Haluaisikohan joku opiskelija asua meillä?
Eli meillä on tyhjänä huone, jossa saisi asua ilmaiseksi ja koska kokkaan päivittäin itselleni ja kahdelle lapselle siitä saisi myös ruuat samalla. Vastineeksi toivoisin, että opiskelija voisi silloin tällöin toimia lastenvahtina jotta saisin vähän omaa aikaa. Mitä luulette, kannattaisiko laittaa ilmoitus, mahtaisiko kelvata kellekään? N32
Kommentit (122)
Voi miten ihana ap, itse olen raisiolainen, mutta tulen asumaan vielä vanhemmillani ilmeisesti jonkin aikaa. Varmasti joku opiskelija, joka muuttaa Turkuun toiselta paikkakunnalta, olisi todella otettu jos pääsisi teille asumaan tuollaisin järjestelyin! Ihanin aloitus av:lla pitkään aikaan. Voisinpa itse joskus tulevaisuudessa tehdä hyvää samoin tavoin kuin ap. Opintotukea leikataan koko ajan ja kohta vain rikkailla on varaa muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.
Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi!
Minä pelkään, että tämä on provo. Liian hyvää ollakseen totta = provo.
.
Ei kellään ole varaa heiträä rahaa tuolla tavalla hukkaan ja ottaa siitä otselleen vielä vaivaa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:11"]Voi miten ihana ap, itse olen raisiolainen, mutta tulen asumaan vielä vanhemmillani ilmeisesti jonkin aikaa. Varmasti joku opiskelija, joka muuttaa Turkuun toiselta paikkakunnalta, olisi todella otettu jos pääsisi teille asumaan tuollaisin järjestelyin! Ihanin aloitus av:lla pitkään aikaan. Voisinpa itse joskus tulevaisuudessa tehdä hyvää samoin tavoin kuin ap. Opintotukea leikataan koko ajan ja kohta vain rikkailla on varaa muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.
Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi!
[/quote]
Kiitos samoin! Ap
Melkein toivoisi asuvansa turussa, ap on niin vaatimaton ja tahtoo muille hyvää! Ottakaa muut tästä mallia niin maailmasta tulee parempi paikka. Terveiset suonenjoelta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:52"]Melkein toivoisi asuvansa turussa, ap on niin vaatimaton ja tahtoo muille hyvää! Ottakaa muut tästä mallia niin maailmasta tulee parempi paikka. Terveiset suonenjoelta.
[/quote]
Hyvin sanottu!
Onko tullut vielä hakijoita? :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:49"]
No, eipä kyllä kiinnostaisi toimia seuraneitinä ja lapsenvahtina vaikka vastineeksi saisikin asunnon. Antaisitko opiskelijan myös tuoda tyttö/poikaystäviä yöksi huoneeseen tai voisiko pitää bileitä huoneessaan? Niinpä....
[/quote]
Kaikki opiskelijat ei seurustele tai biletä. Toki tuon diilin kannattavuus riippuu täysin tuosta "silloin tällöin" määritelmästä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:59"]Riittäis rahaa viinaan!
[/quote]
Ei jatkoon...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:11"]Way to go Kati!
[/quote]
Kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:13"]Minä pelkään, että tämä on provo. Liian hyvää ollakseen totta = provo.
.
Ei kellään ole varaa heiträä rahaa tuolla tavalla hukkaan ja ottaa siitä otselleen vielä vaivaa.
[/quote]
No ajattelepa sitä, kuinka moni majoittaa ulkomaalaisen vaihto-oppilaan kotiinsa vuodeksi. Siinä vasta rahaa palaakin, mutta sekin on tietynlainen kokemus ja taustalla on varmasti halu auttaa tavalla tai toisella.
Jos mies ystävällisenä tarjoaa samaa opiskelijatytölle on mies automaattisesti pervo. Jospa ap on kans pervo. M36
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:34"]Jos mies ystävällisenä tarjoaa samaa opiskelijatytölle on mies automaattisesti pervo. Jospa ap on kans pervo. M36
[/quote]
Ap ei vaikuta pervolta!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:34"]Jos mies ystävällisenä tarjoaa samaa opiskelijatytölle on mies automaattisesti pervo. Jospa ap on kans pervo. M36
[/quote]
Ap ei vaikuta pervolta!
[/quote]
Jos olisin ap ottaisin sen joka hoitaa äidinkin!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:34"]Jos mies ystävällisenä tarjoaa samaa opiskelijatytölle on mies automaattisesti pervo. Jospa ap on kans pervo. M36
[/quote]
Ap ei vaikuta pervolta!
[/quote]
Jos olisin ap ottaisin sen joka hoitaa äidinkin!
[/quote]
Öh... ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:13"]Minä pelkään, että tämä on provo. Liian hyvää ollakseen totta = provo.
.
[/quote]
Ei kaikessa ole kyse rahasta. Ap
Hei! Luonani tosiaan asui ihana opiskelija, joka nyt sai töitä toiselta paikkakunnalta ja muuttaa siksi. Nyt haluaisinkin tarjota saman mahdollisuuden uudelle opiskelijalle! Sain hyvän ystävän ja tulee kyllä ikävä häntä. Pidetään ketju asiallisena, kiitos! Eli siis tässä olisi asuminen ja ruoka ilmaista, mieluiten siis tytölle ja satunnaista lastenhoitoa vastaan. Ap
Jaa, tunnen parikin tuttua, jotka ovat vuokranneet huoneen opiskelijalle Turussa. Ennnen vanhaan se oli vieläkin yleisempi ansaitsemiskeino.
.
Mun kaveri sai yksiön vantaalta itselleen vuokra-asunnoksi, kun tämän kaverini vanhemmat Turussa vuokrasivat huonetta omassa asunnossaan tuon perheen tytölle. Eli huonetta vaihdettiin vuokrayksiöön.