Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vauvan kanssa joka päivä menoja? Eli näätte kavereita/sukulaisia/ootte harrastamassa?

Vierailija
01.03.2022 |

Miten on?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan joka päivä. En halua lapselleni missään vaiheessa opettaa, että koko ajan pitää olla menossa ja jotain aikuisten ohjaamaa tekemistä. Kerhossa alettiin käydä puoli vuotiaan kanssa kerran viikossa ja isovanhempia nähtiin keskimäärin kerran viikossa myös. Muuten sitten satunnaisesti kyläilyjä, muutaman kerran kuussa.

Vierailija
22/24 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt edes perhekerhoissa kuopuksen kanssa. Esikoisen kanssa kävin, mutta niissä oli aina hirveä melu (paljon lapsia ja vanhempia, pienehkö tila ja kaikki puhui) ja minä kun olen ujo, niin olin siellä ihan pallo hukassa, kun muut tuntuivat jo olevan omissa porukoissaan.  Kun koetin jutella niin, niin enhän minä päässyt oikein enää mukaan niihin juttuihin. Päätin siis toisen lapsen kohdalla että antaa olla. Oltiin siis paljon kotona, esikoinen kävi muutaman päivänä viikossa päiväkodissa niin sillä oli kavereita siellä. Esikoinen on ujo&hiljainen introvertti kuten minäkin ja on esim. kesälomilla viikkokaudet kotona omissa oloissaan näkemättä kavereitaan, kuopus on sosiaalisesti taitava ekstrovertti, joka toisaalta sitten taas tylsistyy, jos ei näe kavereitaan muutamaan päivään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt perhekerhossa tai missään näissä äitipiireissä. Lapsen ja myöhemmin lasten kanssa käytiin kyllä kaupungilla käytännössä joka päivä. Näyttelyissä, museoissa, syömässä, kävelyllä, puistoissa jne.

Vierailija
24/24 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meille tuli vauva sijoitettuna, emme todellakaan juosseet harrastamassa. Olin kotona vauvan kanssa. Ulkona tietenkin joka päivä, mutta joskus siihenkin riitti vauvan nukuttaminen parvekkeella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme