Mitä annettavaa sinulla on maailmalle?
Mitä annat maailmalle, ihmisille? Mitä olet tänään antanut?
Kommentit (19)
Ei yhtään mitään.Empatiaa olen jakanut erilaisissa muodoissa, ilmaista ruokaa, vaaatteita ja joskus rahaa kerjäläisille. Nyt en jaksa enään avustaa.
Ei mitään, rehellisesti sanoen. Olen aivan turha jätkä.
Kokonaisuudelle ei mitään. Pyrin siihen, että oma perheeni ja työpaikkani pärjäävät hyvin.
Pääosin olen olkapää. Minulle on helppo avautua. Olen hyvä kuuntelija ja osaan auttaa, näen asioita eri näkökannoilta. Olen tukija ja nautin muiden auttamisesta.
Tänään olen pääasiassa oikonut väärää tietoa keskustelupalstoilla. Suomen historiasta liikkuu kummallisia legendoja maailmalla. Tämä on elämäntehtäväni: sivistää, ohjata tiedon äärelle, opettaa kyseenalaistamaan. Jos siinä samalla saan jaettua taipumusta empatiaan, hyvä.
Riippuen siitä miten kauan jaksan panostaa, niin yhdelle ystävälle menee yksi asunto, toivonmukaan toinen menee hyväntekeväisyysjärjestölle ja sitten jos on enempää haalittuna sijoituskämppiä niin pitää pohtia. Nämä siis perintöinä.
Olen etuuskäsittelijänä hoitanut oman tonttini että muutama saisi rahaa tililleen myös tälle kuukaudelle.
Huvinvointia! 🎢🎡🎠 Tänään pulkkamäessä 😎
Täällä sitä juostaan kasaan projektia, joka toivottavasti pelastaa ympäristöä edes hiukan.
Kuuntelin yksinäistä mummoa 24 minuuttia.
Myötätuntoa, viisautta, tukea, iloa, mielikuvituksellisuutta, rakkautta.
Olisi paljonkin mutta kun ei perkules suostu ottamaan vastaan
Ei mitään sillä en aio edes lisääntyä.
Haluan saada ihmiset nauramaan :)
Tää on hyvä :) Tänään olen antanut aikaani, seuraani. Olen kuunnellut, rohkaissut liikkumaan. Ollut läsnä.
En mitään. Mulla ei ole enää mitään annettavaa.
Hyviä neuvoja yritin joskus antaa muttei ne kelvanneet.
Luovuuteni olen tänään antanut maailmalle lahjaksi.
Kerrankin keskustelunaloitus, jota pitää miettiä vähän tarkemmin. Positiivisuutta, rohkeutta, uuden oppimista. Luottamusta. Näin haluaisin ajatella. En haluaisi olla ilmapiirin myrkyttäjä, kiusaaja