Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävämies

Vierailija
24.07.2015 |

Tutustuin muutama vuosi sitten yhteen mieheen. Hän on eronnut, itse siis oon naimisissa. Koko ajan ollaan oltu vain ystäviä. Vähän häneen ihastuinkin, mut hän ei olis koskaan alkanut suhteeseen naimisissa olevaan. Enkä mäkään mitään suhdetta halunnut. Halusin vaan hänen elämäänsä. 

Nyt ollaan viestitelty paljon ja meistä on tullut hyviä ystäviä. Ollaan avauduttu puolin ja toisin. Nyt haluisin, että mun mieskin tutustuis häneen, kun hän on mulle tosi tärkee. Mut miten se sit tapahtuu??? Miten mä heidät esittelisin?? Täs on X, mun tosi hyvä ystävä. Herättäisikö vähän epäilyjä??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan hieman miehestäsi, että kuinka hän ylipäätään suhtautuu muihin ihmisiin... Itse (miehenä) en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi ystävien pitäisi olla vain samaa sukupuolta. -- On mielestäni surullista, jos vastakkaisen sukupuolen edutava ystävästä tai kaverista ensimmäisenä ajattelee, että se on joku vanhapano tai seksikumppani tms.  Itselläni on muutama ystävätär ja  jos minun pitäisi heidät tai heistä joku esitellä, niin saattaisin kertoa, jotain mikä meitä yhditää, tai missä aikanaan tutustuimme. Miten sinä Ap toivoisit, että miehesi (/poikaystäväsi) esittelisi sinulle ystävänsä, onko sukupuolelle silloin väljä?

Vierailija
2/3 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hiukan pienet nää ympyrät, et jo se että oon tutustunut johonkin niin ettei hän tiedä, on outoa. En kauheesti kulje yksinäni ja työtkin on ihan tässä lähiympyröissä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:25"]

Riippuu varmaan hieman miehestäsi, että kuinka hän ylipäätään suhtautuu muihin ihmisiin... Itse (miehenä) en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi ystävien pitäisi olla vain samaa sukupuolta. -- On mielestäni surullista, jos vastakkaisen sukupuolen edutava ystävästä tai kaverista ensimmäisenä ajattelee, että se on joku vanhapano tai seksikumppani tms.  Itselläni on muutama ystävätär ja  jos minun pitäisi heidät tai heistä joku esitellä, niin saattaisin kertoa, jotain mikä meitä yhditää, tai missä aikanaan tutustuimme. Miten sinä Ap toivoisit, että miehesi (/poikaystäväsi) esittelisi sinulle ystävänsä, onko sukupuolelle silloin väljä?

[/quote]

On ikävää, vaikka ap myöntääkin jo kostuneensa tästä miehestä.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan