Miksi kaikki tuijottaa kun on vauvan kanssa liikkeellä?
Eli miksi ihmiset tuijottaa ja usein juttelee jotain? Testaako/katsooko ne että onko tuo akka joku lapsenrääkkääjä?
Kommentit (20)
Ne ajattelee että olet helppo ja tyhmä yhäri. Niin ja toki epäilee myös sun taitoa hoitaa lasta.
Tuijotan vauvoja, kun ne on söpöjä.
Ne mittailee näkyykö vielä raskauskiloja.
Voi ei, sittenkikö tuo tuijotus vielä jatkuu. Itse olen ihmetellyt miksi kaikki tuijottaa raskaana olevia, vieläpä sillain silmät pyöreenä katseella seuraten kuin eivät olisi ennen raskaana olevaa nähneet. Olen ajatellut, että syntyisipä tämä pian niin ei tarvitsisi kestää tuota ihmisten tuijotusta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:11"]Voi ei, sittenkikö tuo tuijotus vielä jatkuu. Itse olen ihmetellyt miksi kaikki tuijottaa raskaana olevia, vieläpä sillain silmät pyöreenä katseella seuraten kuin eivät olisi ennen raskaana olevaa nähneet. Olen ajatellut, että syntyisipä tämä pian niin ei tarvitsisi kestää tuota ihmisten tuijotusta.
[/quote]
Oh, really? Ihanko kaikki töllää? Luulen että sinä ja ap kärsitte jostain hormonihuuruista ja kuvittelette tuon tuijotuksen.
Luulet vain, että tuijottavat. Monella ihmisellä on tapana kävellessä/seisoskellessaan antaa katseen harhailla (usein ajatuksissaan) ja joistakin tämä voi tuntua tuijottelulta.
Kannattaa oikeasti hakea apua tuohon vainoharhaisuuteen.
Monet, etenkin naiset, tykkäävät katsella söpöjä vauvoja. Jos joskus itsellä on ollut omia lapsia, niin muiden vauvat tuovat mieleen sen ajan, kun oma lapsi oli samassa iässä. Näin ainakin minulla.
Joskus menen juttelemaan, koska en pidä sitä pahana. Päinvastoin. Kuvittelen, että sitä pidetään ystävällisenä eleenä. Ehkä olen väärässä.
Etelän maillahan tuntemattomat helposti tulevat sanomaan, että ai kuinka söpö lapsi, jne.
Luulet vaan että tuijottavat. Tai sitten tuijotat itse silleen kun minä esikoisen kanssa, että näkeekö kaikki varmasti että mulla on vauva...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:17"]Luulet vaan että tuijottavat. Tai sitten tuijotat itse silleen kun minä esikoisen kanssa, että näkeekö kaikki varmasti että mulla on vauva...
[/quote]
Noita näkee kyllä. Tuijottavat merkitsevästi että huomaako kaikki nyt tämän palleron, itse tuijottaa kun yrittää miettiä että pitäisikö mun nyt tuntea tuo!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:10"]
Tuijotan vauvoja, kun ne on söpöjä.
[/quote]
Sama.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:11"]Voi ei, sittenkikö tuo tuijotus vielä jatkuu. Itse olen ihmetellyt miksi kaikki tuijottaa raskaana olevia, vieläpä sillain silmät pyöreenä katseella seuraten kuin eivät olisi ennen raskaana olevaa nähneet. Olen ajatellut, että syntyisipä tämä pian niin ei tarvitsisi kestää tuota ihmisten tuijotusta. [/quote] Oh, really? Ihanko kaikki töllää? Luulen että sinä ja ap kärsitte jostain hormonihuuruista ja kuvittelette tuon tuijotuksen.
[/quote]
Toivottavasti :D
Tuijotan vauvoja ja yritän saada niitä hymyilemään koska vauvat on söpöjä, ei mua ne äidit ja isät kiinnosta
Musta on vaan kivaa, kun ihmiset lähestyy paljon helpommin ja tulevat juttelemaan kun on vauvan kanssa liikkeellä. En ole ikin kokenut sitä ahdisteluna tai kyttäilynä, päin vastoin, tykkään jutella vaikka ihan tuntemattomienkin kanssa. En ole ikinä osannut ajatella asiaa noin negatiivisena.
Tuttu tunne. Olen 23-vuotias mutta näytän korkeintaan ehkä 18-vuotiaalta. Monet tuijottavat nyrpeästi kun liikun kohta vuoden täyttävän tyttöni kanssa, varmaan paheksuvat "teiniäitiä". Muistakaa, etteivät kaikki näytä aina ikäisiltään.
Tuijotan,koska kaikki pienet tarvitsee paljon kauniita katseita ja lempeitä hymyjä. Usein saatan sanoakin,että oletkos ihana .
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:17"]Luulet vaan että tuijottavat. Tai sitten tuijotat itse silleen kun minä esikoisen kanssa, että näkeekö kaikki varmasti että mulla on vauva...
[/quote]
Hyi. Omaa napaa tuijottavia huoria tuollaiset. Millaisen olon he aiheuttavat vaikka ihmiselle joka on vasta menettänyt lapsensa? Pakottaa toinen huomaamaan oma lapsi, kauheaa :(
[/quote]
Sulla ei nyt ihan ole tainnut avautua että mitä toi huora tarkoittaa?
Mullekin oli ekan lapsen kohdalla shokki, miten paljon ihmisiä kiinnostaa vieraat vauvat. Itse en välitä lapsista tai varsinkaan vauvoista (omat tietysti ovat ihania ja maailmani keskipiste) niin kummastelen vieläkin miksi puolet kanssakulkijoista pysähtyy kurkistelemaan vaunuihin.
A: En tuijota jos vaikutat ihan normaalilta.
B: Jotkut juttelevat ihan vain sen vuoksi, että ovat sosiaalisia ja tykkäävät jutella ihmisten kanssa.