÄ ulkonäkööni. Turhauttavaa käyttää joka aamu tunti laittautumiseen kun lopputulos näyttää siltä kuin olisin kontannut puistoon suoraan sängystä..
Jos hiukset ovat hyvin, se tekee jo paljon. mulla aina ylikasvaneet hiukset ja oon ihan räjähtäneen näköinen. eli hyvä kampaaja on kullan arvoinen
ja kampaajallakäynnit pois. En kyllä vieläkään tajua, miten joillakin on noihin varaa kotona ollessaan. Turvauduin sitten hyvään perushygieniaan ja sisäiseen hehkun esilletuomiseen, heh.
ja hiuksissa hyvä leikkaus ja nätti väri. Hiukseni kyllä ovat silti iso osa ongelmaa: ovat tosi hankalat, karkeat, piikkisuorat, vaikeasti asettuvat. Puolessa välissä matkaa puistoon tuuli/kosteus/whatnot on saanut huolellisenkin föönauksen näyttämään siltä, kuin pää ei olisi harjaa pariin viikoon nähnytkään.. Pitäisi ehkä ajella kalju. Tai liikkua kaikkialle autolla - ihan oikeasti, niinä päivinä kun ei heti aamusta tarvitse asettua säiden armoille, hiukseni ovat hyvin ja näytän kivalta. Näitä päiviä on kuitenkin tosi harvoin kun uloshan lasten kanssa on mentävä joka aamu.
15
niin todettakoon vielä, että jos en käyttäisi, vaan lähtisin ulos sen kummemmin puunailematta, minulta varmaan otettaisiin lapset huostaan. Sen verran hurjalta näytän " au naturel" . Tylsää olla ihminen, joka puunattuaankin näyttää pölähtäneeltä pulimummolta kun toiset ovat hehkeitä suoraan sängystäkin..
Vierailija:
Turhauttavaa käyttää joka aamu tunti laittautumiseen kun lopputulos näyttää siltä kuin olisin kontannut puistoon suoraan sängystä..
Mulla siis 2 työkaveria, jotka samanikäisiä ja yhtä nättejä/kauniita molemmat. Toinen näyttää aina tosi huolitellulle ja freesille. Toinen siltä, että olisi tulossa baarista suoraan töihin. Molemmilla kauniita vaatteita ja käyvät jopa samalla kampaajalla:) Olen miettinyt, että se ero johtuu " väritykesestä" . Toinen on valkoinen tummahiuksinen ja toinen ruskettunut/pisamaihoinen, ruskeasilmäinen blondi. Ja tämä jälkimmäinen on siis se freesi.
itse olen valkoinen blondi ja uskoisin olevani jotain tuolta väliltä. kesällä paremman näköinen kun väähn ruskeampi. talvella juuri tuollainen olo, että mitkään vaatteet ei auta.
Saan itseni näyttämään hyvältä oikeilla värivalinnoilla. Jos laittaisin päälleni jotain mustaa, vitivalkoista, harmaata tai pinkkiä, olisin kuin haudasta noussut. Pitää löytää ne itselle parhaiten sopivat värit. Varmasti tulee hehkua.
Ja toinen asia: todellinen säihke tulee sisältäpäin. Ihminen jolla on hyvä itseluottamus, rentoutta ja hymyä taatusti kerää katseet!
mutta en vaan suostu tinkimään oman ulkonäköni perushoitamisesta, kampaajasta ja kosmetologista. Molemmilla olen käynyt teinitytöstä ka aion käydä eläkemummoksi. Enkä halua näyttää lasteni mummolta!
Minulla ei mene aamulla valmistautumiseen kuin muutama minuuttia. Hiukset pesen joka aamu, ne kuivuvat malliinsa, koska ovat aina ruotuun leikatut ja meikiksi laitan, jos laitan, vain vähän ripsaria ja meikkivoidepuuteria.
7
Sorellahan on kauhean näköinen kotka, kaukana tyylikkäästä.
Tämä johtuu itsetunnosta tai sen puutteesta. Jos sinulla on hyvä itsetunto, voit olla todella kaunis meikittä ja laittamatta. Minkä arvoisena pidät itseäsi toisetkin vaistoavat. Eli, katse ylös ja huomaa miten upea olet. Korosta vain parhaita puoliasi ja unohda " huonot" puolesi. Tämä toimii ja pian olet tosi kaunis ja freesi.
Jos en käy aamulla suihkussa, olen aivan nuutunut koko päivän.
luomissa on kestopigmentoinnit ja kestoväri ripsissä, joten aina näyttää vähän ryhdikkäämmältä. Ihon puhdistutan säännöllisesti, että on nätti meikittäkin. Silitän kaikki vaatteeni, myös t-paidat ja vaihdan alusvaatteet kerran päivässä (vähintään), joten olo on myös oikeasti freessi.
-hiusten säännöllinen käsittely. Vaikka olis pitkä tukka, ni usein kampaajalle raidoitukseen ja värjäykseen yms. Aamuisin hiustenlaitto ihan arkisinkin, ponnari siistiksi lakan tms avulla etteti repsota miten sattuu
- hyväkuntoinen iho, puhdista, kuori, rasvaa
-meikkipuuteri tms, tummien silmänalusten peitto, ripsiväri, kulmat siistiksi
-hammashygienia
-osta siistit ulkoiluvaatteet ( jos esim. kotiäiti olet), silitä arkivaatteetkijn
-kevyt meikki, esim. vaalea mattapint. luomiväri kirkastaa katsetta sellaisenaan. Huulikiilto on hyvä ja nopea juttu
Paino?
Pituus?
Käytkö kampaajalla kerran kuussa?
Hiuksissa hyvä leikkaus ja väri?
Urheiletko 5 X viikossa?
Ulkoiletko?
Syötkö pieniä aterioita ja terveellisesti?
Juotko vettä?
Nukutko riittävästi?
Kuoritko ihoasi?
Sheivaatko?
Käytkö välillä piristämässä itseäsi solariumissa/ käytätkö itseruskettavia?
Teetkö kasvonaamioita/ -hoitoja?
Meikkaatko naturellisti sinulle sopivilla tuotteilla? Mm. oikean värinen meikkivoide? Ihollesi sopivat tuotteet?
Sopivan kokoiset, puhtaat vaatteet, sinulle oikean malliset/ väriset?
Iloinen mieli?
Jos vastasit 95% kyllä, et voi näyttää nukkavierulta rakas!
hiukset tarpeeksi usein, jos käytät silmälaseja ni pidä ne puhtaina, pidä välillä piilareita jos voit käyttää, opettele tekemään nuttura tai nätti letti jos on pitkä tukka. Lyhyemmät hiukset kannattaa rullata pesun jälkeen...ei vie aikaa juuri lainkaan isoilla rullillaja kuohkeuttaa lätsää tukkaa ihanasti
Itseltäni puuttuu viimemainittu, joten tunnen oloni nuhruiseksi laitettunakin.
Musta tuntui ihan samalta, kunnes kerran yks kaverini ihmetteli että miten mä voin aina näyttää niin freshiltä? hän kun on aina niin rähjääntynyt... Ja mä taas olin aina pitänyt tätä kaveriani tosi siistinä ja raikkaana :)
Vierailija: