Citymarketin vihannesosastolla nähtyä.
Noin kolmekymppinen nainen oli valkkaamassa tomaatteja. Jokaisen tomaatin kohdalla hän laittoi tomaatin kiinni nenäänsä ja nuuhki sitä tovin. Jos ei haissut oikealle, pisti pois ja nuuhkaisi seuraavaa. Jotkut tomaatit kelpuutti ensinuuhkimalta, mutta takaisin laariin joutui nenän kosketuksen jälkeen ainakin muutama tomaatti.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:02"]Mä näin Stockan herkussa, kun eräs popliinitakkinen mies koversi meloneita ja sovitteli niihin kikkeliään.
[/quote]
Haha xD
Lähes sama:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4211613/ketju/mika_ihme_ihmisia_vaivaa_hevi_osastolla
"Mikä ihme ihmisiä vaivaa HeVi osastolla?
Kylläpä rupesi taas ärsyttämään kaupassa käydessä hedelmä-ja vihannesosastolla. Eräs kolmissakymmenissä oleva nainen oli valitsemassa tomaatteja. Hänen piti puristella ja pyöritellä vähintään viisi sekuntia jokaista, vähintään kymmentä tomaattia käsissään, ennen kuin löysi kolme mieluistansa. Toki itsekin tarkistan, ettei tomaatti yms. ole homeessa tai muuten pilaantunut, mutta suututtaa tuollainen! Kivaa varmaan pilata nekin puoliksi hyvät tomaatit puristelemalla ne pehmeiksi seuraavaa puristelijaa varten. Muita ketä tämä ärsyttää?"
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:02"]
Hei nyt on ensimmäinen kerta kun mä löysin keskustelun, jonka aloituksen olen nähnyt aiemminkin!
[/quote]Näitä nuuhkijoita on sitten varmaan enemmänkin. Minä näin ensimmäisen kerran.
ap
Hei nyt on ensimmäinen kerta kun mä löysin keskustelun, jonka aloituksen olen nähnyt aiemminkin!