Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eurojackpotin 46 milliä Suomeen!

Vierailija
24.07.2015 |

Tällä kertaa en muistanut osallistua, mutta olen tyytyväinen voittajan puolesta. Toivottavasti käytetään rahaa kunnolla kun se ei nyt lopu kesken. Suomalainenhan vaihtaa vähän uudemman käytetyn auton, on jopa kaksi viikkoa Reikassa sen yhden sijaan, ja remontoi pikkuisen talomörskäänsä sen sijaan että rakennuttaisi kokonaan uuden kun on varaa. Tuollaisessa summassa muutama milli ei tunnu missään. Ihan tavallisen talletuksen koroilla tulisi hyvin toimeen. Jos olisin voittanut, en palaisi loman jälkeen töihin. Olisi mielestäni irvokasta tehdä töitä noilla masseilla. Joku työtön ottaisi varmasti ilomielin duunini.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä helpottuisi. Ei tarvitsisi miettiä, mistä repii rahat ylimääräisiin menoihin tai jatkuuko duuni. Ei tietenkään pakko ole törsätä, mutta yksi miljoona tuossa summassa on häviävän vähän.

Vierailija
2/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helekutti, kun kateus iski! Kyllä kelpais raha mullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullu mulle. Olis vissiin pitänyt veikata? 

Vierailija
4/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa ^.^ onnittelut voittajalle!

Vierailija
5/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä tarkistanut. Oishan se mahtavaa kun ei tarvisi miettiä mihin rahat riittää. Onnea vaan voittajalle, jos en minä niin pikkusen käy kateeksi sen voin myöntää. Onnittelut silti kun eihän se meikäläiseltä ole pois.

Vierailija
6/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut meillekään. Mutta eipä tuosta olisi aluksi muuhun törsätty kuin asunnon remppaamiseen ja uuteen veneeseen (ei mikään öky vaan joku kiva Buster olisi kelvannut). Niin ja sitten olisi lähdetty Legolandiaan.

Vierailija
7/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea pahaa voittajalle..

Vierailija
8/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suuri summa kenellekään. En (ihan oikeasti) itse haluaisi noin paljon. Tai sitten harkitusti antaisin eri kohteisiin joissa katsoisin olevan todellista tarvetta ja rahojen menevän sinne missä niitä tarvitaan eikä muutamien pomojen taskuun tai byrokratiaan.

Toivottavasti voittajan pää kestää tuon, moni voisi seota tai ahdistua.

Vierailija
9/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännittää!! En ole vielä tarkistanut veikkaustiliäni!!! Minne päin meni? Jos tuli mulle voitto, niin lupaan tulla tänne kehuskelemaan!!!

Vierailija
10/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne meni?

Vierailija
11/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kerrotaan vasta.

Vierailija
12/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha menee rahan luo. Näin se valitettavasti on. Ne kenenkä elämän tuollainen voitto muuttaisi täysin, ei sitä koskaan voita.

Vierailija
13/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut tännekään.

Harmi, siinä olisi monen elämä muuttunut kertaheitolla. Olen laskenut, että voitto menisi ainakin 11 osaan, rakkaille läheisille pariskunnille, sinkuille ja perheille. Ja tottakai pitäisin itse osan. Osa menisi hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
14/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:07"]

Ei tullut tännekään.

Harmi, siinä olisi monen elämä muuttunut kertaheitolla. Olen laskenut, että voitto menisi ainakin 11 osaan, rakkaille läheisille pariskunnille, sinkuille ja perheille. Ja tottakai pitäisin itse osan. Osa menisi hyväntekeväisyyteen.

[/quote]Tällaisille soisi sen menevän <3

Vierailija
15/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:07"]

Ei tullut tännekään.

[/quote]Tällaisille soisi sen menevän <3

[/quote]

Paljon kiitoksia :) <3 Jatkan yrittämistä.

Vierailija
16/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:04"]

Raha menee rahan luo. Näin se valitettavasti on. Ne kenenkä elämän tuollainen voitto muuttaisi täysin, ei sitä koskaan voita.

[/quote]Voittaa. Onhan niitä ollut lotto- ja muita voittajia joiden elämä on mennyt pilalle voiton seurauksena.

Vierailija
17/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:53"]

Onnittelut silti kun eihän se meikäläiseltä ole pois.

[/quote]

No se on nimenomaan sulta pois :D

Vierailija
18/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et meni naapuriin...sen verran alkoi hyppiminen yläkerrassa arvonnan jälkeen....tavallinen duunariperhe

Vierailija
19/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjottaisin koko summan Mika Anttoselle, Antti Herlinille ja Björn Wahlroosille. He osaisivat investoida rahan fiksusti ja loisivat uusia työpaikkoja Suomeen.

Vierailija
20/23 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikäs siinä. Ei varmaan kovin moni tavallinen tallaaja pysty tai osaa tehdä sillä sen kummempia niin ihan sama, kenelle menee. Kiva että kuitenkin Suomeen.