Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eurojackpotin 46 milliä Suomeen!

Vierailija
24.07.2015 |

Tällä kertaa en muistanut osallistua, mutta olen tyytyväinen voittajan puolesta. Toivottavasti käytetään rahaa kunnolla kun se ei nyt lopu kesken. Suomalainenhan vaihtaa vähän uudemman käytetyn auton, on jopa kaksi viikkoa Reikassa sen yhden sijaan, ja remontoi pikkuisen talomörskäänsä sen sijaan että rakennuttaisi kokonaan uuden kun on varaa. Tuollaisessa summassa muutama milli ei tunnu missään. Ihan tavallisen talletuksen koroilla tulisi hyvin toimeen. Jos olisin voittanut, en palaisi loman jälkeen töihin. Olisi mielestäni irvokasta tehdä töitä noilla masseilla. Joku työtön ottaisi varmasti ilomielin duunini.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perustaisin terapiakeskuksen tytöille ja nuorille naisille. Olen järkyttyneenä lukenut perikymppisten ja sitä nuorempien blogeja joissa on niin paljon epätoivoa erilaisine oireineen.

WHO:n tilastojen mukaan suomalaiset nuoret naiset keikkuu itsemurhatilastojen kärjessä vuodesta toiseen. Tää on niin surullista ja koko ajan psyk.hoitoa vähennetään

Kyllä mä tolla summalla jonkun mestan saisin perustettua. Oon jo 40-vuotias ja menettänyt kiinnostuksen materiaan aikoja sitten. Toisen auttaminen on tärkeintä elämässä

Vierailija
22/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voittanut, mutta itse olisin lahjoittanut paikalliselle vapaan suunnan seurakunnalle osan heidän toimintaan, köyhien perheiden hyväntekeväisyyteen osan jne. Tietysti omaakin elintasoa oltaisiin nostatettu. En usko että olis noussut päähän. ;)

Onnittelut vaan voittajille! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen voitto osuisi kohdalle, tekisin ilmoituksen että minulta voi saada erittäin pienikorkoisen lainan velkaongelmainen joilla oikea halu päästä velkautumisesta irti. Sellaisia ihmisiä kuin minä joille tuo olisi maailman suurin apu ja helpotus, on paljon! Tuollaisella miljoonapotilla olisi mahdollista lainalla auttaa monia ihmisiä pääsemään eroon velkojista, korkokiskureista ja oikeusmaksuista mahdollistaen normaalin elämän :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan