Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PALSTAN MIEHET!

Vierailija
25.07.2015 |

Kysyisi sellaista, että onko tämä ihan normaalia. Miehelläni on hyvin matalat munakarvat. Vain pari cm ylös päin peniksen juuresta. Onko tuo ihan normaalia vai voiko olla jokin hormoonin puutos eikä kehittynyt kunnolla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin asiaa/karvojani ja tulos:

Karvojen pituus on 3-4 cm. Karvat ovat ohuempia ja hiukan vaaleampia (johtunee ohuudesta) verrattuna partakarvoihin. Rintakarvat oat melko samanlaisia, mutta melkein sentin pidempiä.

Arvioni hormoonitasostani/miehekkyydestäni on, että olen normaalin rajoissa:

Saan treenaamalla helposti lisää voimaa ja palautuminenkin on ihan nopeaa. Toisaalta olen luonteeltani hyvin rauhallinen ja väkivallaton. Minua ei naisystäväni ole saaneet suuttumaan (väkivaltaiseksi - tai edes huutamaan) ja naisystävien lapset eivät edes ole onnistuneet "polttaneet pinnaani loppuun", vaikka ovat mm. tuhonneet omaisuuttani. Silti jos itse unohdan/hukkaa jotain tai vahingossa rikon jotain tai vaikka loukkaan vähäisesti itseäni, niin tekee mieli heittää jotain tavaroita tai laittaa muuten rikki (suutun siis lähinnä itselleni).

Olen sosiaalinen, töissä naisvaltaisella palvelualalla (sitähän lähes kaikki työ on). Olen herkkä ja tunteellinen ja usein koskettava draama elokuva/sarja tuo kyyneliä silmiin... Seksuaalinen haluni on 2-3 kertaa päivässä. Minimitarve 1-2 kertaa päivässä, muuten alkavat tuntemattomat naiset ja jopa työkaverit herättämään seksuaalista mielenkiintoa häiritsevän paljon.

41v m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka normaalia, mutta itselläni on ollut päinvastainen ongelma.
Karvat olivat pisimmillään 7-8cm pitkiä, eli ikiaikainen kuvaus onnettomasta peniksestä "kusi valuu karvoja pitkin" piti kohdallani lähes paikkaansa.
Onneksi kasvu on niin hidasta, että fiksaus kerran vuodessa riittää.

Vierailija
4/4 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin puhuisin ominaisuudesta. Onhan naisillakin alapäässä suoraa ja käkkyräkarvaa. Toisilla ei oikein kasva ollenkaan ja toisilla paksu puska. Ihan jokaisella omanlaisensa.