onko 3vrk pitkä aika ilman vaihto pikkuhousuja ja tissiliivejä
Kommentit (62)
Rintsikat menee 3 vrk, alkkarit ei
Alushousuja kyllä, rintsikoita ei ellei ole paha tissihiki.
Vierailija kirjoitti:
Rintsikat menee 3 vrk, alkkarit ei
Samaa mieltä.
Muistat vain kääntää ne alkkarit 1,5vrk:n kohdalla.
Rintaliiveille ok, pikkuhousuille ei missään nimessä.
Kusetteko housuun vai miksi niitä pitäisi kojoajan vaihtaa?
Vierailija kirjoitti:
Et taida pestä omaa likapyykkiäsi.
Vaikuttaako se että onko siellä keskellä karvoja vai ajettu häppäri huulista pois
Pikkuhousut pitää vaihtaa päivittäin. Rintsikat kyllä kestää.
Vierailija kirjoitti:
En kuse, mutta alapää hikoaa ja sieltä erittyy valkovuotoa. Pikkarit tuskin tuoksuisivat kovin raikkailta kolmen päivän kohdalla.
Eikö kukaan muu käytä pikkuhoususuojia ku minä
Vierailija kirjoitti:
mulla ainakin alushousut alkaa haisemaan vitunn kohdalta ihan hirveälle jo parin tunnin päästä vaihdosta jos en laita terveyssidettä. terveyssiteen kanssa samat alkkarit menee helposti pari-kolme päivää. Ilman vaan pari tuntia, muuten alkaa lemuamaan ja joutuu vaihtamaan heti. Kusi, hiiva ja bakteerivaginoosi lemuaa sekaisin. Hirveä haju ja pitää aina piilottaa ne haisevat alushousut mieheltä ettei suutu siitä kitkerästä vitunlemusta.
Mä en tie,mut auttaisko semmonen alapään dödö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuse, mutta alapää hikoaa ja sieltä erittyy valkovuotoa. Pikkarit tuskin tuoksuisivat kovin raikkailta kolmen päivän kohdalla.
Ei mulla ainakaan erity housuihin yhtään mitään paitsi menkkojen aikaan toki jos ei pitäisi mitään suojaa. Itselleni on vain iskostunut tapa käyttää joka päivä uusia alushousuja vaikka housut olisivat tuoksuttomat/hajuttomat ja tahrattomat.
Rintaliivit taas vaihdan joka päivä siten että käytän kolmia eri liivejä viikon ja sitten pesen ne kaikki, eli ma uudet, ti uudet, ke uudet, to maanantaina olleet, pe tiistaina olleet ja la-su keskiviikkona olleet ja illalla pesuun.
Minä en päivää pidempää ole pitänyt samoja kalsareita koskaan, mutta mulla ei lompsaa ookkaa.
Minä oon ihan väärällä palstalla, eikö täällä myydäkään metsäkoneita?
Hyviä rintaliivejä on vaikee löytää, summis tilasin yhet netistä, ja ihme kyllä ne oli tosi hyvät, niin hyvät että tilasin heti muutamat lisää 🙂
Miten pysyt laskuissa noista liivienvaihdoista??? Liian matemaattista. Ehkä jonakin päivänä voisit vain kääntää pöksysi 😂
Vierailija kirjoitti:
Minä en päivää pidempää ole pitänyt samoja kalsareita koskaan, mutta mulla ei lompsaa ookkaa.
Minä oon ihan väärällä palstalla, eikö täällä myydäkään metsäkoneita?
😄
Alushousut kannattaa vaihtaa joka päivä.
Mutta ihanko oikeasti joku vaihtaa rintaliivejä kolmen päivän/päivän välein??? Itse käytän rintsikoita kun olen poissa kotoa tai töissä, jossain mutta kotona olen usein ilman. Rintsikat on ihan puhtaan oloiset ainakin pari viikkoa :D
Tai välillä saattaa ottaa jotkut toiset käyttöön jolloin toiset tuulettuu.
Ei niitä tuolla Ukrainan sotakentillä päivittäin hoideta vaihtelemaan. Sama ihan Suomen intissäkin kun metsässä ollaan niin ei siellä kukaan alushousujaan vaihtele ellei ole paskonut housuunsa.
On