Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko 3vrk pitkä aika ilman vaihto pikkuhousuja ja tissiliivejä

Vierailija
01.03.2022 |

sitä ihmettelen ja kyselen

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhousut vaihdan joka päivä mutta liivit noin kerran kuussa.

Outoa että tätä on alapeukutettu.

Sen takia alapeukutettu, että vaihtaa rintsikat kerran kuukaudessa. Ei ainakaan tee mitään raskasta työtä tai harrasta liikuntaa.

Vierailija
42/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhousut vaihdan joka päivä mutta liivit noin kerran kuussa.

Outoa että tätä on alapeukutettu.

Sen takia alapeukutettu, että vaihtaa rintsikat kerran kuukaudessa. Ei ainakaan tee mitään raskasta työtä tai harrasta liikuntaa.

Teen kyllä raskasta työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulee ainakin pudas olo, kun vaihtaa joka päivä pikkuhousut vaikka niissä ei mitään olisikaan. Rintaliivejä harvemmin tulee vaihdettua. Pääasiassa minulla on mustat ja valkoiset joita vaihdan asun mukaan ja pesen noin parin viikon välein. En ole koskaan huomannut sen kummempia tuoksuja.

44/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla ainakin alushousut alkaa haisemaan vitunn kohdalta ihan hirveälle jo parin tunnin päästä vaihdosta jos en laita terveyssidettä. terveyssiteen kanssa samat alkkarit menee helposti pari-kolme päivää. Ilman vaan pari tuntia, muuten alkaa lemuamaan ja joutuu vaihtamaan heti. Kusi, hiiva ja bakteerivaginoosi lemuaa sekaisin. Hirveä haju ja pitää aina piilottaa ne haisevat alushousut mieheltä ettei suutu siitä kitkerästä vitunlemusta.

Käypä lääkärissä

Vierailija
45/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te harrasta liikuntaa missä hikoilette?

Vierailija
46/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla ainakin alushousut alkaa haisemaan vitunn kohdalta ihan hirveälle jo parin tunnin päästä vaihdosta jos en laita terveyssidettä. terveyssiteen kanssa samat alkkarit menee helposti pari-kolme päivää. Ilman vaan pari tuntia, muuten alkaa lemuamaan ja joutuu vaihtamaan heti. Kusi, hiiva ja bakteerivaginoosi lemuaa sekaisin. Hirveä haju ja pitää aina piilottaa ne haisevat alushousut mieheltä ettei suutu siitä kitkerästä vitunlemusta.

Miksi et hoida v1ttuasi kuntoon? Annat sen vaan lemuta

Vierailija
47/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka puhutte vaan vuodoista ja että se perusteella riippuu, pitääkö vaihtaa housut - mitenkäs kakkabakteerit? Aika moni varmaan nykyään ihan pesee pyllynsä toimituksen jälkeen, mutta eivät kaikki.

Hikeäkin erittyy alkkareihin joka päivä.

Vierailija
48/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää aina se jos joskus joutuu käyttämään samoja alushousuja kahtena päivänä. Olen silloin jossain menossa tai unohtanut pestä. Kyllä ne alushousut alkaa haista päivän käytön jälkeen lievästi kuselta. Yök, jos aikuiset ihmiset käyttävät useamman päivän samoja. Kyllä olisi pitänyt vanhemman opettaa intiimihygieniasta.

Vierailija
49/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin kiihotun päivittäin ja pikkarit silloin hieman kastuu/kostuu.

Etenkin jos juttelen kiihottavan komean miehen kanssa. Urheillessa pikkarit taas hikoavat. Joten kyllä ne päivittäin kannattaa vaihtaa.

Vierailija
50/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä pikkareita ollenkaan.

Vierailija
51/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te harrasta liikuntaa missä hikoilette?

Liikuntaa harrastaessa käytän kaarituettomia urheiluliivejä. -sivusta

Vierailija
52/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää aina se jos joskus joutuu käyttämään samoja alushousuja kahtena päivänä. Olen silloin jossain menossa tai unohtanut pestä. Kyllä ne alushousut alkaa haista päivän käytön jälkeen lievästi kuselta. Yök, jos aikuiset ihmiset käyttävät useamman päivän samoja. Kyllä olisi pitänyt vanhemman opettaa intiimihygieniasta.

Mulla ei haise kuselta, kun en kärsi virtsankarkailusta. Valkovuoto on vaan joskus runsaampaa niin siksi pikkareiden vaihto joka päivä. En myöskään tykkää käyttää pikkuhousunsuojia, sillä silloin tuntuu ettei alapää saa tarpeeksi tuuletusta, vaan hautoo siellä liimakiinnitys siteen sisäpuolella pikkareissa. Ei kai ihmekään, jos alkaa döfää🤢 -sivusta

Vierailija
53/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintaliiveille ok, pikkuhousuille ei missään nimessä.

Miksi niitä pikkuhousuja pitäsi vaihtaa, ellei niissä ole mitään, ei minkäänlaista vuotoa emättimestä?

Ja etenin jos ne eivät tuoksahda yhtään miltään eritteiltä eikä tunkkasilta.

Ja ei kai kukaan nuku  pikkuhousut jalassa?

Yöksihän riisutaan pikkarit sun  muut pois ja pukeudutaan yövaatteisiin, joko yöpaitaan tai pyjamaan.

Ja erityisesti yöllä alapään pitäisi olla vapaasti, ei mitään yöshortteja sun muita housja haittaamassa "ilman" vaihtoa ja eikä muutakaan.

Totisesti ei ole mitään syytä vaihtaa pikkareita joka ikinen päivä, mikäli ne ovat täysin puhtaat eivätkä tuoksu miltään erittieiltä.

Niitäkin naisia on, joilla näin on.     Kaikkilla e p#rse vuoda jotain mönjää jatkuvasti, kaikki eivät harrasta seksiä joka yö, eikä suurella osalla naisia ole mitään tulehduksia alapäässään.

Ok. Itse vaihdan alushousut päivittäin. Eivät ne mitenkään haise, mutta itselläni on yleensä sen verran valkovuotoa, etten kokisi oloani mukavaksi samoissa pöksyissä seuraavana päivänä. Tulehduksia minulla ei ole onneksi ollut ja yöt tykkään nukkua alasti. Erikoista, ettei sinulla ole muka ollenkaan valkovuotoa, se kun on täysin normaali ja oleellinen osa terveen naisen alapään toimintaa.

Ei minulla vaihdevuosien jälkeen ole ollut mitään vuotoja.

Vierailija
54/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alushousut kannattaa vaihtaa joka päivä.

Mutta ihanko oikeasti joku vaihtaa rintaliivejä kolmen päivän/päivän välein??? Itse käytän rintsikoita kun olen poissa kotoa tai töissä, jossain mutta kotona olen usein ilman. Rintsikat on ihan puhtaan oloiset ainakin pari viikkoa :D

Tai välillä saattaa ottaa jotkut toiset käyttöön jolloin toiset tuulettuu.

Itse pidän samoja liivejä noin kolme päivää, joskus neljä. Sen jälkeen tuntuvat kaipaavan pesua. Käytän kyllä niitä suunnilleen koko päivän, koska isojen rintojen kanssa on epämukavaa ilman liivejä.

Olisin kuvitellut tuon olevan ihan normaali vaihtoväli. Itse vielä pesen liivit aina käsin, mutten silti koe tuota vaivalloiseksi.

Vierailija
55/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarit ja sukat vaihdetaan aina suihkun jälkeen. Ettekö siis käy suihkussa päivittäin vai laitatteko tosiaan samat likaiset pikkarit jalkaan suihkun jälkeen? Yök

Vierailija
56/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkarit ja sukat vaihdetaan aina suihkun jälkeen. Ettekö siis käy suihkussa päivittäin vai laitatteko tosiaan samat likaiset pikkarit jalkaan suihkun jälkeen? Yök

Myös t-paidan vaihdan päivittäin. Jos piereskelee paljon, niin housutkin voivat tarvita pesun jo yhden käytön jälkeen.

Vierailija
57/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran viikon samoilla alkkareilla. En voi suositella.

M29

Vierailija
58/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen asia on vielä se, että pesettekö niitä edes 60 asteessa?

Vierailija
59/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M29

Varmaan alkaa tuoksahtamaan puliukon kusinen silakka.

Vierailija
60/62 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Varmaan alkaa tuoksahtamaan puliukon kusinen silakka.

Kyllä se se oli.

M29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän