Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole liittynyt facebookiin?

Vierailija
01.03.2022 |

?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustakaa nyt vaan yksinäiset ja syrjäytyneet ihmiset, että elämänne olisi vieläkin yksinäisempää ilman nettiä ja sen suomia sosiaalisia kontakteja virtuaalisesti.

Jotkut vaan häpeää yksinäisyyttään, ja periaatteestaan eivät voi tulla mukaan mihinkään nettiverkon sosiaalisiin ryhmiin paitsi tänne anonyymien palstalle kuitenkin räpläämään mielipiteitään.

Vierailija
22/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska arvostan yksityisyyttäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se säälittävää, jos ihmisellä ei ole yhtäkään ystävää, ja sen takia ei voi tulla mukaan esim. Fb:iin, koska se yksinäisyys paljastuisi.

Vierailija
24/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Fb:ssa kenenkään tarvitse paljastellakaan yksityiselämäänsä. Itsestäänhän se on kiinni, mitä siellä tuo julki.

Vierailija
25/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan vielä ymmärtänyt mitä siellä tehdään tai Instagram? Mitä järkeä niissä on? Kiinnostaako jotain oikeasti toisten tekemiset niin paljon tai jakaa omia tekemisiään? En mä ainakaan edes halua kenellekkään ilmoittaa jos vaikka käyn jossain...

Instagram on esim. puutarhaharrastajille tosi hyvä, näkee kauniita kuvia toisten puutarhoista ja saa kasvatusvinkkejä. Itsellä on yksityinen tili, joten hyväksyn seuraajat ja olen hyväksynyt vain sellaisia jotka tunnen oikeasti tai sitten muita puutarhaihmisiä. En ilmoittele siellä matkoistani tai muusta henk.koht. elämästä, mutta ihan mukava on laittaa kuvia omista esikasvatuksista ja puutarhasta. Ei tarvitse muita tuttuja kyllästyttää jatkuvilla kukkakuvilla. Nyt niillä on yleisö jota ne kiinnostaa. Voisin kuvitella että myös erilaisten käsitöiden harrastajat löytävät kätevästi toisensa instan kautta. Eihän siellä ole pakko seurata mitään bikinityttöjä/poikia tai "lifestyle" ihmisiä. Enkä myöskään ole koskaan ymmärtänyt sitä että kaikki oma elämä julkaistaan somessa, oikeasti ketä kiinnostaa? Ei ainakaan minua. Mutta just jonkun harrastuksen kautta somesta on hyötyä.

Vierailija
26/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi antaisin vakoilla itseäni?

Vierailija
27/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole fb

Ei instaa

Ei twitteriä

Hyvin Olen pärjännyt ilman silti voisin nettiaikaa vähentää ❣️

Vierailija
28/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinne tarvitse antaa kaikki tietonsa syntymäaika, osoite, puhnumero jne. Eikä yhtään tiedä kuka niitä käyttää ja mihin tai koska ne varastaa joku kolmas osapuoli.

Vierailija
29/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyys on minulle luksusta enkä ole seniili. 

Vierailija
30/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavin syy, minkä olen kuullut syyksi olla liittymättä fb:iin on ollut henkilöltä, joka kertoi, että hänellä ei tulisi olemaan fb:ssa kaverilistalla kuin muutama henkilö. Olisi kuulema noloa, kun hänet tuntevat ihmiset näkisivät, kuinka pieni hänen ystäväpiirinsä on. Itse olen fb:ssa, ja minulla on silti monta sellaista ihmistä ystävinä myöskin, jotka eivät ole liittyneet kyseiseen fb:iin, koten ei se fb:n kaverit-lista kerro todellisuutta ystävien määrässä.

Naurettavin syy, minkä minä olen kuullut on se, että "ihmiset kertoo siellä kaikki kakallakäynnitkin". Niin, se on oma valinta pitää kaveripiirissään kakkaraportoijia. Sinne sinun feediin ei tule kukaan random Tillanen kertomaan ulosteasioitaan, jos et häntä kaveriksesi hyväksy.

Vierailija
31/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sinne tarvitse antaa kaikki tietonsa syntymäaika, osoite, puhnumero jne. Eikä yhtään tiedä kuka niitä käyttää ja mihin tai koska ne varastaa joku kolmas osapuoli.

Osoitetta en ole ikinä antanut, miksi luulet noin? Syntymäajaksesi voit käyttää vaikka minun syntymäpäivääni, 9.5.2000. Puhelinnumeroksi pre-paid numero jos sitä vaaditaan. Uuuh, kyllä olet nyt vaarassa.

Vierailija
32/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Fb:ssa kenenkään tarvitse paljastellakaan yksityiselämäänsä. Itsestäänhän se on kiinni, mitä siellä tuo julki.

Olet ymmärtänyt väärin tämän asian, FB tietää sinusta ihan kaiken, siis intimi asioitasi myöden, vaikka et mitään siellä kertoisikaan.

Olet antanut sille luvan kolpata kaikki kuvasi, yhteistietosi, tiedostosi, se tietää tarkalleen ostoksesi ja mieltymyksesi kaikissa asioissa, se kuuntelee sinua, se tiettää ihan kaiken sinusta ja käyttää dataa ja ohjaa eläämääsi ja ostoksiasi, etkä sinä rassukka tiedosta itse tätä.

Vierailija
33/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoitetta en ole ikinä antanut, miksi luulet noin? Syntymäajaksesi voit käyttää vaikka minun syntymäpäivääni, 9.5.2000. Puhelinnumeroksi pre-paid numero jos sitä vaaditaan. Uuuh, kyllä olet nyt vaarassa.

Ei osoitetta tarvitse antaa. fb tietää sen muutenkin, se tietää sinusta kaiken, ihan kaiken

Vierailija
34/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osoitetta tarvitse antaa. fb tietää sen muutenkin, se tietää sinusta kaiken, ihan kaiken

Ihan kaiken? Ei kai nyt sentään. Fb tietää vain sen mitä itse nettiin tyrkkäät ja millä sivustolla vierailet.

Vierailija
35/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näkeekö siellä toistenkin kaverit ja omat kenen kanssa itse olen tekemisissä? En todellakaan halua sellaista... Olen esim yli kymmenen naisen kanssa tekemisissä, joista vaimoni ei tiedä mitään, mutta ollaan vain ystäviä ja juttukavereita... Olis ahdistavaa jakaa kaikki ja menettää yksityisyys, mahdollisuus jutella ja olla tekemisissä ihmisten kanssa ilman että heti voi penkoa koko elämän salaisuudet...

Vierailija
36/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta levittää omia asioita siellä!

Vierailija
37/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän yhden tuntemani henkilön, joka on mukana fb:ssa, ja hän ei ole ottanut kaverilistalleen yhtään ketään, koska hän haluaa fb:ssa olla sen takia, että hän voi käydä tarkkailemassa muiden profiileja ja julkaisujaan.

Ihan hyvä syy. Paitsi ei hän muiden profiileja pysty tarkkailemaan kun useimmat ovat salattuja.

Julkiset taas, kuten kauppojen, muiden firmojen ja joidenkin yksityishenkilöiden tilit ovat tarkoitetttukin seurattavaksi. Vai mitä sinä nyt ajat tarkoitat?

Vierailija
38/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb ja muut on hyödyllisiä yhdistystoiminnassa ym missä useampi voi jakaa saman asian. Mutta jonkun Jennin yksityinen bikinivahaus ei edistä mitään yhteistä.

Vierailija
39/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset syyt kuin kakkosen kertomassa tapauksessa eli eipä sinne juuri kaveripyyntöjä tulisi muita kuin yksi serkku, joka muistaa kysellä vähän väliä, enkö vieläkään ole liittynyt naamakirjaan. Miksi ne harvat tutut pyrkisivät kavereiksi, kun eivät ihan todellisessa elämässäkään pidä yhteyttä eli entisiä tuttuja ovat minun nähdäkseni. Sama koskee Instagramiakin. Ketä kiinnostaa lukea ja ehkä katsoa kuviakin jonkun vanhan akan samanlaisena toistuvasta elämästä, jota "virkistää" välillä vain lonkka- tai polvikivut täällä koronakaranteenissa, jota on nyt jatkunut jo kaksi vuotta. 

Vierailija
40/51 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muut ihmiset ollenkaan. Terveisin introvertti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä