Miten kauan annan miehen vielä odottaa?
Sain torstaina numeron. Lupasin tekstata. Ollaan pari päivää muuten ahkerasti viestitelty netin välityksellä. Mä puhelimella hän koneella. Ei omista älykännyä, ei ole facebookissa. Mutta hemmetin kiinnostava!
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:24"]Häh? Mitä se mies odottaa?
[/quote]
Tekstaria :)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:27"]5 kk.
[/quote]
No tos ei oo järkeä
Laita tänään menemään. Ja sano että hän tuntuu kiinnostavalta.
En mä siinä mitään menetä. Ja onhan se kiva tekstailla ettei toisen tarvii koneella päivystää :)
Jos viestittelette muuten, niin mikä suuri juttu on tekstari?
Mitä se tekstari muuttaa kun viestittelette jo muutenkin?
Mitä ihmeen eroa on sillä, että millä viestintämuodolla laittaa toiselle viestin?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:41"]Mitä se tekstari muuttaa kun viestittelette jo muutenkin?
[/quote]
No se on jo niin henkilökohtainen :) hän sinkku minä eroamassa..ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:42"]Mitä ihmeen eroa on sillä, että millä viestintämuodolla laittaa toiselle viestin?
[/quote]
:D
Kysy siltä, kuinka monen naisen kanssa se on ollut. Pelimiehen kanssa et ala olla missään tekemisissä!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:56"]Kysy siltä, kuinka monen naisen kanssa se on ollut. Pelimiehen kanssa et ala olla missään tekemisissä!
[/quote]
Ei harrasta yhden illan juttuja. Ollut sinkku 3v edellinen parisuhde 10v kestoinen. Ei lapsia. Omakotitalo :) ja duunari;) ap
Jotenki vaan jutut menee yksiin..ja voihan tää nyt olla vaikka sit kesäkuva jos ei muuta :) ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:41"]Mitä se tekstari muuttaa kun viestittelette jo muutenkin?
[/quote]
[/quote]
No ei oo kuule mitään eroa, missä.muodossa viesti tulee.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:41"]Mitä se tekstari muuttaa kun viestittelette jo muutenkin?
[/quote]
[/quote]
No ei oo kuule mitään eroa, missä.muodossa viesti tulee.
[/quote]
:)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:56"]
Kysy siltä, kuinka monen naisen kanssa se on ollut. Pelimiehen kanssa et ala olla missään tekemisissä!
[/quote]
Eiköhän tässä ap ole ennemminkin se "pelimies", kun on vielä kiinni edellisessäkin suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:56"]
[/quote]
Eiköhän tässä ap ole ennemminkin se "pelimies", kun on vielä kiinni edellisessäkin suhteessa.
[/quote]
Kerroin tuolle sinkulle statukseni ihan rehellisesti. Ap
Ja välimatkaa pari sataa kilsaa. Että tuskin tästä mitään sen suurempaa on tulossa ;) ap
Häh? Mitä se mies odottaa?