Venäjällä tulee toinen vallankumous
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Hope so.
Älä. Niitä venakkoja on jo aivan tarpeeksi täällä Lappeenrannassa, yhtään ei kaivata lisää.
Muuritalkoisiin sitävastoin voivat osallistua omalta puoleltaan.
Ei muuten tule :D
Mediatrollit vauhdissa tällä palstalla...
Se hajoaminen tulee oleen EEEYYY ja NÄTÖ.
Koska NESARAGESARA ja QFS.
Maz kirjoitti:
En saanut sun sönkötyksestä mitään selvää
Maz kirjoitti:
Oletko tehnyt päivääkään palkkatöitä elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa taas riski uuteen kansalaissotaan ja vastakkain asetettavia kysymyksiä on pitkä lista eikä enää vain punaisten jälkeläiset vastaan valkoisten jälkeläiset...
Minä siis epäilen, että on riski uuteen kansalaissotaan kuten myös 33W... jos tulee uusi Venäjän vallankumous niin sitten tulee myös uusi Ranskan vallankumous eli koko ajan mennään vain ajassa enemmän ja enemmän takaisin päin... Ranskan 'porukoita' päätyi Pietariin ja olisivatko he nimenomaan olleet sitä Pietarissa ollutta yläluokkaa, joka ajettiin ulos tai enemminkin tapettiin paikanpäällä...
Nyt on kyllä niin monimutkaisista asioista kyse, että ei tiedä Erkkikään... kuka erkki edes lienee joka tietäisi 'yleensä' kakki asiat... ja noita Erkkejä ja Ericejä on pitkä lista...
HUOH!!! Jos jotain tästä tulee tapahtumaan niin sanokaa mun sanoneen...
Olen sitä mieltä, että Suomineidon pitäisi nyt pysyä täysin erossa ihan kaikesta... mietityttää, että mikä tuo yli 100 vuoden takainen porukka 'supisuomalaisia' oikein on kun ei voida olla / ei olla venäläisiä eikä ruotsalaisia... ja tuntuu siltä että nämä voisivat olla puskurivaltioita näille Fenno-Skandiassa asuville *supisuomalaisille'... SIIS AIVAN IHMEJUTTUA!!!???
Vituttaako noin paljon olla venäläinen ryssijä??
Veikkaan, että Putinin kalsareihin eksyy vahingossa Novichokkia ja Putler saa siitä "flunssan". Näin Naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kun taas pimennossa pidetty kansa vihdoin herää todellisuuteen.
Meillä on todella outo käsitys siitä, että venäläiset olisivat kansa, jota koko ajan alistetaan. Venäläiset ovat uskonnollisia, koservatiivisa ja isänmaallisia ihmisiä. Sotilaalliset toimet lisäävät Putinin ja hallinon suosiota vaikka lännessä herkutellaankin Putinin suosion laskulla. Ja kyllä meidän siitä kuuluu olla huolissaan, koska Venäjällä on osaavat toimijat, siellä on erittäin paljon sotakokemusta ja he tietävät mitä tekevät.
Tämä. Just CNN tutkimuksessa n puolet tuki Putinin toimia. Kannattaa muistaa faktat!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa taas riski uuteen kansalaissotaan ja vastakkain asetettavia kysymyksiä on pitkä lista eikä enää vain punaisten jälkeläiset vastaan valkoisten jälkeläiset...
Minä siis epäilen, että on riski uuteen kansalaissotaan kuten myös 33W... jos tulee uusi Venäjän vallankumous niin sitten tulee myös uusi Ranskan vallankumous eli koko ajan mennään vain ajassa enemmän ja enemmän takaisin päin... Ranskan 'porukoita' päätyi Pietariin ja olisivatko he nimenomaan olleet sitä Pietarissa ollutta yläluokkaa, joka ajettiin ulos tai enemminkin tapettiin paikanpäällä...
Nyt on kyllä niin monimutkaisista asioista kyse, että ei tiedä Erkkikään... kuka erkki edes lienee joka tietäisi 'yleensä' kakki asiat... ja noita Erkkejä ja Ericejä on pitkä lista...
HUOH!!! Jos jotain tästä tulee tapahtumaan niin sanokaa mun sanoneen...
Olen sitä mieltä, että Suomineidon pitäisi nyt pysyä täysin erossa ihan kaikesta... mietityttää, että mikä tuo yli 100 vuoden takainen porukka 'supisuomalaisia' oikein on kun ei voida olla / ei olla venäläisiä eikä ruotsalaisia... ja tuntuu siltä että nämä voisivat olla puskurivaltioita näille Fenno-Skandiassa asuville *supisuomalaisille'... SIIS AIVAN IHMEJUTTUA!!!???
Jopas venäjän trolli voi olla pihalla Suomen asioista ja yleisistä mielipiteistä. Näinköhän Ukrainankin osalta trolli-tiedustelijat ovat vakuuttaneet Putinin edustajat, että kansa on jakautunut kahtia ja venäläiset sotilaat "vapauttajat" tullaan ottamaan ilolla vastaan. Käsittämättömän huonoa tiedustelutyötä
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä että Putte saadaan vallasta, vaan tilalle pitäisi saada joku ei-putinisti tai tulevaisuus ei näytä paljon valoisammalta. Kansallismielinen imperialismi ja liberaali demokratia on vaikeata sovittaa yhteen.
Jos putinille käy huonosti niin uskaltaisko seuraaja ottaa saman riskin ja jatkaa samalla linjalla?
Pitäs kaikkien mennä kaduille. Rotta on pelastamassa vain itseään.
Maaorjien jälkeläiset osaavat äänestää vain sitä ehdokasta, jota käsketään äänestää. Venäjä ei ole koskaan oikea demokratia.
Vierailija kirjoitti:
Toinen?
Niinpä. Mun laskujen mukaan se olisi kolmas. Toinen oli silloin ysärin alussa.
Ei se Kiina mitään Siperialla tee. Itselläänkin paljon erämaata.