Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ekstroverit mielestäsi hölöttäjiä?

Vierailija
24.07.2015 |

Vai sosiaalisia, eloisia ja viihdyttäviä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölöttävät niin että ei saa hetken rauhaa. Viihdyn ja työskentelen ennemmin introverttien kanssa.

Vierailija
2/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan olen ollut ainakin nuorempana hyvinkin rasittava hölöttäjä. Iän myötä olen opetellut kuuntelemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitäkin. Hölöttäjä ei välttämättä ole ekstrovertti eikä sen enempää sosiaalisesti lahjakas, vaan sarjapälättäjät peittävät usein epävarmuuttaan puhumalla liikaa. Fiksu ihminen kestää muutaman hiljaisuuden. 

Vierailija
4/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melko hiljainen, mutta viihdyn kyllä mukavien puheliaiden ihmisten kanssa, minua ei haittaa lainkaan.

Vierailija
5/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:22"]

Vai sosiaalisia, eloisia ja viihdyttäviä?

[/quote]

Molempia löytyy joukkoon kirjavaan.

Extrovertit eivät itsekään jaksa kaikkia extroverttejä.

Vierailija
6/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen, eloisa ja viihdyttävä ei aina ole introvertillekaan mahdottomuus. Sikäli taas nämä raja aidat taas kaatuvat.

Vierailija
7/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä kuinka paljon se hölöttää. Mutta just ne Hesarin jutussa haastateltujen kaltaiset, jotka eivät kykene tekemään toimistotyötä, kun täytyy päästää toisten luokse hölöttämään, ovat niiiiiiiiiin rasittavia. Siinä jää sekä hölöttäjän että hölöttäjän uhrin työt tekemättä.

En voi sietää myöskään niitä huomiota kerjääviä ekstroverttipellejä, jotka menevät levyttämään, vaikka eivät osaa laulaa jne. Nämä samat pellet sitten saavat kaikki työpaikat, kun nykyään arvostetaan ekstoverttiyttä, vaikka eivät osaa tehdä sitä työtä, johon heidät palkataan!

Vierailija
8/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ymmärretään ettei ihminen ole aina välttämättä puhdas ekstrovertti tai introvertti. Itse koen olevani sosiaalinen tarkkailija, omituinen höpöttäjä ja välillä täysin omaa rauhaa tarvitseva yksilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän