Mitä haluan elämältä? En osaa enää edes haaveilla
Kertokaa ihmiset hyvät mistä voisin haaveilla? Jos sulla olisi kaikki raha ja aika, mitä tekisit? Onkohan tämä jokin kriisi vai mikä, mutta mieleeni ei tule mitään mikä voisi olla sitä varsinaista elämää. Olen koko elämäni elänyt sitkuelämää ja päässyt eteenpäin haaveilemalla tulevasta. Mutta yhtäkkiä en tiedäkään mitä voisin haluta! Ideoita?
Kommentit (6)
Jätä lotto ja haaveile mitä tekisit.
haaveile vaikka täydellisestä suudelmasta
Haaveile jostain, mikä on helposti toteutettavissa. Haaveen ei tarvi olla mikään iso. Haaveile vaikka rentouttavasta hieronnasta tai päivästä rannalla.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:30"]
Kertokaa ihmiset hyvät mistä voisin haaveilla? Jos sulla olisi kaikki raha ja aika, mitä tekisit? Onkohan tämä jokin kriisi vai mikä, mutta mieleeni ei tule mitään mikä voisi olla sitä varsinaista elämää. Olen koko elämäni elänyt sitkuelämää ja päässyt eteenpäin haaveilemalla tulevasta. Mutta yhtäkkiä en tiedäkään mitä voisin haluta! Ideoita?
[/quote]
Jos ois kaikki raha... no, jos mulla olisi rahaa kuin roskaa: ostaisin läheisilleni omat, velattomat kodit ja antaisin myös rahaa, jotta voisi elää turvattua elämää. Matkustaisin. Perustaisin voittoa tavoittelemattoman yrityksen tai useampia ja palkkaisin sinne ihmisiä töihin. Adoptoisin eläimiä.
Uskoisin, että onnellisuus tulee siitä, että voi tehdä merkitykselliseksi kokemiaan hyviä asioita ympäristönsä eteen, sekä siitä että pystyy elämään taloudellisesti turvattua elämää. Ja toimivista ihmissuhteista.
Mieti vaikka alkuun millaisista asioista sinulle tulee hyvä mieli. Mikä olisi kivaa? Lähde liikkeelle vaikkapa kivasta päivästä: millainen se olisi, mitä silloin tehtäisiin, missä, kenen kanssa, jne.
Itse haaveilen omakotitalosta ja sujuvasta tyydyttävästä elämästä työpaikkoineen ja harrastuksineen.
Mistä te haaveilette?