Hiusväri ei pysy hiuksissa.
Olen useasti värjännyt tai lähinnä sävyttänyt hiuksiani kestovärillä, mutta väri pysyy ehkä vain pari pesua. Missä vika? Mun hiuksissa, värissä, olenko värjännyt jotenkin väärin, vaikka ohjeen mukaan tietty? Jossain kohdin hiuksia väri pysyy kaemmin kuin toisessa, eli tukasta tulee paikoin eri värinen.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 16:07"]
Mä oon kuullut, että värit kannattaisi laittaa mahollisimman likaseen tukkaan. Tietty vaikea toteuttaa, jos ei esim. töitten takia voi pitää muutamaa päivää pesemättä.
[/quote]
Miksiköhän näin? Hiusväreissä sanotaan kyllä, että ei kannata värjätä heti hiusten pesun jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:13"]
Älkää värjätkö hiuksia. Pilaatte terveytenne ja loppu elämänne. T. Kokemusta on 23v
[/quote]
olet pilannut loppuelämäsi?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kaikki kampaamotuotteetkaan eivät ole silikonittomia, joten niihinkään ei kannata sokeasti luottaa.
Melkein kaikissa kampaamon shampoissa ja hoitoaineissa on silikonia ja dimethikonia, muuten voivat olla laadukkaampia.
Kaikki kosmetiikka on sitä täynnä.
Kannattaa kokeilla vedensuodatinta suihkuun. Suihkusuodatin poistaa kloorin, raskasmetallit ja muut epäpuhtaudet vedestä. Lisätietoja esim. https://taloyhtio.media/vedensuodatin-suihkuun-kokemuksia-alb-filter-suihkusuodattimesta-kalkin-metallien-ja-muiden-epapuhtauksien-poistamiseen-hanavedesta/ .
Mä oon kuullut, että värit kannattaisi laittaa mahollisimman likaseen tukkaan. Tietty vaikea toteuttaa, jos ei esim. töitten takia voi pitää muutamaa päivää pesemättä.